Στην οργάνωση και τον εμπλουτισμό των δράσεων τουριστικής προώθησης της Αντιπάρου προσβλέπει η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου, μέσα από την πρόσκληση δημιουργίας Τράπεζας Φιλοξενίας

“Αληθινή αντιπαριώτικη φιλοξενία”

Μία παλαιότερη πρωτοβουλία, στην κατεύθυνση της οργανωμένης τουριστικής προώθησης του νησιού, θέτει ξανά σε εφαρμογή, αυτή τη φορά με συγκεκριμένους στόχους, η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Αντιπάρου, δίνοντας “πνοή” στην Τράπεζα Φιλοξενίας Αντιπάρου.

Σε συνέχεια των στοχευμένων προσπαθειών του Δήμου Αντιπάρου και της Τουριστικής Επιτροπής, για οργάνωση και αναβάθμιση του τρόπου προβολής του νησιού, τόσο στην υπόλοιπη Ελλάδα, όσο και προς τις αγορές του εξωτερικού, φέτος, ξεκινά και πάλι η πρωτοβουλία της Τ.Ε. για τη δημιουργία Τράπεζας Φιλοξενίας, προκειμένου οι επιχειρηματίες του νησιού, αφενός να βοηθήσουν στην προώθηση του προορισμού και αφετέρου να επωφεληθούν και οι ίδιοι της διαφήμισης.

Αμφίδρομα οφέλη

Σε ανακοίνωσή της, η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Αντιπάρου, ενημερώνοντας τους ενδιαφερόμενους, για τη δημιουργία της Τράπεζας Φιλοξενίας, καλεί τον επιχειρηματικό κόσμο του νησιού να γίνει χορηγός φιλοξενίας, κυρίως για τα press trips, τις επισκέψεις, δηλαδή, τουριστικών δημοσιογράφων στο νησί, με σκοπό την προβολή και προώθησή του.

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, ο επιχειρηματικός κόσμος της Αντιπάρου έχει την ευκαιρία να δηλώσει το ενδιαφέρον του, προθυμοποιούμενος να συμβάλλει στις δράσεις και προσπάθειες ανάδειξης και προβολής, οι οποίες σχεδιάζονται από το Δήμο και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

“Οι δυναμικές συμμετοχές σε Εκθέσεις Τουρισμού, Διαγωνισμούς, Δημόσιες σχέσεις με ΜΜΕ τουρισμού, PressTrips και Bloggers, προάγουν τη προβολή της ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ ως τουριστικό προορισμό με αποτέλεσμα την γνωριμία αλλά κυρίως επιμήκυνση της τουριστικής μας περιόδου σε νέες αγορές. Είναι σημαντικό να υπάρχει συμμετοχή του κάθε επιχειρηματία που θέλει να διευρύνει το πελατολόγιο του”, αναφέρεται, με την Τ.Ε. να επισημαίνει, πως “βασιζόμαστε στη γενναιοδωρία των τοπικών επιχειρήσεων για να αποδείξουμε την αληθινή Αντιπαριώτικη φιλοξενία”.

Η πρόσκληση απευθύνεται σε επιχειρηματίες, οι οποίοι μπορούν να γίνουν χορηγοί διαμονής και φιλοξενίας, σε χρονικές περιόδους εκτός της υψηλής σεζόν, προσφέροντας διαμονή δωματίου, στην περίπτωση που διαθέτουν κατάλυμα (ξενοδοχείο, ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα, ενοικιαζόμενη κατοικία κ.α.), ένα πλήρες γεύμα ή δείπνο για δύο άτομα, στην περίπτωση που διαθέτουν εστιατόριο, για τους ιδιοκτήτες καφέ-μπαρ ή ζαχαροπλαστείου, πρωινό, ή απογευματινό καφέ, ή ποτό για δύο άτομα, για τα εμπορικά καταστήματα, ένα αναμνηστικό δώρο για δύο άτομα και τέλος στους επιχειρηματίες τουριστικών γραφείων, τουριστικών σκαφών ή υπηρεσιών, την προσφορά μεταφοράς, εκδρομής, ενοικίασης μέσου ή υπηρεσίας.

Η Τουριστική Επιτροπή σημειώνει ότι θα ενημερώσει τους επιχειρηματίες, για τις ημερομηνίες ενδιαφέροντος (εκτός υψηλής περιόδου και πάντα σε συνεννόηση), ενώ τονίζει, πως με αυτόν τον τρόπο, μελλοντικοί επισκέπτες όπως τουριστικοί πράκτορες, εκπρόσωποι Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, συνεργεία για τηλεοπτικά γυρίσματα, δημοσιογράφοι και bloggers, θα τύχουν την φιλοξενία των επιχειρηματιών άμεσα, ενώ με τη σειρά του ο Δήμος Αντιπάρου, θα προβάλλει δωρεάν την προσφορά των επιχειρήσεων, ως ευγενείς χορηγίες. Παράλληλα, το έντυπο ή η κάρτα των χορηγών επιχειρήσεων θα υπάρχει στο χώρο του διαγωνισμού στις τουριστικές εκθέσεις, όπου αυτή η δυνατότητα παρέχεται, ενώ και το λογότυπο των χορηγών θα εμφανίζεται στο δελτίο συμμετοχής του εκάστοτε διαγωνισμού.

Συνεργασία με στόχο την αναβάθμιση της τουριστικής προώθησης

Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Τουριστικής Επιτροπής, κ. Αρτέμης Τριαντάφυλλος, η πρωτοβουλία δημιουργίας Τράπεζας Φιλοξενίας υφίσταται ήδη από το 2015, όταν είχε γίνει και η πρώτη απόπειρα για οργάνωση της επιχειρηματικής κοινότητας προς όφελος του τουρισμού. Ωστόσο, όπως εξήγησε, τη δεδομένη χρονική περίοδο, οι χορηγίες εξαντλήθηκαν στην προσφορά φιλοξενίας σε ιατρικό προσωπικό, το οποίο θα στελέχωνε τις πρωτοβάθμιες μονάδες υγείας Πάρου και Αντιπάρου. Αν και η προσφορά από πλευράς επιχειρηματιών υπήρξε, η συμβολή του ωφέλησε περισσότερο την κοινωνία και λιγότερο τον τουρισμό, γεγονός, που όπως υποστήριξε, θεωρείται επίσης σημαντικότατο.

Φέτος, με αφορμή την πρόθεση του Δήμου Αντιπάρου για συμμετοχή σε πληθώρα διεθνών και μη τουριστικών εκθέσεων, με την υποστήριξη της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου και του ΕΟΤ, η Τουριστική Επιτροπή επανέρχεται με την πρότασή της για δημιουργία Τράπεζας Φιλοξενίας, με αποκλειστικό στόχο, αυτή τη φορά, την φιλοξενία δημοσιογράφων και bloggers, οι οποίοι θα προωθήσουν το νησί.

Ο κ. Τριαντάφυλλος επεσήμανε, ότι με τον τρόπο αυτό, ο Δήμος Αντιπάρου δεν θα υποστεί καμία οικονομική επιβάρυνση, δεδομένου, ότι, προκειμένου οι εταιρείες να “κλείσουν” press trips, απαιτείται να υπάρχει λίστα με διαθέσιμες επιχειρήσεις και προσφορές, κάτι που θα κόστιζε στο Δήμο και κατά συνέπεια στους δημότες, χιλιάδες ευρώ. Αντίθετα, με την χορηγία εκ μέρους των επιχειρηματιών, επιτυγχάνεται, τόσο ο στόχος του Δήμου για φιλοξενία δημοσιογράφων, όσο και ο στόχος των επιχειρηματιών, για διαφήμιση και προβολή μέσα από εκθέσεις, αλλά και αναφορές των ίδιων των δημοσιογράφων.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η ανταπόκριση από τους επιχειρηματίες υπήρξε άμεση, καθώς ήδη μέσα στο πρώτο 24ωρο, κατόπιν της γνωστοποίησης της πρόσκλησης, πέντε επιχειρήσεις υπέβαλλαν προσφορές, σηματοδοτώντας έναν καλό ρυθμό για την ευόδωση της προσπάθειας.

Όπως τόνισε ο πρόεδρος, η Τουριστική Επιτροπή ευελπιστεί, ότι μέσα από τη συμμετοχή και τη συνεργασία όλων των φορέων, θα υπάρξει ουσιαστική, οργανωμένη και επιτυχημένη τουριστική προώθηση της Αντιπάρου, ιδιαίτερα με άξονα ένα νέο, μεγάλο βήμα για το Δήμο, ένα “νεογέννητο” φεστιβάλ, που θα εμπίπτει στον τομέα της γαστρονομίας και το οποίο βρίσκεται ακόμη στο στάδιο του προγραμματισμού, ωστόσο, αναμένεται να ανακοινωθεί εγκαίρως, για την προώθησή του.