Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου συνήψε σύμβαση με ανάδοχο για την ψηφιακή προώθηση των δύο νησιών στο εξωτερικό

Καμπάνια διαφημιστικής προβολής για Μύκονο και Σαντορίνη

Στο πλαίσιο των δράσεων για την τουριστική προβολή των νησιών της Περιφερειακής Ενότητας Κυκλάδων, η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου προχωρά στην ψηφιακή προβολή των δύο «ναυαρχίδων» του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.

Με πρωτοβουλία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, η εταιρεία Tourism Generis αναλαμβάνει την ψηφιακή διαφημιστική προβολή της Σαντορίνης και της Μυκόνου, σε συνεργασία με την Travel Audience, στις αγορές ενδιαφέροντος σε Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία, Ολλανδία και Βέλγιο, μέσω προγραμματικής διαφήμισης στο διαδίκτυο (online programmatic advertising).

Η καμπάνια, θα υλοποιηθεί με τη χρήση δύο banners, ένα για τη Σαντορίνη και ένα για τη Μύκονο, διαφόρων μεγεθών. Ο συνολικός αριθμός εμφανίσεων (impressions) των banners ανέρχεται συνολικά σε τουλάχιστον 2,5 εκατομμύρια.

Η κατανομή των εμφανίσεων ανά χώρα, αρχικά προσδιορίζεται από τον αλγόριθμο της εταιρείας Trave Audience, ενώ κατά τη διάρκεια της καμπάνιας επαναπροσδιορίζεται με κριτήριο την αποτελεσματικότητα και την αποδοτικότητα της καμπάνιας σε κάθε χώρα.

Στο πλαίσιο της σχετικής σύμβασης με τους αναδόχους της υπηρεσίας, προβλέπεται πως η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει την τροποποίηση της υλοποίησης της καμπάνιας σε μία χώρα, στην περίπτωση που κατά τη διάρκεια της υλοποίησης, προκύψουν περιορισμοί στον εξερχόμενο τουρισμό της συγκεκριμένης χώρας ως αποτέλεσμα ταξιδιωτικών περιορισμό της πανδημίας, ή για οποιαδήποτε άλλη αιτία που θα σχετίζεται με τις γενικότερες εξελίξεις που προκύπτουν από την εμπόλεμη κατάσταση στην Ουκρανία. Σε μία τέτοια περίπτωση, η σύμβαση διευκρινίζει ότι οι εμφανίσεις της καμπάνιας θα μεταφερθούν σε άλλη ή άλλες χώρες από τις προαναφερόμενες.

Μετά το πέρας της διάρκειας της σύμβασης και κατόπιν ολοκλήρωσης της διαδικασίας, η ανάδοχος εταιρεία οφείλει να καταθέσει στην υπηρεσία μία αναλυτική τελική έκθεση πεπραγμένων, η οποία θα περιλαμβάνει τις υπηρεσίες που περιγράφονται παραπάνω, καθώς και τα αποδεικτικά μέσα των ενεργειών που προέβη. Επίσης, θα καταθέτει εβδομαδιαία έκθεση impressions μετά τον 1ο μήνα.

Η ισχύς της σύμβασης έχει οριστεί από την υπογραφή της, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 25 Μαΐου, με το χρονικό διάστημα της προβολής να ορίζεται σε 90 ημέρες, ενώ τονίζεται ότι θα έχει ολοκληρωθεί έως την 31η Οκτωβρίου 2022.

Το συνολικό κόστος της δαπάνης ανέρχεται στο ποσό των 24.800 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% και θα καλυφθεί από το Τμήμα Τουρισμού Κυκλάδων της ΠΝΑΙ.