Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η α’ φάση του etwinning προγράμματος “Τα αξιοθέατα του τόπου μας και … όχι μόνο!” στο Δημοτικό Σχολείο Ποσειδωνίας

Μια δυνατή ομάδα με τρελά κέφια

Επιζητώντας συνεργασίες τόσο σε επίπεδο εκπαιδευτικών όσο και σε επίπεδο μαθητών/μαθητριών, εκπαιδευτικοί της Γ’ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου Ποσειδωνίας στράφηκαν φέτος στην υλοποίηση ενός προγράμματος etwinning.

Το έργο της ομάδας έχει θέμα “Τα αξιοθέατα του τόπου μας και … όχι μόνο!” κι εντάσσεται στο πλαίσιο των  μαθημάτων Μελέτης Περιβάλλοντος Ενότητα “Ο πολιτισμός μας”, Ιστορίας Ενότητα “Ο Κυκλαδικός Πολιτισμός” και γενικότερα  ”Η Ιστορία του τόπου μου”  με παράλληλες δραστηριότητες στα μαθήματα της Πληροφορικής/ΤΠΕ και των Εικαστικών.

Ένα ρομποτάκι θέλει να ταξιδέψει… Ζητάει τη βοήθεια των παιδιών των σχολείων για να του προτείνουν τι πρέπει να δει… Αφού είναι ρομπότ μπορεί να διακτινίζεται και να ταξιδεύει εύκολα… Στο ταξίδι του συναντά κάποιους ήρωες (μασκότ) από κάθε σχολείο. Αυτός ο ήρωας- μασκότ ξεναγεί το ρομπότ στα αξιοθέατα του τόπου και ουσιαστικά, μέσω του ρομπότ, μεταφέρονται οι πληροφορίες στα παιδιά όλων των σχολείων… αλλά και στις επόμενες γενιές. Έχοντας ως δομή διασχολικές, διαδραστικές, συνεργατικές ομάδες θα γνωριστούν και στη συνέχεια θα δημιουργήσουν ένα λογότυπο για το έργο, ένα ρομπότ, μια μασκότ, ζωγραφιές, παρουσιάσεις, ιστορική γραμμή όλων των αξιοθέατων, θα ερευνήσουν επιτόπια τα αξιοθέατα (εάν το επιτρέψουν οι υγειονομικές συνθήκες), θα αντλήσουν πληροφορίες από το διαδίκτυο…

Στο πλαίσιο του προγράμματος, το οποίο θα ολοκληρωθεί την επόμενη διδακτική χρονιά, οι μαθητές και οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Ποσειδωνίας, Παναγιώτης Καλούδης, Μαρία Ιωσηφίδου, Λουίζα Ρούσσου συνεργάζονται με το 1ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης (Αθήνα) και το Ελληνικό Σχολείο Αγίου Νικολάου (Action Λονδίνου).

Η δυνατή ομάδα της Σύρου που θα αναδείξει μέσα από το πρόγραμμα τις ομορφιές του τόπου μας απεικονίζεται με ξεχωριστό τρόπο σε μια animated φωτογραφία. Αξίζει να σημειωθεί πως, κάθε παιδί δημιούργησε το δικό του avatar στο πλαίσιο των μαθημάτων Πληροφορικής, κατά την περίοδο της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης.