Παρουσίαση της τουριστικής καμπάνιας της χώρας

Restart Tourism

  • Παρασκευή, 5 Ιουνίου, 2020 - 06:18

Παρουσιάστηκε η εθνική καμπάνια για την επανεκκίνηση του τουρισμού, με στόχευση τις διεθνείς αγορές, προτάσσοντας το αίσθημα ασφάλειας που παρέχει η χώρα, μέσα από την “αίσθηση ελευθερίας” που δίνει το ελληνικό καλοκαίρι.

Τόσο ο υπεύθυνος του Rebranding Greece, Στιβ Βρανάκης, όσο και η CEO της Marketing Greece, Ιωάννα Δρέττα, παρουσίασαν την στρατηγική αλλά και την φιλοσοφία της ενέργειας τουριστικής προώθησης της χώρας.

Η παρουσίαση έγινε στην Αίγλη του Ζαππείου, που είχε μετατραπεί σε θερινό κινηματογράφο, όπου προβλήθηκε και το ολιγόλεπτο διαφημιστικό μήνυμα της καμπάνιας.

Στο μήνυμα του ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ανέφερε ότι «η βιομηχανία του τουρισμού είναι αυτή που χτυπήθηκε και χτυπιέται πιο έντονα λόγω του κορωνοϊού. Αυτό όμως αλλάζει», εστιάζοντας αυτή την αλλαγή στη σταδιακή απελευθέρωση των περιοριστικών μέτρων, με κύριο την εκκίνηση, στις 15 Ιουνίου, την υποδοχή των πτήσεων από το εξωτερικό, που από 1η Ιουλίου θα επεκταθεί σχεδόν σε όλες τις χώρες.

«Οι επισκέπτες θα έρθουν σε μια διαφορετική Ελλάδα», είπε ο πρωθυπουργός, με χαρακτηριστική τη φράση «Ανοίγουμε το καλοκαίρι αυτό τις πόρτες και τα παράθυρα της Ελλάδας στον κόσμο», συμπληρώνοντας ότι “θα έρθουν σε μια Ελλάδα που θα είναι ίδια αλλά ταυτόχρονα διαφορετική”.

Τόνισε δε την απαρέγκλιτη τήρηση των υγειονομικών πρωτόκολλων, καθώς όπως είπε “η προστασία της δημόσιας υγείας, η ασφάλεια των επισκεπτών και των εργαζομένων στον τουρισμό παραμένουν προτεραιότητα”, ενώ οι εργαζόμενοι στον τουρισμό θα πρέπει να τηρούν τα μέτρα ατομικής προστασίας και σε αυτό τόνισε ότι θα γίνονται αυστηροί έλεγχοι.

Ειδικά σε ότι αφορά στην καμπάνια τουριστικής προώθησης της χώρας, αφού χαρακτήρισε “πολύ ευρηματικό το σποτ, ανέφερε “τι τελικά είναι η Ελλάδα σε αυτόν τον κόσμο που αντιμετωπίζει αυτή την πρόκληση. Σίγουρα είναι κάτι περισσότερο από τον ήλιο και τη θάλασσα.

Ευκαιρία αυτό το καλοκαίρι να δούμε τα πράγματα διαφορετικά. Το καλοκαίρι δεν είναι μια εποχή, είναι μια αντίληψη, μια ματιά στα πράγματα. Εύχομαι και ελπίζω το σποτ αυτό να είναι καλοτάξιδο. Η τουριστική σεζόν να πάει όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία. «Η καμπάνια αυτή δεν επενδύει μόνο στο 2020 αλλά βλέπει παραπέρα. Θα ετοιμάσουμε την αντεπίθεση της Ελλάδας από το 2021 και μετά».

Το μήνυμα της καμπάνιας είναι: "Τι κάνει το ελληνικό καλοκαίρι τόσο πολύτιμο; Δεν είναι η θάλασσα. Δεν είναι ο ήλιος. Είναι κάτι περισσότερο απ’ αυτό. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι τρόπος σκέψης. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς. Να συνδέεσαι με τη Φύση. Να νιώθεις ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Έτσι φέτος, απόλαυσε το ελληνικό καλοκαίρι σου όπου και να είσαι".
Εκτός αυτού όμως, όπως ενημέρωσε ο Πρωθυπουργός, σύντομα το Υπουργείο Τουρισμού θα προβεί σε ανακοινώσεις για τη στήριξη του εσωτερικού τουρισμού.

Αναφερόμενος ο πρωθυπουργός στην οικονομική αβεβαιότητα που βιώνουν οι απασχολούμενοι στον τουρισμό, αναγνώρισε ότι “το κυρίαρχο συναίσθημα στη χώρα είναι η αβεβαιότητα, ο φόβος πού θα πάει η οικονομία μας, ποιά τα εισοδήματα των ανθρώπων που είναι εξαρτημένοι από τον τουρισμό” και ζήτησε από τους ανθρώπους του τουρισμού “να εκμεταλλευτούν τα σχήματα ώστε να διαφυλάξουν όσο το δυνατόν περισσότερες θέσεις εργασίας”.