Δωρεάν Εργαστήρι τέχνης για νέους και εφήβους της Μυκόνου

«Από το Μικρόκοσμο στα Αρχιτεκτονικά Κοστούμια”

  • Πέμπτη, 30 Σεπτεμβρίου, 2021 - 06:12

Η εκπαιδευτικός τέχνης Κορίνα Κοτσίρη σε συνεργασία με την Κοινωφελή Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης Μυκόνου (Κ.Δ.Ε.Π.Π.Α.Μ.) και την υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού διοργανώνουν το διαδραστικό πρόγραμμα τέχνης “MELECTA FESTIVA - από το Μικρόκοσμο στα Αρχιτεκτονικά Κοστούμια”.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους και εφήβους, παρέχεται δωρεάν και θα διεξαχθεί από 7 έως 10 Οκτωβρίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Κ.Δ.Ε.Π.Π.Α.Μ.

Το εργαστήρι τέχνης «MELECTA FESTIVA» έχει στόχο την ανάπτυξη των καλλιτεχνικών δεξιοτήτων των νέων φέρνοντας τους σε επαφή με τον σύγχρονο πολιτισμό. Σχεδιάστηκε και συντονίζεται από την Κοτσίρη Κορίνα απόφοιτη της σχολής Jacques Lecoq και του Théâtre aux mains nues του Παρισιού, τον χορογράφο Σπύρο Κουβαρά, τον εικαστικό Βασίλη Καβουρίδη και την ηθοποιό-κουκλοπαίχτρια Εύα Νικηφόρου.

To Melecta Festiva είναι ένα εργαστήρι τέχνης βιωματικού χαρακτήρα και εμπνέεται από το φυσικό περιβάλλον και συγκεκριμένα από το μικρόκοσμο. Η εκπαιδευτική διαδικασία ξεκινά με την έρευνα μέσα από διαθέσιμο οπτικό και ηχητικό υλικό, βιντεοπροβολές και βιβλιογραφία. Ακολουθεί το εργαστήριο κατασκευής (laboratoire) όπου οι μαθητές έρχονται σε επαφή με υλικά κατασκευής για να φτιάξουν τρσδιάστατα κοστούμια. Στο τελικό στάδιο πραγματοποιείται εργαστήρι κίνησης με στόχο την ανακάλυψη των σωματικών ικανοτήτων σε σχέση με την κατασκευή τους μέσα από το σωματικό θέατρο. Η δράση θα ολοκληρωθεί με την παρουσίαση των ατομικών έργων σε μια ομαδική έκθεση – παράσταση, ανοιχτή στο κοινό.

Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην εξοικείωση των νέων με τη σύγχρονη καλλιτεχνική δημιουργία, την καλλιέργεια της φαντασίας, της έκφρασης, των δεξιοτήτων και της δημιουργικότητας, την εισαγωγή των νέων στην καλαισθησία και την αισθητική κρίση, στην ευαισθητοποίησή τους σχετικά με το φυσικό περιβάλλον, στην ενθάρρυνση της επαφής με διάφορες τεχνικές κατασκευής και σύνθεσης και στην προώθηση μιας ενιαίας διαθεματικής προσέγγιση της γνώσης.

 

Ετικέτες: