Νησιώτικο "χρώμα" σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
- Πέμπτη, 27 Ιουνίου, 2013 - 11:04
Το βλέμμα του στην ελληνική αγορά στρέφει ο Δήμος Πάρου, επιχειρώντας πρωτότυπες ενέργειες που έχουν ως στόχο την ανάδειξη του νησιού με τη χρήση διαφορετικών μηχανισμών προσέλκυσης του ταξιδιωτικού κοινού.
Στο πλαίσιο συνεργασίας με το δίκτυο καταστημάτων “Hondos Center” που θα διαρκέσει ένα μήνα, τα δύο μεγαλύτερα υποκαταστήματα του δικτύου στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, τα καταστήματα της Ομόνοιας και της Απολλωνίας, “ντύθηκαν” στα χρώματα της Πάρου δημιουργώντας γωνιές που αναδεικνύουν τα γραφικά σοκάκια, τα τοπικά προϊόντα και την παράδοση.
Το “άρωμα διακοπών” θα συνδυαστεί με “γεύση” από Πάρο μέσα από κεράσματα παραδοσιακών εδεσμάτων, ενώ η δράση, ενισχύεται με την εκφώνηση μηνυμάτων για τον προορισμό εντός των καταστημάτων, τη διανομή προωθητικού υλικού, καθώς και διαφημιστική καμπάνια του Hondos Center στους ραδιοφωνικούς σταθμούς «Μελωδία», «Σκάι» και «Ράδιο1» Θεσσαλονίκης.
Παράλληλα με την καμπάνια στο δίκτυο «Hondos Center», ο προορισμός θα προβάλλεται σε 6 λεωφορειακές γραμμές της πρωτεύουσας με έμφαση σε μεγάλες διαδρομές σε ένα πρόγραμμα διάρκειας ενός μηνός.
Διαβάστε ακόμα
- Φ. Φόρτωμας: Προτείνει ειδική ποσόστωση για τους μαθητές της Σαντορίνης
14 Φεβ. 2025 - 20:13 - Λαϊκή Συσπείρωση Ν. Αιγαίου: Ζητά ξανά συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο για τη Σαντορίνη
14 Φεβ. 2025 - 19:00 - H Κ. Μονογυιού για το νομοσχέδιο ενίσχυσης της παρουσίας γυναικών στα Διοικητικά Συμβούλια των εισηγμένων επιχειρήσεων
14 Φεβ. 2025 - 18:29 - Δήμος Πάρου: Αποτελέσματα ελέγχου δειγμάτων φοινικής αρκεύθου
14 Φεβ. 2025 - 16:17 - Kυκλάδες: Επιστήμονες τοποθετούν GPS και νέα σεισμολογικά όργανα σε Νέα Καμένη
14 Φεβ. 2025 - 15:00