Ο Δήμος Θήρας επιχειρεί την ανανέωση των τουριστικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης με στόχο να φέρουν νέους επισκέπτες

Αναβαθμίζεται η τουριστική προβολή της Σαντορίνης

Η Σαντορίνη δεν είναι μόνο ένας από τους κορυφαίους παγκόσμιους τουριστικούς προορισμούς, αλλά επίσης, ένα από τα πιο ιδανικά μέρη για τη δημιουργία μοναδικού περιεχομένου και την καταγραφή σπουδαίων εμπειριών. Δεν είναι τυχαίο ότι η Σαντορίνη έχει καταγραφεί ως ένας από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στο Instagram παγκοσμίως.

Σήμερα, οι άνθρωποι έχουν ανάγκη περισσότερο από ποτέ να λαμβάνουν πληροφορίες online συνδεόμενοι με αξιόπιστες πάνω από όλα πηγές, σχετικές με τα ενδιαφέροντα τους. Με τη δύναμη της εικόνας του νησιού, ο Δήμος Θήρας επαναλειτουργεί εδώ και λίγες εβδομάδες αλλά και δημιουργεί νέες τουριστικές σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο Facebook, στο Instagram, στο TikTok παρέχοντας καθημερινές ενημερώσεις σχετικά με τα νέα του νησιού και μεταφέροντας ανά τον κόσμο την εικόνα του.

Γεωργία Νομικού: "Η νέα καμπάνια που ετοιμάζουμε έχει στόχο την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης της Σαντορίνης"

Η πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου και πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του Δήμου Θήρας, Γεωργία Νομικού, έδωσε απαντήσεις αναφορικά με τη χρήση των social media, την τουριστική προβολή του νησιού, αλλά και τις μελλοντικές ενέργειες της Δημοτικής Αρχής.

Η Σαντορίνη θα έλεγε κανείς, ότι δεν χρειάζεται διαφήμιση γιατί έχει ένα ισχυρό παγκόσμιο brandname. Σε τι θα βοηθήσουν ουσιαστικά τα ανανεωμένα social media του Δήμου;

Η Σαντορίνη το 2023 υποδέχθηκε 3,4 εκατ. επισκεπτών. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να διαφημίζεται, σκοπός της εξωστρέφειας της είναι η προσέλκυση ποιοτικότερων επισκεπτών. Η Σαντορίνη χρειάζεται τη σωστή διαφήμιση και τη σωστή προβολή της η οποία συνίσταται στην ανάδειξη των ποιοτικών της χαρακτηριστικών που την κάνουν μοναδική. Την πλούσια ιστορία και το πολιτισμικό της απόθεμα, το ιδιαίτερο γεωπεριβάλλον της και τα πλούσια σε οργανοληπτικά χαρακτηριστικά αγροτικά προϊόντα της. Πλέον τα social media παίζουν κυρίαρχο ρόλο στην προβολή ενός προορισμού και κρίθηκε απαραίτητη η επανάκτηση της σελίδας στο facebook που λειτουργούσε ο Δήμος την περίοδο 2011-2019 με 273.000 ακόλουθους, την οποία και καταφέραμε να πάρουμε στα χέρια μας καθώς είχε παραβιαστεί. Φιλοδοξούμε να προσφέρουμε μια ολιστική και βιωματική εμπειρία στους επισκέπτες μας, η οποία θα ανταποκρίνεται στα ενδιαφέροντά τους και θα καλύπτει διάφορες θεματικές. Με αυτόν τον τρόπο, ενθαρρύνουμε άτομα με ειδικά ενδιαφέροντα να επισκεφτούν τον τόπο μας και να τον γνωρίσουν προτείνοντας τους στοχευμένες δραστηριότητες οι οποίες θα βελτιώσουν την εμπειρία τους. Η νέα καμπάνια που ετοιμάζουμε έχει στόχο την προώθηση της βιώσιμης ανάπτυξης της Σαντορίνης. Συνεργαζόμαστε με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς με σκοπό την προώθηση αυτής της καμπάνιας.

Υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι ανακαλύπτουν το νησί μέσω του διαδικτύου και ξεκινούν τον προγραμματισμό του ταξιδιού τους;

Φυσικά και ναι, στο παρελθόν οι επισκέπτες δεν είχαν τη δυνατότητα προγραμματισμού των διακοπών τους με τέτοια λεπτομέρεια. Σήμερα τα πάντα γίνονται ηλεκτρονικά, οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία και τα εισιτήρια τους, οι κρατήσεις για τις εμπειρίες και τη διασκέδαση τους. Το παιχνίδι παίζεται όλο online και είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό.

Μετά την ανανέωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τι άλλα κινήσεις σκέφτεστε να κάνετε για την περαιτέρω προβολή του νησιού;

Έχουμε ήδη προετοιμάσει τα νέα δώρα του Δήμου που θα δίνονται στις τουριστικές εκθέσεις, αυτά θα είναι εμπνευσμένα από τον αρχαιολογικό πλούτο της Σαντορίνης, το γεωπεριβάλλον της και τα αγροτικά προϊόντα του νησιού. Επίσης βρισκόμαστε στη διαδικασία σχεδιασμού των νέων τουριστικών βίντεο του νησιού, τα οποία θα είναι και θεματικά, στην ίδια λογική της καμπάνιας του The One που πραγματοποιήθηκε το 2014 καθώς είναι καθολικό αίτημα των επιχειρηματικών φορέων του νησιού η συνέχιση της χρησιμοποίησης της ταυτότητας "Santorini The One" για τον προορισμό. Τα γυρίσματα αυτά θα πραγματοποιηθούν τους επόμενους μήνες και θα είναι έτοιμα για την έκθεση τουρισμού στο Λονδίνο τον ερχόμενο Νοέμβρη.

Είναι σε εξέλιξη η ανανέωση της τουριστικής ιστοσελίδας του νησιού www.santorini.gr, ο εμπλουτισμός της εφαρμογής ψηφιακός ξεναγός του Δήμου Θήρας με νέο και περισσότερο περιεχόμενο, η οποία ήδη λειτουργεί με περιορισμένο περιεχόμενο που βρήκαμε από την προηγούμενη διοίκηση, ο σχεδιασμός πληροφοριακών και πολιτισμικών ταμπελών στην είσοδο των οικισμών με απεικόνιση πολιτιστικών διαδρομών. Το ίδρυμα του τελεφερίκ σχεδιάζει το ηλεκτρονικό εισιτήριο που ως εφαρμογή θα βοηθήσει στη διαχείριση των επιβατών της κρουαζιέρας. Φέτος είναι η χρονιά που πρέπει να βάλουμε τις βάσεις με σωστό και προσεκτικό τρόπο, πάνω στις οποίες θα αναπτύξουμε το πρόγραμμα βιώσιμου τουρισμού για την πενταετή μας θητεία.

Οι σελίδες του Δήμου στα social media

Με την επανακτηση της σελίδας στο Facebook που λειτουργούσε ο Δήμος την περίοδο 2011-2019 με 272.000 ακόλουθους και τη νέα σελίδα σε Instagram και Tik Tok ως αφετηρία, ο Δήμος Θήρας αρχίζει δυναμικά, με στόχο να ενισχύσει ακόμα περισσότερο την προβολή του νησιού και να διατηρεί ένα καθημερινό κανάλι επικοινωνίας με τους επισκέπτες της Σαντορίνης.

Επίσης, μέσω των λογαριασμών του, ο Δήμος Θήρας ενθαρρύνει όλους τους επιχειρηματίες του νησιού να τοποθετήσουν το λογότυπο “Τhe One” στις ιστοσελίδες τους, προκειμένου να παρουσιάσουν μια ενιαία ταυτότητα στις επιχειρήσεις της Σαντορίνης. Τα hashtags που θα χρησιμοποιήσει ο Δήμος Θήρας στις τουριστικές ανακοινώσεις του είναι τα εξής: #santorinitheone και #santorini.

Για τις ανάγκες του τουρισμού λειτουργούν:

Επίσημη σελίδα Δήμου Θήρας:https://www.santorini.gr

Επίσημη σελίδα στο Facebook: https://www.facebook.com/santorini/

Επίσημος λογαριασμός στο Instagram: https://www.instagram.com/officialsantorinigreece

Επίσημος λογαριασμός στο tik-tok: https://www.tiktok.com/@officialsantorinigreece