Προγραμματισμός του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης για κάλυψη της υποστελέχωσης με συμβάσεις ορισμένου χρόνου και αιτήματα για θέσεις μόνιμου προσωπικού

Στο μικροσκόπιο... οι ανάγκες για προσλήψεις

Το σοβαρό θέμα της υποστελέχωσης του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης ήρθε εκ νέου στο προσκήνιο, καθώς χθες, η Δημοτική Επιτροπή, προχώρησε στη λήψη μίας σειράς αποφάσεων, για προσλήψεις ορισμένου χρόνου, καθώς και για κάλυψη κενών θέσεων με μόνιμο προσωπικό.

Απαντώντας στις σχετικές προσκλήσεις του Υπουργείου Εσωτερικών και ιεραρχώντας τις ανάγκες του, ο Δήμος προχωρά σήμερα στην υποβολή των σχετικών αιτημάτων για απόκτηση επιπλέον ανθρώπινου δυναμικού, στο μέτρο που επιτρέπει το κεντρικό κράτος.

Σε αυτό το πλαίσιο, θα “τρέξει” τη διαδικασία για τις σχολικές καθαρίστριες για τη σχολική χρονιά 2024 – 2025, ενώ θα ζητήσει προσλήψεις 13 ατόμων μέσω του προγράμματος 55 και άνω, της ΔΥΠΑ, για βασικά κενά στον Δήμο, όπως επίσης, θα αποστείλει τα αιτήματά του για τον προγραμματισμό μόνιμων προσλήψεων για τη χρονιά 2025, αλλά και εποχικού προσωπικού, διαδικασία ιδιαιτέρως χρονοβόρα όσον αφορά στο να καρποφορήσει.

Σε σχετική ενημέρωση προχώρησε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Νίκος Σκευοφύλακας, όπως και η δημοτική υπάλληλος, Άννα Βαρθαλίτη.

Ετοιμάζονται για την καθαριότητα των σχολείων

Ειδικότερα, η Δημοτική Αρχή έθεσε προς ψήφιση τον σχεδιασμό της για προσλήψεις σχολικών καθαριστριών για τη σχολική χρονιά 2024 – 2025. Σύμφωνα με όσα αναφέρθηκαν, στη διάρκεια της χθεσινής συζήτησης, φέτος τα σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, θα είναι ελαφρώς ενισχυμένα. Συγκεκριμένα, θα προσληφθούν 30 άτομα πλήρους απασχόλησης και 11 μερικής, ενώ πέρυσι είχαν προσληφθεί 27 άτομα πλήρους και 10 μερικής.

Οι σχολικές καθαρίστριες θα πρέπει να είναι στις θέσεις τους από το πρώτο κουδούνι και θα παραμείνουν μέχρι και τον Ιούνιο του 2025.

Ζητούν 13 άτομα από πρόγραμμα της ΔΥΠΑ

Επιπλέον, ο Δήμος θα υποβάλλει αίτημα στο πρόγραμμα της ΔΥΠΑ για πρόσληψη 13 ατόμων. Όπως αναφέρθηκε, η διάρκεια του προγράμματος είναι δώδεκα μήνες, με δυνατότητα

επέκτασης για άλλους δώδεκα μήνες και το ποσό της μηνιαίας επιχορήγησης μισθού και

ασφαλιστικών εισφορών ανέρχεται στα 75% του μισθού και των ασφαλιστικών εισφορών έως τα

750 ευρώ, μηνιαίως.

Ο Δήμος συγκεκριμένα μέσω του προγράμματος 55 και άνω της ΔΥΠΑ, ζητά: 1 άτομο ΥΕ Εργατών γενικών καθηκόντων για τις ανάγκες της Διεύθυνσης Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Αθλητισμού, 1 άτομο ΔΕ Εργατών γενικών καθηκόντων για τη Διεύθυνση Καθαριότητας και Περιβάλλοντος, 1 άτομο ΔΕ Εργατών γενικών καθηκόντων στο Αυτοτελές Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού, 1 άτομο ΥΕ Επιμελητών, κλητήρων στη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών στο Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης, 1 άτομο ΔΕ Φυλάκων στο Αυτοτελές Τμήμα Υποστήριξης ΝΠΔΔ, 4 άτομα θέσεις ΥΕ Εργατών Καθαριότητας εξωτερικών χώρων για τη Διεύθυνση Καθαριότητας και Περιβάλλοντος, 1 άτομο ΥΕ Εργατών γενικών καθηκόντων στη Διεύθυνση Καθαριότητας και Περιβάλλοντος, 1 άτομο ΥΕ Εργατών τεχνικών εργασιών στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, 1 άτομο ΥΕ Εργατών τεχνικών εργασιών για τις Τεχνικές Υπηρεσίες και 1 άτομο ακόμη ΔΕ για τη Διεύθυνση Διοικητικών Υπηρεσιών.

Ετήσιος προγραμματισμός προσλήψεων εποχικού προσωπικού έτους 2025

Παράλληλα, ο Δήμος κάνει τις κινήσεις του για την πρόσληψη 44 ατόμων για την επόμενη χρονιά, προκειμένου να αποκτήσει προσωπικό που θα απασχοληθεί με συμβάσεις ορισμένου χρόνου.

Ειδικότερα, ζητά 30 άτομα πλήρους απασχόλησης για καθαρισμό σχολείων με διάρκεια σύμβασης 10 μήνες, 11 άτομα μερικής απασχόλησης για καθαρισμό σχολείων με διάρκεια σύμβαση 10 μήνες,  1 άτομο πλήρους απασχόλησης για 6 μήνες θέσης ΤΕ Βιβλιοθηκονόμων, 1 άτομο για 11 μήνες ΤΕ Παιδαγωγών πρώιμης παιδικής ηλικίας και 1 άτομο ΤΕ Διοικητικού – λογιστικού πλήρους απασχόλησης για 8 μήνες.

Αιτούνται κάλυψη 17 θέσεων με μόνιμο προσωπικό

Ακόμη, ο Δήμος ζητά την κάλυψη 17 θέσεων σε Διευθύνσεις και Τμήματά του, με μόνιμο προσωπικό. Ο προγραμματισμός και τα αιτήματα αφορούν στο έτος 2025. Σύμφωνα με όσα διευκρινίστηκαν, αυτά τα άτομα κρίνονται άκρως αναγκαία λόγω αποδυνάμωσης και

υποστελέχωσης των υπηρεσιακών μονάδων του Δήμου, λόγω αποχωρήσεων προσωπικού, είτε λόγω συνταξιοδοτήσεων, είτε μέσω της κινητικότητας.

Επιπρόσθετα, αναφέρθηκε πως, “οι μεταρρυθμιστικές προσπάθειες των τελευταίων ετών στο χώρο της αυτοδιοίκησης, οι επιπλέον αρμοδιότητες που έχουν παραχωρηθεί στους ΟΤΑ α' βαθμού καθώς και η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών καθιστούν εξαιρετικά δύσκολο και πολυεπίπεδο το έργο της

Τοπικής Αυτοδιοίκησης και δημιουργούν ανάγκες για εξειδικευμένο και επιστημονικά καταρτισμένο προσωπικό”.

Ως εκ τούτου, πρόσθεσαν πως, “η πρόσληψη τακτικού και εξειδικευμένου προσωπικού θα συμβάλλει στην επαρκή στελέχωση των υπηρεσιακών μονάδων του Δήμου, στην αναβάθμιση των παρεχόμενων προς τον πολίτη υπηρεσιών, στην ταχύτερη διεκπεραίωση των υποθέσεων καθώς και στη βελτίωση της οργανωτικής αναδιάρθρωσης των υπηρεσιακών μονάδων. Επιπλέον, θα δώσει τη δυνατότητα για συμμετοχή του Δήμου σε νέα προγράμματα και δράσεις και θα συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών, την ανάδειξη του αστικού περιβάλλοντος και την προστασία της δημόσιας υγείας”.

Σε αυτή την κατεύθυνση, ο Δήμος ζητά: 1 άτομο για το Αυτοτελές Τμήμα Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, 1 άτομο για το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτισμού και Τουρισμού, 1 άτομο για το Τμήμα Διαχείρισης Ανθρωπίνων Πόρων, 1 άτομο για το Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, 1 άτομο για το Τμήμα Παιδείας, Νεολαίας και Αθλητισμού, 1 άτομο για το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης, 1 άτομο για το Τμήμα Αγροτικής Ανάπτυξης, 1 άτομο εργατοτεχνίτη, 7 άτομα για καθαριότητα εξωτερικών χώρων στο Τμήμα Αποκομιδής και Απορριμμάτων και 1 επιμελητή κλητήρα για το Τμήμα Διοικητικής Υποστήριξης. Τα αιτήματα εγκρίθηκαν από τη Δημοτική Επιτροπή.