Oι Ένοπλες Δυνάμεις "εισβάλλουν" στα social media με στόχο την προσέλκυση των νέων
- Χθες - 14:54
Στην προσέλκυση της νέας γενιάς με τους δικούς της κώδικες επικοινωνίας αποβλέπει ο Στρατός Ξηράς, προκειμένου να ενισχύσει το ενδιαφέρον και μαζί τον αριθμό των μελλοντικών σπουδαστών στις Στρατιωτικές Σχολές της χώρας.
Μετά την αύξηση της μηνιαίας αποζημίωσης στους σπουδαστές των συγκεκριμένων Σχολών με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, τη σκυτάλη λαμβάνει στην συνέχεια μια πιο δυναμική επικοινωνιακή καμπάνια, που στην περίπτωση του ελληνικού στρατού φτάνει μέχρι και το… Tik Tok.
Συγκεκριμένα, αξιοποιώντας κάθε σημειωτικό πόρο από το «οπλοστάσιό» του, το Γενικό Επιτελείο Στρατού διαθέτει από τις 3 Ιουλίου και εξής επίσημο λογαριασμό στο δημοφιλές, αυτό μέσο κοινωνικής δικτύωσης, μετρώντας 8.229 ακόλουθους και 79.450 likes.
Πολύ περισσότερο, όταν το αισθητικό αποτέλεσμα που προκύπτει μέσα από τις νυχτερινές βολές, τις πτώσεις με αλεξίπτωτο, τις μακρινές πορείες και πολλά άλλα, δεν υπολείπεται σε σχέση με κινηματογραφικές παραγωγές υψηλών τεχνικών προδιαγραφών, εκπλήσσοντας ευχάριστα όσες και όσους τα έχουν παρακολουθήσει. Άλλωστε, η χρήση των κοινωνικών δικτύων για την μέγιστη δυνατή διάχυση της πληροφορίας αποτελεί πάγια τακτική των Ενόπλων Δυνάμεων σε πολλές χώρες του πλανήτη, καθώς η τριβή της κοινής γνώμης με το καθημερινό έργο τους, λειτουργεί ενισχυτικά και ανακουφιστικά, ως προς το ψυχολογικό σκέλος.
Η τεχνική αρτιότητα του οπτικοακουστικού υλικού που προβάλλει το Γενικό Επιτελείο Στρατού, πάντως, συνιστά προϊόν πολυεπίπεδης προσπάθειας, καθώς για τις ανάγκες των βίντεο που προβάλλονται στο Tik Tok, εργάζονται μοντέρ, καμεραμάν, φωτογράφοι, επικοινωνιολόγοι, επιτελείς του γραφείου τύπου και χειριστές drone, σε μια πραγματικά «διακλαδική»… άσκηση.
Στο τέλος της ημέρας, άλλωστε, η προσέλκυση νέων ανθρώπων, η εξωστρέφεια, η μαζική προβολή των δράσεων του Στρατού Ξηράς και η ανάδειξη των ανθρώπων του, που αποτελούν τη ραχοκοκαλιά του, παράλληλα με την προβολή του κοινωνικού έργου του Γενικού Επιτελείου Στρατού εξηγούν τις αιτίες της εισόδου των Ενόπλων Δυνάμεων στην νέα, ψηφιακή εποχή.
Στο ψηφιακό περιβάλλον, ο Στρατός Ξηράς έχει αποπειραθεί ως τώρα να εξοικειώσει το ευρύ κοινό με:
· Ασκήσεις,
· Δράσεις κοινωνικής προσφοράς,
· Γνωριμία με τις στρατιωτικές σχολές,
· Στρατιωτικούς διαγωνισμούς,
· Εκπαιδεύσεις,
· Στρατιωτικά εργοστάσια,
· Προεδρική φρουρά,
· Εθνοφυλακή,
· Και πρωτίστως με την επιχειρησιακή δυνατότητα των οπλικών συστημάτων.
Ως προς την προβολή του οπτικοακουστικού υλικού του Στρατού Ξηράς στα social media, αυτή ποικίλει ανάλογα με τη χρονική περίοδο, δηλαδή με βάση το τι λαμβάνει χώρα στον ελλαδικό χώρο σε σχέση με τις δραστηριότητες του Στρατού Ξηράς, την εκάστοτε χρονική περίοδο. Για παράδειγμα, διαφορετικά βίντεο προβάλλονται τις παραμονές της υποβολής των μηχανογραφικών δελτίων για μαθήτριες και μαθητές της Γ΄ λυκείου.
Ταυτόχρονα υπάρχουν θέματα άμεσου ενδιαφέροντος για τους ακόλουθους του λογαριασμού του Στρατού Ξηράς, ενώ με όχημα τις νέες τεχνολογίες προβάλλεται από άκρη σε άκρη της χώρας το εύρος της κοινωνικής προσφοράς των Ενόπλων Δυνάμεων, όπως συνέβη τόσο κατά την περίοδο πριν και μετά την πανδημία, όπως και με την άμεση αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής, σε περίπτωση φωτιάς ή πλημμυρών.
Πηγή: protothema.gr
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Ο Σωκράτης Φάμελλος άκουσε τα κάλαντα στην Κουμουνδούρου
24 Δεκ. 2024 - 12:50 - Κάλαντα από τα παιδιά του Συλλόγου Ατόμων με Αναπηρίες άκουσε ο Νίκος Ανδρουλάκης
24 Δεκ. 2024 - 12:30 - Κυριάκος Μητσοτάκης: Άκουσε τα κάλαντα με την οικογένειά του στο Μέγαρο Μαξίμου
24 Δεκ. 2024 - 11:43 - ΣτΕ: Συνταγματική η κατάργηση των ΝΠΔΔ και των κοινωφελών επιχειρήσεων των ΟΤΑ
20 Δεκ. 2024 - 18:14 - Εμποροεπαγγελματικός Σύλλογος Τήνου: Επέκταση του πλαφόν αύξησης ενοικίων για μαγαζιά
20 Δεκ. 2024 - 14:45