«Είστε ισάξιοι με τους υπόλοιπους, απλά δεν έχετε προωθήσει το νησί σας»
- Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου, 2014 - 06:09
Εαν χρειάζεστε μετάφραση στο Βίντεο της συνέντευξης, επιλέξτε CC Ελληνικα, προκειμένου να σας εμφανιστούν οι Ελληνικοί υπότιτλοι.
Με αφορμή την διεξαγωγή της πρώτης Ημερίδας για τον Τουρισμό, στην οποία παρέστη ως προσκεκλημένος, ο κύριος Φαν Ντε Βίνκελ βρέθηκε στη Σύρο και συνομίλησε μαζί μας.
Στην διάρκεια της συζήτησης, το θέμα περιστράφηκε γύρω από τις προϋποθέσεις, υπό τις οποίες ένα πολυτελές ξενοδοχείο επιλέγει έναν προορισμό, ενώ παράλληλα έδωσε, σύμφωνα με την εμπειρία του και μερικές κατευθύνσεις για τη βελτίωση της τουριστικής ανάπτυξης της Σύρου, που αποτελεί το μεγάλο στοίχημα της εποχής.
Τι χρειάζεται μια εταιρία όπως η Χίλτον για να επιλέξει έναν προορισμό, ώστε να φτιάξει μια μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα;
Η Χίλτον διαθέτει μια μεγάλη γκάμα “προϊόντων”, αν θέλετε, ξεκινώντας από τις αλυσίδες Waldorf Astoria, Conrad, Hilton και αυτή τη στιγμή τα ξενοδοχεία Canopy. Τα Canopy είναι μικρές, πολυτελείς οικίες και οι πελάτες έρχονται εκεί για μια εμπειρία lifestyle. Άρα η Hilton, ως εταιρία, ή το Hilton Αθηνών για την ακρίβεια, πρόκειται για τεράστιο ξενοδοχείο και αυτό που ψάχνουμε σήμερα, είναι διαφοροποίηση για τα προϊόντα μας παγκοσμίως, αλλά και συγκεκριμένα στην Ελλάδα. Αυτό που ψάχνουμε, λοιπόν, σαν εταιρία, είναι η “εμπειρία”. Άρα αν θέλει κανείς να πάει σε ένα ξενοδοχείο Hilton, θα θέλει να μείνει εκεί για συναντήσεις, συνέδρια, θα θέλει να έχει χώρο για όλα αυτά. Αν κανείς θέλει να πάει σε μια από τις μικρότερες αλυσίδες, θέλει να πάει για το lifestyle, που θα έχει να κάνει με τον προορισμό. «Γιατί να θέλω να πάω εκεί;»
Το ρωτάω αυτό, γιατί όταν κάποιος ακούει για ένα ξενοδοχείο Hilton φαντάζεται αυτομάτως πολυτελείς εγκαταστάσεις, που απευθύνονται σε υψηλά εισοδήματα.
Στον όμιλο επιχειρήσεων, έχουμε την αλυσίδα Embassy Suites, έχουμε τα Hamptons, έχουμε τα Hilton Garden Inn, άρα διαφορετικά προϊόντα για την κάθε περίσταση. Για όλη την δημογραφία της κοινωνίας μας. Δεν είναι μόνο για πλουσίους, έχουμε ξενοδοχεία για όλη την κοινωνία.
Θεωρείτε ότι η Σύρος, απ’όσο έχετε δει μέχρι στιγμής ότι θα ήταν πιθανόν ένα κατάλληλο περιβάλλον, ώστε να λειτουργήσει οποιοδήποτε από τα ξενοδοχεία του είδους;
Νομίζω ότι όταν ερευνούμε, ψάχνουμε για προορισμούς όπως η Σύρος. Είναι το θέμα της προσβασιμότητας. Προκειμένου να γίνει ένας δημοφιλής προορισμός για τον διεθνή ταξιδιώτη, ακόμη και για τον εγχώριο ταξιδιώτη (καθώς, η Ελλάδα παράγει περίπου το 30% του τουρισμού της από τους ίδιους τους Έλληνες) για να γίνει, λοιπόν, προορισμός χρειάζονται μερικά χαρακτηριστικά. Αυτά τα χαρακτηριστικά συμβάλουν για να δημιουργηθεί ένα καλό ξενοδοχείο. Παίζει ρόλο το καλό φαγητό, παίζει ρόλο το «τι θα κάνω;». Αν πάω σε ένα νησί, πηγαίνω σε έναν προορισμό, όπου για 5-6 μήνες το χρόνο «τι θα κάνω;», «πώς θα είναι;». Άρα νομίζω, ότι αυτό δημιουργεί ευκαιρίες και θα πρέπει να υπάρξει σεβασμός σε αυτό.
Βλέποντας την μεγαλύτερη εικόνα, τις Κυκλάδες, θεωρείτε ότι η Σύρος θα μπορούσε να κάνει κάτι για να βελτιώσει την τουριστική ανάπτυξή της; Επειδή όλοι γνωρίζουμε, ότι με βάση τις υπόλοιπες Κυκλάδες, έχουμε μείνει λίγο πίσω.
Θεωρώ ότι το βασικό αρχικό ερώτημα είναι αυτό που είπατε: «Πού μπορώ να βελτιωθώ;» Και αυτό είναι η προσβασιμότητα, «Πώς πηγαίνω σε αυτό το νησί;» «Μετ’επιστροφής; Με πλοίο; Με αεροπλάνο;». Μετά, να προωθήσω το νησί, να κοιτάξω τις υποδομές, τους δρόμους, να δω τι θα διαθέτω, σε σχέση με τους ανταγωνιστές, την Νάξο, την Τήνο, οτιδήποτε. Είστε ισάξιοι με τους υπόλοιπους, απλά δεν έχετε προωθήσει το νησί ακόμα.
Δεν υπάρχει ακόμα αυτού του είδους η επιθυμία.
Άρα πιστεύετε ότι πρέπει να βρούμε την ταυτότητά μας και να την προωθήσουμε; Να το κάνουμε γνωστό στον κόσμο;
Βεβαίως. Ναι. Αυτό είναι το πιο σημαντικό κομμάτι.
Έχει η Hilton κάποια προσδοκία να επενδύσει με κάποια από όλες τις αλυσίδες της στις Κυκλάδες; Έχετε ήδη κάνει κάτι γι’αυτό;
Πάντοτε αξιολογούμε την ποικιλία ευκαιριών και μας αρέσει όταν κοιτάμε μια αλυσίδα ή να έχουμε μια από τις πολλές αλυσίδες σε έναν προοροσμό, όπου μπορούμε να λειτουργήσουμε τουλάχιστον 180 ημέρες. Άρα θα χρειαστεί να παραταθεί η τουριστική σεζόν στις 180 μέρες, διότι στη δική μας βιομηχανία, την ξενοδοχειακή βιομηχανία, πρέπει να είμαστε σίγουροι, όποτε κάνουμε μια συμφωνία με κάποιον ιδιοκτήτη ότι ο ιδιοκτήτης θα πάρει πίσω την αρχική του επένδυση. Και αυτό δεν μπορείς να το κάνεις σε 5 ή 4 μήνες.
Άρα θεωρείτε ότι υπάρχει ανάγκη να παραταθεί η σεζόν;
Να ανοίξει, ναι, οπωσδήποτε. Όπου και να πας, όταν επισκέτπεσαι ένα από αυτά που λέμε «διάσημα» νησιά, όταν είσαι στις Κορφούδες, ή στις Μυκόνους αυτού του κόσμου, πρέπει να μπορείς να προσφέρεις μια γκάμα δραστηριοτήτων, είτε αυτό είναι ένας μαραθώνιος, ένας ποδηλατικός αγώνας, οτιδήποτε. Πρέπει να παρατείνετε την σεζόν σας.
Σαν τελευταία ερώτηση, αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι ότι τελευταία βλέπουμε πολλές εταιρίες, όπως η Hilton, να «αγκαλιάζουν» την Ελλάδα, τα νησιά μας, να επενδύουν πολλά χρήματα στην Ελλάδα. Γιατί πιστεύετε ότι αυτό γίνεται τώρα; Γιατί όχι πριν 10 χρόνια, γιατί όχι πριν 2 χρόνια, γιατί όχι στο μέλλον;
Νομίζω ότι είναι σημαντικό, να έχουμε προορισμούς, που οι πιστοί πελάτες της Hilton να πηγαίνουν και για τις διακοπές τους. Δεν είμαστε μόνο ξενοδοχεία για επιχειρηματίες, έχουμε αυτό που λέμε Hilton Honors Program, για πελάτες παγκοσμίως άρα οι πελάτες μας δεν θέλεουν να πηγαίνουν μόνο σε μεγάλες πόλεις, θέλουν επίσης να χαλαρώνουν. Γι’αυτό ερευνούμε αυτές τις ευκαιρίες τώρα.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Παρεμβάσεις για επενδύσεις, εξαγωγές και τόνωση της επιχειρηματικότητας προωθεί η κυβέρνηση
1 Φεβ. 2025 - 9:51 - Αδιάλειπτη προσφορά προς τον συνάνθρωπο
31 Ιαν. 2025 - 6:16 - Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος από την Κυκλαδική Εταιρεία Ανάπτυξης
30 Ιαν. 2025 - 11:40 - Θα πρέπει να ξεκινήσει ένας στρατηγικός διάλογος για το μέλλον της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας
29 Ιαν. 2025 - 19:25 - Επιμελητήριο Κυκλάδων: Επισκέψεις από 189 χώρες δέχτηκαν διαδικτυακά οι επιχειρήσεις που προβάλλονται δωρεάν στο e-kyklades.gr
27 Ιαν. 2025 - 15:40