Εργασίες στο νέο απόκτημα
- Δευτέρα, 23 Νοεμβρίου, 2015 - 08:50
Με πυρετώδεις ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες μετασκευής του πλοίου Golden Ferry, του τελευταίου αποκτήματος των εξ Άνδρου καταγόμενων αδελφών Στεφάνου, πλοιοκτητών της Golden Star Ferries.
Το νέο πλοίο Golden Ferry, το οποίο από τους πρώτους μήνες του 2015 προστέθηκε στο δυναμικό της εταιρείας των αδελφών Γιώργου και Δημήτρη Στεφάνου, κατέπλευσε στην Ελλάδα τον περασμένο Ιούνιο, οπότε και ξεκίνησαν άμεσα οι εργασίες μετασκευής του.
Προοπτική, εντός του 2016 να δρομολογηθεί στη γραμμή Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος, ενισχύοντας την ακτοπλοΐα των Κυκλάδων, με την ευχή όλων να είναι καλοτάξιδο.
Το προφίλ του πλοίου
Το Ιαπωνικό πλοίο που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Kanda Shipbuilding Kure το 1995 και μετασκευάζεται προκειμένου να ενταχθεί στις δρομολογιακές γραμμές των Κυκλάδων.
Οι εργασίες μετασκευής του πραγματοποιούνται στο Νέο Μόλο Δραπετσώνας και τη Ναυπηγοεπισκευαστική Ζώνη του Περάματος, με πολλές παρεμβάσεις στην εσωτερική διαρρύθμιση του πλοίου, καθώς ζητούμενο αποτελεί η αύξηση της χωρητικότητας επιβατών και η προσαρμογή του στις απαιτήσεις της ακτοπλοΐας.
Οι εργασίες έχουν ήδη ξεκινήσει προ πέντε μηνών και αναμένεται να ολοκληρωθούν άμεσα, με το κόστος τους να ανέρχεται περί τα 25 εκ. ευρώ.
Σε μία πρώτη γνωριμία με το πλοίο, αναφέρονται τα χαρακτηριστικά του, που δείχνουν τις δυνατότητες του πλοίου για ασφαλή και άνετα ταξίδια, ικανό να ανταπεξέλθει στις καιρικές ιδιαιτερότητες του Αιγαίου.
Το ολικό του μήκος είναι 121 μέτρα, το πλάτος του 22 μέτρα, το βύθισμα του 5 μέτρα και η ολική χωρητικότητα του 4258 τόνοι.
Το πλοίο προσαρμόζεται ώστε να μπορεί να μεταφέρει περί τους 2.000 επιβάτες, 300 Ι.Χ. οχήματα ή 40 φορτηγά, ενώ θα διαθέτει καμπίνες επιβατών, σαλόνια διακεκριμένης και οικονομικής θέσης και καθίσματα αεροπορικού τύπου.
Τα σημεία μετασκευής
Οι εκτεταμένες εργασίες μετασκευής του πλοίου, περιλαμβάνουν παρεμβάσεις στο πρυμναίο μέρος του, στο γκαράζ, στα deck επιβατών με την δημιουργία επιπλέον σαλονιών και μικρότερες παρεμβάσεις στους χώρους υποδοχής επιβατών της πλώρης.
Και ενώ ο μεγαλύτερος όγκος των βασικών αλλαγών βάσει του νέου σχεδιασμού, έχει ολοκληρωθεί, οι εργασίες συνεχίζονται για την διαμόρφωση της ξενοδοχειακής υποδομής του πλοίου στο εσωτερικό του.
Οι κύριες παρεμβάσεις που έγιναν στο πλοίο είναι οι δύο πρυμναίοι πλευρικοί καταπέλτες που προστέθηκαν ως είσοδοι εξυπηρέτησης των επιβατών, όπως και οι παρεμβάσεις στον κεντρικό καταπέλτη για την αποεπιβίβαση οχημάτων.
Μετασκευές υπάρχουν και στο γκαράζ του πλοίου καθώς αλλάζει η χαμηλή είσοδος του, το ύψος της οποίας έφτανε στο 4,05 μ. το οποίο αυξάνεται, ενώ επεκτείνεται και το πατάρι για μεγαλύτερη χωρητικότητα οχημάτων.
Κλείνουν τα ανοιχτά καταστρώματα που βρίσκονταν στις δύο μπάντες του πλοίου που εξυπηρετούσαν τα κοινόχρηστα deck, αυξάνοντας τον χώρο των σαλονιών και πίσω από την τσιμινιέρα προστέθηκε ένα νέο κατάστρωμα.
Εκτός από την αναδιαμόρφωση των εξωτερικών καταστρωμάτων αλλάζει και η πλώρη, με τις μετατροπές στα μπαλκόνια που βρίσκονταν εκεί και το άνοιγμα μεγαλύτερων παραθύρων στις μπάντες της.
Όσον αφορά στους εσωτερικούς χώρους, στους χώρους συγκέντρωσης των επιβατών, δημιουργούνται δύο σαλόνια με μπαρ στο πλωριό και το πρυμναίο τμήμα ενώ διατηρείται το αίθριο στα deck Ν3 και Ν4.
Μία κεντρική σκάλα που δέσποζε στο εσωτερικό του πλοίου αφαιρείται για εξοικονόμηση χώρου, ενώ διατηρείται η εντυπωσιακή οροφή που υπήρχε πάνω από αυτή.
Τέλος να επισημάνουμε ότι το χρυσό αστέρι έχει πάρει τη θέση του, αφού ήδη το σινιάλο της εταιρείας στολίζει την τσιμινιέρα του πλοίου.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Γρίφος για δυνατούς λύτες η εξεύρεση προσωπικού στα ξενοδοχεία
11 Φεβ. 2025 - 15:08 - Παρουσιάζεται σήμερα το Ταμείο Μικροπιστώσεων
11 Φεβ. 2025 - 9:56 - Ξεχωριστές διακρίσεις για την "Τυροσύρα Τυροκομική" στην 11η ΕΞΠΟΤΡΟΦ
7 Φεβ. 2025 - 17:56 - SEAJETS: Στηρίζουμε τη Σαντορίνη, με ευθύνη και ευγνωμοσύνη
7 Φεβ. 2025 - 17:02 - Κυβερνοεπιθέσεις - Πώς μπορούν να τις αντιμετωπίσουν οι επιχειρήσεις
7 Φεβ. 2025 - 11:42