Απαντήσεις για την εξυπηρέτηση των επαγγελματιών της Άνδρου
- Σάββατο, 24 Μαρτίου, 2018 - 10:21
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω ότι μετά την αποστολή της από 07/02/2018 επιστολής μου προς τον Πρόεδρο του Ε.Φ.Κ.Α., στην οποία ανέφερα την μεγάλη ταλαιπωρία που υφιστάμεθα όλοι εμείς οι επαγγελματίες της Άνδρου όταν χρειαζόμαστε κάποια βεβαίωση από τον πρώην (Ο.Α.Ε.Ε.), την οποία και είχα αναρτήσει, η απάντηση από την Διοίκηση του φορέα αρχικά μας ικανοποιεί και μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Από τις 14/03/2018 λοιπόν, όποιος επαγγελματίας από το Νησί μας επιδεικνύει το εισιτήριο επιστροφής, δεν θα περιμένει σε καμία ουρά και θα εξυπηρετείται κατά προτεραιότητα. Επίσης, εξετάζεται η περίπτωση ηλεκτρονικής αποστολής των βεβαιώσεων χωρίς να χρειάζεται να ταξιδέψουμε στην Αθήνα για αυτό. Ευχαριστούμε για την άμεση ανταπόκριση από πλευράς Διοίκησης Ε.Φ.Κ.Α. και περιμένουμε για την εφαρμογή των ανωτέρω στην πράξη.
Η επιστολή
Προς: Πρόεδρο Ε.Φ.Κ.Α.
κ. Αθανάσιο Μπακαλέξη
Κοιν: Βουλευτές Κυκλάδων
κ. Νικόλαο Συρμαλένιο, κ. Νικόλαο Μανιό, κ. Αντώνιο Συρίγο και κ. Ιωάννη Βρούτση
Κύριε Διοικητά ,
παίρνω το θάρρος να σας γράψω αυτήν την επιστολή με την ιδιότητα του Ανεξάρτητου Δημοτικού Συμβούλου του Δήμου Άνδρου αλλά κυρίως με την ιδιότητα του ελεύθερου επαγγελματία (λογιστή –φοροτέχνη ),που δραστηριοποιούμαι στο Νησί της Άνδρου.
Με την επιστολή μου αυτή θέλω να εκφράσω την αγανάκτηση μου αλλά και την αγανάκτηση όλων των ασφαλισμένων του πρώην Ο.Α.Ε.Ε. οι οποίοι δραστηριοποιούμαστε στο Νησί της Άνδρου, για την μεγάλη ταλαιπωρία που υφιστάμεθα, εδώ και μεγάλο χρονικό διάστημα κάνοντας υπομονή, η οποία όμως εξαντλήθηκε….
Είναι γεγονός ότι έγιναν και γίνονται σημαντικά βήματα για την βελτίωση του ασφαλιστικού συστήματος στην χώρα μας αλλά κατά περίεργο και παράδοξο τρόπο παρόλο ότι εν έτει 2018 η ηλεκτρονική τεχνολογία για την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση έχει προχωρήσει πολύ ,η ταλαιπωρία όλων εμάς των παλαιών ασφαλισμένων του Ο.Α.Ε.Ε. που αυτοαπασχολούμαστε στο Νησί της Άνδρου είναι απερίγραπτη.
Για μία απλή βεβαίωση προκειμένου π.χ. να επεκτείνει κάποιος την δραστηριότητα του , πρέπει να «ξενιτευτεί» από το Νησί μας δύο ολόκληρες μέρες και αυτό γιατί ενώ πραγματικά οι προσπάθειες της Διευθύντριας και των υπαλλήλων ,στο Α Περιφερειακό Τμήμα Μη Μισθωτών Αττικής –Ανατολική στην Αγία Παρασκευή (Μεσογείων και Λυκείου),, είναι φιλότιμες και με μεγάλη προθυμία προσπαθούν να μας εξυπηρετήσουν, ο όγκος των ημερήσιων συναλλαγών σε σχέση με το πλήθος του προσωπικού είναι τέτοιος που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν την ημέρα ,ειδικά στο τμήμα μητρώου πάνω από 30 έως 40 άτομα .Να μην αναφερθώ σε πιο σύνθετα αιτήματα που έχουμε και δεν έχουμε άμεση εξυπηρέτηση διότι δεν έχει νόημα να το κάνω με την επιστολή αυτή…
Αυτό σημαίνει ότι κάποιος ασφαλισμένος που φτάνει από την Άνδρο στην Ραφήνα με το πρωινό καράβι στις 12:30 περίπου και εν συνεχεία στο ανωτέρω σημείο εξυπηρέτησης του Ε.Φ.Κ.Α. γύρω στις 13:15, δεν δύναται να εξυπηρετηθεί διότι τα νούμερα προτεραιότητας την ώρα άφιξης μας είναι απαγορευτικά, αν σκεφτεί κανείς ότι στις 08:00 το πρωί ήδη έχουν φύγει τα πρώτα 30 έως 40 νούμερα. Διανυκτερεύουμε λοιπόν στην Αθήνα και την άλλη μέρα το πρωί πηγαίνουμε να εξυπηρετηθούμε για να γυρίσουμε με το απογευματινό καράβι στην Άνδρο την επόμενη φυσικά ημέρα.
Η νησιωτικότητα που λέμε…..
Θα σας παρακαλούσα λοιπόν εκ μέρους όλων των παλαιών ασφαλισμένων του Ο.Α.Ε.Ε. που δραστηριοποιούμαστε στο Νησί της Άνδρου αλλά και κάθε άλλου Νησιού που έχει το ίδιο πρόβλημα να εφαρμόσετε άμεσα το οργανόγραμμα του Ε.Φ.Κ.Α., δίνοντας την δυνατότητα στους υπαλλήλους του πρώην Ι.Κ.Α. ή του πρώην Ο.Γ.Α. που βρίσκονται στα Νησιά μας να μας εξυπηρετούν χωρίς να μετακινούμαστε στην Αθήνα ενισχύοντας αν χρειάζεται το προσωπικό στα Νησιά αυτά.
Σε διαφορετική περίπτωση να ενισχύσετε άμεσα το τμήμα της Αγίας Παρασκευής με προσωπικό, προκειμένου να εξυπηρετούμαστε αυθημερόν και να μην χρειάζεται να διανυκτερεύουμε στην Αθήνα. Εάν αυτό δεν είναι δυνατόν, παρακαλώ να δώσετε εντολή προκειμένου οι ασφαλισμένοι από τα Νησιά να έχουν προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση (εκτός σειράς αναμονής) ώστε να έρχονται με το πρωινό καράβι και να φεύγουν με το απογευματινό χωρίς να τους στοιχίζει μια απλή βεβαίωση όσο μια διήμερη εκδρομή.
Κλείνοντας ,θέλω να σας ευχαριστήσω για τις άμεσες ενέργειες που θεωρώ ότι θα γίνουν μετά την επιστολή μου αυτή προκειμένου να βρεθεί λύση στο πρόβλημα μας …
Με εκτίμηση
Χρήστος Βουραζέρης
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Άνδρου
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Χρ. Βουραζέρης : ‘’ Είμαι ενεργός πολίτης και θα παραμείνω ενεργός"
3 Ιουν. 2019 - 22:20 - Ομιλία του υποψήφιου περιφερειακού σύμβουλου με τη "Συμμαχία Ν. Αιγαίου" Χρήστου Βουραζέρη
8 Μαΐου. 2019 - 21:49 - Χρήστος Βουραζέρης: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους πολίτες της Άνδρου για τη στήριξη και την αγάπη τους»
22 Απρ. 2019 - 20:53 - Παράλογη φορολογική επιβάρυνση για τους πολίτες της Άνδρου στις μεταβιβάσεις ακινήτων
9 Απρ. 2019 - 16:35 - "Το ποιος είναι ικανός ή όχι για το αξίωμα του Επάρχου θα το αποφασίσουν οι πολίτες"
20 Μαρ. 2019 - 6:21