Έκθεση φωτογραφιών στο φουαγιέ του Θεάτρου Απόλλων

«Εικόνες Χαλαζιακής Νοημοσύνης»της Ελένης Παρίδη

  • Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου, 2018 - 14:03

Η Εν.Το.Πο.Συρο παρουσιάζει τρία επιλεγμένα έργα της Ελένης Παρίδη από τη συλλογή της «Εικόνες Χαλαζιακής Νοημοσύνης» («Quartz's Inner Perceptions»). Η δημιουργός αποτυπώνει τον άφατο κόσμο του χαλαζία. Το βλέμμα διαπερνά την επιφάνεια του κρυστάλλου για να αποκαλύψει ένα περιβάλλον που συνθέτει η νοημοσύνη του ηλεκτρικού συσσωρευτή της γης. Αυτό που καταγράφει μέσα του είναι θετικό και μεταδίδεται.

Ενεργειακές εικόνες αποτυπωμένες με πρόθεση τη μετάδοση της πληροφορίας που φέρει εσωτερικά ο χαλαζίας, ώστε η θετική του ενέργεια, ως μοτίβο και εσωτερική γλώσσα, να μας παρακινεί υποσυνείδητα προς μια στάση αυξημένης αρμονίας και ζωτικότητας.

Σε ένα δεύτερο, συμβολικό επίπεδο, όταν το βλέμμα περνά μέσα και πέρα από την επιφάνεια, ανακαλύπτει και διευρύνεται. Ένα πιο «ανοιχτό» βλέμμα οδηγεί στην αυτο-διεύρυνση, σε περισσότερες συνειδητές επιλογές, στην αποδοχή, στη συμφιλίωση και, συνεπώς, στην υπόσχεση για ένα ευοίωνο μέλλον σε προσωπικό και συλλογικό επίπεδο.

Τα τρία έργα που θα παρουσιαστούν αποτελούν δείγμα μίας συλλογής ενεργειακών φωτογραφιών, που θα δούμε σε μια πλήρη έκθεση μέχρι την άνοιξη 2019.

Η έκθεση των τριών ενεργειακών φωτογραφιών θα πραγματοποιηθεί, επίσης για πρώτη φορά στη Σύρο, στο φουαγιέ του Θεάτρου Απόλλων, στο πλαίσιο της πρώτης εκτέλεσης του κοντσέρτου «The Promise» του Γιώργου Ψυχογιού, στις 8 Σεπτεμβρίου 2018.

-----------------------------------------

Η Ελένη Παρίδη γεννήθηκε στην Αθήνα και ζει πλέον μόνιμα στη Σύρο. Είναι σύμβουλος προσωπικής ανάπτυξης και art therapist.

Αφού εργάστηκε στον τομέα της διαφήμισης ως art director, ως ραδιοφωνική παραγωγός στο Τρίτο Πρόγραμμα και ως δημοσιογράφος και μουσικοκριτικός, έστρεψε το ενδιαφέρον της προς την ψυχοπνευματική υπόσταση του ανθρώπου. Απόκτησε εμπειρία στην ολιστική ενεργειακή προσέγγιση του ατόμου μέσα από μεθόδους διαχείρισης της ενέργειας.

Έχει γράψει το βιβλίο «Το Μονοπάτι του Ρέικι» σχετικά με τη φιλοσοφία του ρέικι, ένα αλληγορικό σενάριο με τίτλο «Που Πάνε οι Κάλτσες;», ενώ είναι προς έκδοση μια ποιητική συλλογή της. Το τελευταίο διάστημα επικεντρώνεται στην θεραπεία μέσω των εικαστικών τεχνών (Art Therapy) και ιδιαίτερα στη Φωτογραφία ως μέσο δημιουργικής έκφρασης και αυτογνωσίας.