Κινηματογραφική ματιά στην Αρχόντισσα
- Τρίτη, 23 Οκτωβρίου, 2018 - 06:15
Τον Νοέμβριο θα ξεκινήσουν τα γυρίσματα του κινηματογραφικού ντοκιμαντέρ του Ομίλου Sigma Media Group στη Σύρο, με στόχο την τουριστική προβολή της τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό μέσα από το φιλόδοξο πρότζεκτ «Action in Greece».
Στη δυναμική του έργου αλλά και στις ευκαιρίες που αυτό προσφέρει για την ανάδειξη του πολιτισμού, των παραδόσεων, της γαστρονομίας και της φυσικής ομορφιάς του νησιού σε παγκόσμιο επίπεδο, «επενδύει» η Τουριστική Επιτροπή του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, η οποία εισηγείται θετικά προς το Δημοτικό Συμβούλιο τη χορήγηση της αιγίδας του στην εν λόγω δράση, ακολουθώντας το παράδειγμα της Σαντορίνης και της Χαλκιδικής.
Στο πλαίσιο της ένταξης της Ελλάδας στην Παγκοσμιοποίηση, με σκοπό τη διαφύλαξη του Greek Brand Name, η Sigma Media Group έχει δημιουργήσει ένα project που καλύπτει την αθέατη πλευρά των τόπων της Ελλάδας και ό,τι αφορά στο αρχαιολογικό, ιστορικό, λαογραφικό, γαστρονομικό ενδιαφέρον που παρουσιάζουν.
Ανακαλύπτει τα ήθη, τα έθιμα, τις παραδόσεις, τη λαογραφία, το γάμο, τη σύγχρονη Ελλάδα (Greek Leaders), τις εμπορικές δραστηριότητές της και άλλες λεπτομέρειες, που χαρακτηρίζουν την πλευρά του τόπου και που αγγίζουν βαθιά το ξένο κοινό, το γόνιμο τουριστικό κοινό των επισκεπτών της Ελλάδας. Εναλλακτικός τουρισμός, θρησκευτικός τουρισμός, θεραπευτικός τουρισμός, μουσικός τουρισμός, περιπατητικός τουρισμός, πολιτιστικός και γαστρονομικός τουρισμός, φυσικές ομορφιές του κάθε τόπου, γεωλογικό ενδιαφέρον, μύθοι και ιστορίες του παρελθόντος που ακούγονται μέχρι και σήμερα κι ό,τι αναδεικνύει συνολικά τον τόπο μας είναι ο μεγάλος στόχος ανάδειξης των τόπων της Ελλάδας απ’ το Action In Greece.
Ανάδειξη της τοπικής ταυτότητας
Τα project θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό με παρουσιάσεις κι ολοκληρωμένες προτάσεις για διακοπές στην Ελλάδα για όλους τους μήνες του χρόνου, ενώνοντας εύστοχα προορισμούς με σκοπό τον τουρισμό για 12 μήνες το χρόνο. Επίσης, τα project της Sigma ανοίγουν το κομμάτι των εξαγωγών για ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες, προωθώντας οτιδήποτε μπορεί να ενισχύσει οικονομικά την ελληνική αγορά.
Η Ελληνική γαστρονομία θα ενωθεί με την Αρχαία Ελληνική κουζίνα και θα προβληθεί με προϊόντα, gala κι εκδηλώσεις στο εξωτερικό, φεστιβάλ στο εξωτερικό, εκπομπές μαγειρικής και συνεντεύξεις στο εξωτερικό, Sigma Greek Corners σε μεγάλες αγορές του εξωτερικού.
Στόχος της προβολής είναι και τα σημαντικά Αρχαιολογικά σημεία του τόπου, που θα αναδειχθούν μέσα από παρουσιάσεις στο εξωτερικό με ιδιαίτερα εύστοχο και ευφυή τρόπο και τη σύμπραξη των σημαντικότερων Αρχαιολογικών δυνάμεων της χώρας. Η προώθηση Αρχαίων έργων των μεγάλων συγγραφέων της Αρχαιότητας που έχουν μεταφραστεί στην αγγλική γλώσσα από τους συνεργάτες του Action in Greece είναι ο τρόπος επικοινωνίας του πολιτισμού μας στα ξένα Πανεπιστήμια και σε χώρους πολιτισμού στο εξωτερικό.
Στο δημιουργικό του project περιλαμβάνεται επίσης το concept “Ancient Greek Fashion Show” όπου θα αναδειχθούν μέσα από επώνυμες πανέμορφες κυρίες της showbiz, όλα τα είση ένδυσης των γυναικών στην Αρχαία Ελλάδα και για όλες τις ηλικίες με αποκορύφωμα το νυφικό που φορούσαν οι κυρίες στους αρχαίους γάμους. Επίσης, έχει ξεκινήσει ήδη η προετοιμασία για τη Βυζαντινή ενδυματολογική προβολή της Ελλάδας.
Εμπιστοσύνη από κεντρικούς και τοπικούς φορείς
Το «Action In Greece» αποτελεί τον μεγαλύτερο και πιο ενωτικό πυρήνα προβολής της Ελλάδας, πρώτιστα και δυναμικά στο εξωτερικό αλλά και στο εσωτερικό με σκοπό να προσφέρει στους Έλληνες πλήρη γνώση για τον τόπο τους, αλλά και προγράμματα διακοπών σε υψηλά standards σε ειδικές προνομιακές τιμές, που η Sigma Media Group αναλαμβάνει να τους εξασφαλίσει.
Το πρότζεκτ θα προβληθεί και σε σχολεία σε παιδιά ηλικίας 9 έως 14 ετών για την ενημέρωσή τους σχετικά με τα σημαντικά στοιχεία γνώσης που πρέπει να κατέχουν για την Ελλάδα με πολύ σημαντικά υποστηρικτικά δρώμενα.
Το τραγούδι των τίτλων του Action In Greece υπογράφει ο Θανάσης Πολυκανδριώτης στη σύνθεση , με ερμηνεύτρια τη Φωτεινή Δάρρα και σε στίχους της Σοφίας Στάμου.
Το «Action in Greece» έχει την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, του υπουργείου Εσωτερικών Μακεδονίας και Θράκης, του υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, Δήμων, Δημοσίων Φορέων κι Επιμελητηρίων, Τουριστικών Οργανισμών, του Ομίλου για την Unesco Πειραιώς και Νήσων.
Μέσα απ’ αυτό όλη η Ελλάδα γίνεται μια φωνή κι ενώνει τις δυνάμεις της για μια σαρωτική αλλαγή στην οικονομία της χώρας μέσα απ’ τον Τουρισμό και τις Εξαγωγές. Ταυτόχρονα, δημιουργείται ως παρακαταθήκη ένα υλικό που θα διανεμηθεί παγκόσμια.
Όλα τα θέματα του Action in Greece θα είναι υποτιτλισμένα στην αγγλική γλώσσα, στο τελικό στάδιο της επεξεργασίας.
Έναρξη των γυρισμάτων στη Σύρο
H Sigma Media Group έχοντας ολοκληρώσει τις λήψεις της στη Σαντορίνη και στους τρεις Δήμους της Χαλκιδικής-Σιθωνία, Πολύγυρο κι Αριστοτέλη κι ενώ προετοιμάζει τις λήψεις της στους τελευταίους δύο δήμους της Χαλκιδικής – Νέα Προποντίδα και Κασσάνδρα καθώς και στη Θεσσαλονίκη, αφοσιώθηκε στη μελέτη της προβολής με τις λήψεις της Σύρου.
Οι δημοσιογράφοι του Sigma Press Office και το εμπορικό τμήμα του Ομίλου ξεκίνησαν τις έρευνές του στο νησί από τις 25 Αυγούστου 2018. Με στόχο τον Πολιτισμό, το ρεμπέτικο, τη γαστρονομία, τις ανεξάντλητες πηγές ομορφιάς, την παράδοση και το Πάσχα, η Σύρος αναμένεται να γίνει ένα μεγάλο Παγκόσμιο επίκεντρο που θα ακολουθήσει τη Σαντορίνη και τη Χαλκιδική σ’ ένα δυνατό Παγκόσμιο ταξίδι.
Το θέμα της συμμετοχής του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης στο project «Action in Greece», θα τεθεί προς έγκριση στην προσεχή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2018.
Τα γυρίσματα στην πρωτεύουσα των Κυκλάδων θα ολοκληρωθούν τον Σεπτέμβριο του 2019.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- «Η Σύρος μας έχει ανατριχιάσει»
13 Σεπ. 2018 - 6:15 - Σύρος: Έναρξη του προγράμματος των Μικρών Ξεναγών
5 Νοε. 2024 - 14:31 - Γιορτινά δρώμενα πλαισιωμένα με την παράδοση
5 Νοε. 2024 - 6:15 - Άνοιγμα σε ευρωπαϊκό επίπεδο
1 Νοε. 2024 - 6:15 - Δίαυλος επικοινωνίας και εξασφάλιση πρόσθετων πόρων
31 Οκτ. 2024 - 6:16