Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Θήρας (ορθή επανάληψη)

ΑΔΑ: Ψ8ΕΑΩΡΝ-ΞΣΜ

Ελληνική Δημοκρατία

Νομός Κυκλάδων

Δήμος Θήρας

Αυτοτελές Γραφείο

Υποστήριξης

Αιρετών Οργάνων

Ιδιαίτερο Γραφείο Δημάρχου

ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ 06/09/2019

(ως προς τις αρμοδιότητες Αντ/ρχου κ. Σπυρίδωνα Δρόσου)

Θήρα, 04/09/2019

Αριθμ. Πρωτ.: -760-

Θεμα : «Ορισμός Αντιδημάρχων Θήρας Και Μεταβίβαση Αρμοδιοτήτων»

Απόφαση Δημάρχου 315/2019

Ο Δήμαρχος Θήρας, έχοντας υπόψη :

1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134).

2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

3. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.»

4. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.

5. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 για τον Δήμο Θήρας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 17.752 κατοίκους.

6. Το γεγονός ότι ο Δήμος Θήρας έχει δύο (2) Δημοτικές Ενότητες.

7. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν τέσσερις (4) Αντιδήμαρχοι.

8. την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.

9. Το από 02/09/2019 πρακτικό για την παροχή έγκρισης της πλειοψηφίας των συμβούλων της Δημοτικής Παράταξης «ΜΑΖΙ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΘΗΡΑΣΙΑ» για τον ορισμό του συμβούλου κ. Δρόσου Σπυρίδωνα ως Αντιδημάρχου.

10. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ 2966/Β/22.11.2013)

Α π ο φ α σ ι ζ ε ι

Ορίζει τους εξής Δημοτικούς Συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Θήρας με θητεία από 04-09-2019 έως 04-09-2020 και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής :

Τον κ. ΔΡΟΣΟ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

1. Την ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινόχρηστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου και της οργάνωσης και διάθεσης των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού, που απαιτούνται κάθε φορά.

2. Την ευθύνη της αποκομιδής των στερεών αποβλήτων σε επίπεδο προσωρινής αποθήκευσης μεταφόρτωσης, ανακύκλωσης και εν γένει αξιοποίησης, διάθεσης, λειτουργίας σχετικών εγκαταστάσεων και αποκατάστασης υφιστάμενων ΧΑΔΑ.

3. Την ευθύνη της παρακολούθησης και συντήρησης του δημοτικού ηλεκτροφωτισμού.

4. Την εποπτεία της εύρυθμης λειτουργίας των δημοτικών κοιμητηρίων.

5. Την ευθύνη του κλαδέματος όλων των δέντρων, θάμνων, δεντροστοιχιών του Δήμου και η αποκομιδή αυτών.

6. Τη μέριμνα, σύμφωνα με τις ισχύουσες πυροσβεστικές διατάξεις, για την τήρηση των υποχρεώσεων καθαρισμού, από τους ιδιοκτήτες, νομείς και επικαρπωτές των οικοπεδικών και λοιπών ακάλυπτων χώρων, που βρίσκονται εντός πόλεων και οικισμών και σε απόσταση μέχρι 100 μέτρων από τα όριά τους, καθώς και η υποχρέωση αυτεπάγγελτου καθαρισμού από το δήμου, σε περίπτωση μη συμμόρφωσης των υπόχρεων.

7. Την λειτουργία αμαξοστασίου και την παρακολούθηση της καλής λειτουργίας του γραφείου κίνησης οχημάτων.

8. Την εποπτεία της συντήρησης και επισκευής του μηχανολογικού εξοπλισμού καθαριότητας καθώς και των λοιπών μηχανημάτων του Δήμου.

9. Την τήρηση του κανονισμού λειτουργίας κοιμητηρίου καθώς και την τήρηση του κανονισμού καθαριότητας από τους δημότες και την επιβολή προστίμων στα πλαίσια των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την εποπτεία της λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

10. Την ευθύνη όλων των προμηθειών που διενεργούνται από όλες τις υπηρεσίες του Δήμου.

11. Την ευθύνη οργάνωσης και λειτουργίας της κεντρικής αποθήκης του δήμου.

12. Ορίζεται υπεύθυνος για τις Κοινότητες Καρτεράδου, Βουρβούλου, Βόθωνα και Έξω Γωνιάς.

13. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια σε θέματα της αρμοδιότητάς του.

Την κα ΚΙΤΣΟΥ ΣΟΦΙΑ, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

1. Την ευθύνη Οικονομικών θεμάτων και ιδίως :

- Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των : Προσόδων, ΤΑΠ και τελών Καθαριότητας - Φωτισμού, Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού, Ταμείου, Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων.

- Τη διατύπωση προτάσεων σχετικών με εισαγωγή μέτρων εκσυγχρονισμού της μηχανογραφικής υποδομής και τη λήψη μέτρων περιορισμού των δαπανών.

- Την παρακολούθηση της υλοποίησης του προϋπολογισμού.

- Την υπογραφή των βεβαιωτικών καταλόγων (άρθρο 58 παρ. 1 περίπτ. ε’ Ν. 3852/10, ΦΕΚ 87Α’/7-6-2010), των αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης, των χρηματικών ενταλμάτων πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.

2. Την ευθύνη των διοικητικών θεμάτων και ιδίως :

- Εποπτεία και ευθύνη των διοικητικών υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Δ/νσης Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου και Διεκπεραίωσης.

- Εποπτεία του Διοικητικού προσωπικού του Δήμου.

-Έκδοση πιστοποιητικών προσωρινής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών, καθώς και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας.

- Τη διαδικασία χορήγησης των αδειών του προσωπικού.

- Τη λειτουργία των ΚΕΠ.

- Τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.

- Την εποπτεία και ευθύνη έκδοσης και υπογραφής όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

3. Την εποπτεία των οργανικών μονάδων του Δήμου για την υλοποίηση των δράσεων και στόχων κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περ. στ’ του ν. 3463/06.

4. Την εποπτεία των οργανικών μονάδων Κοινωνικής Μέριμνας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας του Δήμου, για τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας και κοινωνικής αλληλεγγύης.

5. Την μέριμνα καταγραφής και προστασίας της ακίνητης περιουσίας του Δήμου και την εποπτεία της λειτουργίας του αντίστοιχου γραφείου.

6. Την επιμέλεια της συντήρησης και του εξοπλισμού των κοινόχρηστων χώρων αναψυχής και των παιδικών χαρών.

7. Την εισήγηση για τον κανονισμό λειτουργίας κοιμητηρίου καθώς και την εισήγηση του κανονισμού καθαριότητας.

8. Ορίζεται υπεύθυνη για τις Κοινότητες Οίας, Θηρασίας και Μεσαριάς.

9. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια σε θέματα της αρμοδιότητάς της.

Τον κ. ΣΤΕΦΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟ, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

1. Την ευθύνη για τον τομέα της Παιδείας και ειδικότερα τον έλεγχο των σχολικών κτιρίων, τη συντήρησή τους και τον προγραμματισμό για την ίδρυση νέων σχολικών μονάδων, καθώς και τη διαδικασία κατασκευής νέων σχολείων σε συνεργασία με τους υπεύθυνους οργανισμούς και θεσμούς (ΟΣΚ, Περιφερειακή Αυτ/ση, κ.α.)

2. Την εποπτεία των δημοτικών δομών και οργανικών μονάδων Παιδείας , αθλητισμού και Νέας Γενιάς, για την υλοποίηση των στόχων του Δήμου στους παραπάνω τομείς.

3. Την τήρηση των κανόνων υγιεινής των δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων.

4. Την εποπτεία των Νομικών Προσώπων του τομέα Κοινωνικής Μέριμνας και Παιδείας.

5. Την ευθύνη για τη σύνταξη μελετών για την τοποθέτηση κινητής τηλεφωνίας σε συνεργασία με πανεπιστημιακά ιδρύματα, το Δημόκριτο ή άλλους επιστημονικούς φορείς.

6. Την ευθύνη και οργάνωση του τομέα πληροφορικής και μηχανοργάνωσης του Δήμου.

7. Την τέλεση πολιτικών γάμων και την παρακολούθηση του αντίστοιχου γραφείου, καθώς και την υπογραφή των εγγράφων προερχόμενα από το γραφείο αυτό.

8. Ορίζεται υπεύθυνος για τις Κοινότητες Εμπορείου, Ακρωτηρίου, Μεγαλοχωρίου και Πύργου.

9. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια σε θέματα της αρμοδιότητάς του.

Τον κ. ΜΑΝΤΟΥΣΗ ΓΡΗΓΟΡΙΟ, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες :

1. Την ευθύνη λειτουργίας καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου και ιδίως :

-Τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος

-Την εποπτεία και ευθύνη έκδοσης και υπογραφής πάσης φύσεως αδειών που απαιτούνται για την λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.

-Την εποπτεία και ευθύνη έκδοσης και υπογραφής πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.

-Τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος.

-Τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων και τη χορήγηση των σχετικών αδειών.

-Τη διαφήμιση και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.

-Την επιβολή προστίμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν. 2946/2001, ΦΕΚ 224Α’/2001).

-Γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

2. Την εποπτεία και την ευθύνη επί των θεμάτων του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας και διαχείρισης κρίσεων και τον έλεγχο των σχετικών προμηθειών. Σε περίπτωση εκτάκτου συμβάντος αναγομένου στο πεδίο της πολιτικής προστασίας, περιέρχονται στη δικαιοδοσία του και ευθύνη του όλο το διοικητικό και εργατοτεχνικό προσωπικό καθώς και τα απαραίτητα μηχανικά μέσα για την αντιμετώπιση του εκτάκτου γεγονότος.

3. Την εποπτεία της δομής της Δημοτικής Αστυνομίας.

4. Την ευθύνη του τομέα ενέργειας και εναλλακτικών μορφών ενέργειας, έρευνας και τεχνολογίας.

5. Την παρακολούθηση των εμπορικών δραστηριοτήτων στα όρια του Δήμου και τη συνεργασία με το Σύλλογο Εμπόρων και τα επιμελητήρια.

6. Κυκλοφοριακού και ιδίως :

-Τους χώρους στάθμευσης καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των αυτοκινήτων.

-Τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών.

-Τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων για τις ανωτέρω περιπτώσεις.

-Την ευθύνη για τη σήμανση και σηματοδότηση του οδικού δικτύου.

-Ο καθορισμός των αστικών γραμμών λεωφορείων, της αφετηρίας, της διαδρομής, των στάσεων και του τέρματος των αντίστοιχων γραμμών, καθώς και ο καθορισμός των προδιαγραφών των στάσεων και των στεγάστρων αναμονής επιβατών αστικών και υπεραστικών γραμμών.

7. Ορίζεται υπεύθυνος για τις Κοινότητες Θήρας, Επισκοπής Γωνιάς και Ημεροβιγλίου.

8. Την εκπροσώπηση του Δήμου στα δικαστήρια σε θέματα της αρμοδιότητάς του.

Οι ανωτέρω Αντιδήμαρχοι υπογράφουν όλα τα έγγραφα της αρμοδιότητάς τους και οι αρμοδιότητες αυτές εκτελούνται σύμφωνα με τις διοικητικές διαδικασίες που ισχύουν κάθε φορά στο πλαίσιο λειτουργίας των συστημάτων του Δήμου.

Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν μέλη του Προεδρείου του Δημοτικού Συμβουλίου. Η ανάκληση Αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του Δημάρχου.

Τις αρμοδιότητες της Αντιδημάρχου κας Κίτσου Σοφίας όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Στεφανάκης Γεώργιος, ενώ τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Μαντούση Γρηγορίου όταν απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Δρόσος Σπυρίδων και αντίστροφα.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί η Αντιδήμαρχος κα Κίτσου Σοφία, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Μαντούση Γρηγόριο, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Στεφανάκη Γεώργιο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Δρόσο Σπυρίδων.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού, να αναρτηθεί στο πρόγραμμα Διαύγεια, στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.

Η παρούσα απόφαση ισχύει μέχρι ανακλήσεως της με νεότερη απόφαση του Δημάρχου.

Ο Δημαρχος Θηρας

Αντωνιος Σιγαλας

Αριθμός Φύλλου: 
5206