Νέο ΔΣ για τη ΡΕΔΗΣΕ με δύσκολο έργο
- Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου, 2019 - 06:19
- / Eνημέρωση: 28 Νοε. 2019 - 19:00
Τη δρομολόγηση λύσης αναφορικά με το υπέρογκο χρέος που συνοδεύει τον δημοτικό Ραδιοτηλεοπτικό σταθμό της ΡΕΔΗΣΕ, καθώς και την εκπόνηση μίας οικονομοτεχνικής μελέτης για τη βιωσιμότητά του ή μη, έθεσε σαν προτεραιότητες για την παρακάτω πορεία της ΑΙΓΑΙΟ Ραδιοτηλεόρασης, ο Δήμαρχος, Νίκος Λειβαδάρας, στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Με αφορμή τον ορισμό του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της ΡΕΔΗΣΕ, στο οποίο πρόεδρος συνεχίζει ο Παύλος Ραουζαίος, ο κ. Λειβαδάρας πραγματοποίησε την πρώτη επίσημη ενημέρωσή του σχετικά με την ΑΙΓΑΙΟ, καθιστώντας ξεκάθαρες τις προϋποθέσεις διατήρησης... της.
Μακριά από συναισθηματικές προσεγγίσεις του θέματος όπως άλλωστε δεν επιτρέπει και το χρέος ύψους 300.000 ευρώ, το οποίο και αποτελεί εκκρεμότητα για πολλές δημοτικές θητείες, ο νέος Δήμαρχος ξεκαθάρισε πως πρέπει να υπάρξει οριστική λύση στη συγκεκριμένη υπόθεση, προκειμένου να ξεκαθαρίσει το τοπίο, σχετικά με το αν η ΑΙΓΑΙΟ Ραδιοτηλεόραση μπορεί να έχει μέλλον ή όχι.
Έγιναν συναντήσεις. Ξεκάθαρη η στάση του Ν. Λειβαδάρα
Προτού ο κ. Λειβαδάρας γνωστοποιήσει το νέο 7μελές Διοικητικό Συμβούλιο, πραγματοποίησε μία σύντομη αναδρομή στις επαφές και τις συζητήσεις που είχε ο ίδιος μέχρι σήμερα για τη ΡΕΔΗΣΕ, εκφράζοντας μάλιστα με σαφήνεια την προσωπική θέση του για τη σοβαρή υπόθεση.
“Για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα υπήρξαν κάποιες επαφές τόσο με μεμονωμένα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ως και με τους παραγωγούς και έγινε και μία μεγάλη συνάντηση στην Άνω Σύρου με 20 – 25 άτομα, όπου συζητήθηκε διεξοδικά το θέμα του Ραδιοτηλεοπτικού σταθμού.
Όπως ξέρετε, τη ΡΕΔΗΣΕ την ακολουθεί μία αμαρτία πολλών ετών, από την εποχή που ήταν ακόμη ο Δήμος Άνω Σύρου και υπάρχει ένα μεγάλο ποσό, το οποίο οφείλει. Φαίνεται ότι το χρωστά η ΡΕΔΗΣΕ ενώ δεν ήταν ακριβώς έτσι. Ήταν από τον καιρό της ΔΕΠΕΔΑΣ επί Δήμου Άνω Σύρου. Είναι λοιπόν, ένα ποσόν που με τις προσαυξήσεις που έχουν έρθει αγγίζει περίπου τις 300.000 ευρώ. Ένα μικρό ποσόν είναι οι οφειλές προς την εφορία και το υπόλοιπο είναι προς ασφαλιστικούς φορείς. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα – το γνωρίζετε πολύ καλά και η προηγούμενη Δημοτική Αρχή – ότι παρόλο που υπήρξαν ομόφωνες αποφάσεις για την χρηματοδότηση του σταθμού, δεν μπόρεσε να γίνει εφικτό αυτό, δεν μπορούσε να πάρει φορολογική ενημερότητα, οπότε, δεν μπόρεσε να εισπράξει και τα χρήματα”.
Κατόπιν των ανωτέρω και της περιγραφής που αφορά στη σημερινή οικονομική κατάσταση του σταθμού, ο Δήμαρχος τόνισε πως έχει δηλώσει προς όλους τη δική του θέση. “Στη συζήτηση που είχα με το Διοικητικό Συμβούλιο και τους παραγωγούς του σταθμού, είπα ανοικτά την άποψή μου, ότι αν δεν ξεκαθαρίσει το οικονομικό κομμάτι, δεν θα μπορεί να λειτουργήσει σωστά και δεν θα μπορεί να προχωρήσει ο σταθμός”. Ως εκ τούτου, πρόσθεσε πως, “Το θέμα είναι να δούμε κατά πόσον τα οικονομικά του Δήμου επιτρέπουν κάτι τέτοιο με μία εφάπαξ εξόφληση, πράγμα το οποίο είχε και κάποια μείωση - αν μπορούσε να γίνει αυτό την παρούσα στιγμή -, ή κατά πόσον θα μπορέσει να μπει σε μία ρύθμιση με σκοπό να εξοφληθεί το χρέος το συγκεκριμένο, αλλά και να μπορεί να λειτουργήσει ο σταθμός”.
"Να δούμε αν ο σταθμός είναι βιώσιμος”
Αναφορικά με το δεύτερο βήμα, γνωστοποίησε πως επιτέλους πρέπει να προωθηθεί μία οικονομοτεχνική μελέτη για να διαπιστωθεί αν μπορεί να λειτουργήσει ή όχι, ο σταθμός.
“Το δεύτερο κομμάτι που αφορά τη λειτουργία του σταθμού είναι ότι θα πρέπει να γίνει μία οικονομοτεχνική μελέτη ούτως ώστε να δούμε κατά πόσον ο σταθμός είναι βιώσιμος” σχολίασε, εξηγώντας μάλιστα πως, “Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να καθοριστούν τα έξοδα που θα έχει ο σταθμός και πόσο θα είναι το ποσόν που θα πρέπει να επιχορηγηθεί και βάσει αυτού, θα πάρουμε απόφαση σαν Δημοτικό Συμβούλιο κατά πόσο είναι στις δυνατότητές του, στη βούλησή του πρώτα απ΄ όλα να επιχορηγηθεί ο σταθμός και να συνεχίσει”. Σαφής στην ενημέρωσή του, ο Νίκος Λειβαδάρας σημείωσε πως, “Εάν δεν γίνουν αυτά τα δύο, δεν νομίζω ότι μπορεί να προχωρήσει ο σταθμός”.
Κατά συνέπεια, προλογίζοντας τα πρόσωπα που απαρτίζουν το νέο ΔΣ, τόνισε τα εξής: “Άρα το συγκεκριμένο Διοικητικό Συμβούλιο που θα ορίσουμε σήμερα έχει μία δύσκολη δουλειά. Θα πρέπει να δει με μία οικονομοτεχνική μελέτη πώς θα μπορέσει να καταστεί βιώσιμος ο σταθμός”.
Μ. Αληφραγκής: Σε αυτήν τη θητεία να ξεκαθαρίσει η υπόθεση
Υπερασπιζόμενος τη θέση του κ. Λειβαδάρα, σε κατηγορηματικό τόνο ο Μηνάς Αληφραγκής δήλωσε πως στην τρέχουσα θητεία πρέπει να μπει ένα τέλος σε αυτήν την υπόθεση και στις εκκρεμότητές της. “Ασφαλώς και με κάλυψε ο Δήμαρχος με την τοποθέτησή του, απλά θα πρέπει να πω ότι τουλάχιστον μέσα σε αυτήν τη θητεία, θα πρέπει να βρούμε έναν τρόπο να εξοφληθεί αυτό το χρέος ή να γίνει μία ρύθμιση γιατί δεν μπορεί εσαεί να το κληροδοτούμε στις επόμενες Δημοτικές Αρχές. Πρέπει να ξεκαθαρίσει αυτή η ιστορία με το χρέος και από εκεί και πέρα σαφώς να γίνει η οικονομοτεχνική μελέτη και να δούμε βγαίνει ή δεν βγαίνει ο σταθμός και να πάρουμε μία απόφαση σαν Δημοτικό Συμβούλιο για το αν θέλουμε να συνεχίσει ή όχι”.
Το νέο ΔΣ
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της ΡΕΔΗΣΕ αποτελείται από επτά άτομα: Πρόεδρος ο Παύλος Ραουζαίος, Αντιπρόεδρος ο Πέτρος Φρέρης, Μέλη οι Αντώνης Παλαιολόγος, Μπάμπης Κουλούρας, Άννα Ρούσσου, Χαράλαμπος Γαβριήλ και Ευάγγελος Ρούσσος.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Ζητείται πολιτική απόφαση για την ΑΙΓΑΙΟ
8 Μαΐου. 2023 - 6:19 - Προσπάθεια ρύθμισης της οφειλής για τη ΡΕΔΗΣΕ
5 Δεκ. 2018 - 6:19 - Εκπέμπει ξανά η ΑΙΓΑΙΟ( ; )
11 Αυγ. 2017 - 6:16 - Παραμένει το “μαύρο”
15 Ιουν. 2017 - 6:18 - Από κοινού το βάρος... των εξελίξεων
1 Φεβ. 2016 - 6:10