Παραμένει η επικινδυνότητα στο δρόμο της Βάρης, παρά την τοποθέτηση φαναριών, ενώ αυξάνεται και η ταλαιπωρία των οδηγών

Προκλητικές οι επιλογές του εργολάβου

  • Σάββατο, 13 Μαρτίου, 2021 - 11:30

Με επανατοποθέτηση των φωτεινών σηματοδοτών, σε ακατάλληλα σημεία και με υπερβολικά αυξημένους χρόνους αναμονής για τους οδηγούς, “απαντούν” οι υπεύθυνοι του έργου της Βάρης, στον έντονα εκπεφρασμένο προβληματισμό των κατοίκων του νησιού, σχετικά με την επικινδυνότητα του δρόμου, ο οποίος παραμένει χωρίς αποκατάσταση και επικίνδυνος, εδω και 4 μήνες.

Δύο φωτεινοί σηματοδότες (φανάρια), ο πρώτος περί τα 100 μέτρα πριν την διασταύρωση των Χρούσσων και ο δεύτερος περί τα 30 μέτρα από το τελείωμα των έργων στη στροφή του Αχλαδιού, τοποθετήθηκαν από τον εργολάβο, με στόχο τη ρύθμιση της κυκλοφορίας στο κομμάτι του δρόμου της Βάρης, όπου πραγματοποιούνται τα έργα.

Η – χωρίς χρησιμότητα – ιδιαίτερα μεγάλη απόσταση μεταξύ των σηματοδοτών, απαιτεί και υπερβολικά αυξημένους χρόνους αναμονής για τα οχήματα. Αξίζει να αναφερθεί, ότι οι σηματοδότες παραμένουν στο “κόκκινο”, πάνω από 4,5 λεπτά, ενώ το “πράσινο” ανάβει για λιγότερο από μισό λεπτό, ώστε να ελευθερωθεί ο δρόμος. Η μεγάλη αυτή χρονοκαθυστέρηση, πέραν από το γεγονός ότι προκαλεί ταλαιπωρία στους χρήστες του δρόμου, έχει ως αποτέλεσμα επίσης, σε ουκ ολίγες περιπτώσεις, οι οδηγοί να απελπίζονται, να παρακάμπτουν το κόκκινο φανάρι και να εισέρχονται κανονικά στο κομμάτι του δρόμου, όπου εκτελούνται έργα και ως εκ τούτου να αυξάνεται κατακόρυφα η επικινδυνότητα.

Ταυτόχρονα, στο τμήμα του δρόμου ανάμεσα στους δύο σηματοδότες, υπάρχουν έξι διασταυρώσεις, με τα οχήματα που εισέρχονται από αυτές στην κεντρική οδό, να μην έχουν καμία πληροφόρηση όσον αφορά στο ποια είναι η ένδειξη κάθε φορά των σηματοδοτών και κατά συνέπεια να κινούνται ενδεχομένως αντίθετα προς τα οχήματα που έχουν εισέλθει βάσει των φαναριών.

Δεδομένου, ότι οι σηματοδότες είναι μετακινούμενοι, καθώς επίσης και ότι δεν πραγματοποιούνται έργα σε όλο το μήκος του τμήματος του δρόμου, ούτε και όλες τις ώρες της ημέρας, που ρυθμίζεται από αυτούς, η απόστασή τους θα μπορούσε κάλλιστα να είναι μικρότερη, ανάλογα με το πού κάθε φορά εκτελούνται εργασίες και ποιες ώρες, με αποτέλεσμα και ο χρόνος αναμονής των οδηγών να είναι κατά πολύ μικρότερος και έτσι να γίνεται ευκολότερα σεβαστός, αλλά και με το πέρας των όποιων εργασιών ο δρόμος να παραδίδεται ελεύθερος.

Αντιθέτως, μία τέτοια απόφαση από πλευράς των υπευθύνων του έργου, δείχνει, πως δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψιν η εξυπηρέτηση της τοπικής κοινωνίας του νησιού, ενώ μετά και τις έντονες διαμαρτυρίες των κατοίκων σχετικά με το έργο, εκλαμβάνεται ως προκλητική, καθώς δεν εξυπηρετεί ούτε την ασφάλεια των οδηγών και των εργαζομένων του συνεργείου, αλλά ούτε και την ομαλή κίνηση των οχημάτων στο δρόμο.