Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Μήλου

ΑΔΑ: 9Ο02ΩΚΩ-88Ο

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΔΗΜΟΣ ΜΗΛΟΥ

Μήλος 21/10/2021

Αριθ. Πρωτ.: 6995

ΑΠΟΦΑΣΗ 504

Ο Δήμαρχος

Έχοντας υπόψη:

• Τις διατάξεις του Ν.3463/2006 (Κύρωση Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων).

• Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των Αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134) και από το άρθρο 47 του Ν.4647/19 (Α’ 204) αναφορικά με τους άμισθους Αντιδημάρχους.

• Τις διατάξεις του άρθρου 2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

• Τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 74 του ν. 3852/2010

• Τις διατάξεις του άρθρου 33 του Ν. 4483/2017 (αντιμισθία αντιδημάρχων).

• Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.»

• Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.

• Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν.4387/16 (απασχόληση συνταξιούχων) όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 27 του Ν.4670/2020.

• Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 (αποφ. ΓΠ-191/20.3.2014 (Β’ 698)) για τον Δήμο Μήλου, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 4966 κατοίκους.

• Το από 28/08/2019 πρακτικό ορκωμοσίας αιρετών Δήμου Μήλου.

• την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20.08.2019:Ορισμός Αντιδημάρχων.

• την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.48/22119/07.04.2020:Ορισμός Αντιδημάρχων

• Το γεγονός ότι στο Δήμο Μήλου μπορούν να ορισθούν έως τέσσερις (4) Αντιδήμαρχοι, εκ των οποίων οι τρεις (3) έμμισθοι και ο ένας (1) άμισθος.

• Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου Μήλου (ΦΕΚ 21256/Β/11-09-2013), όπως τροποποιήθηκε με τα ΦΕΚ Β΄ 3076-06.09.2017 και 689-28.02.2019

• Τις υπ΄αριθ. 337/04-09-2020 και 429/10-11-2020 αποφάσεις Δημάρχου περί ορισμού Αντιδημάρχων

• Την ανάγκη μεταβίβασης ουσιαστικών αρμοδιοτήτων για την αρτιότερη οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία των υπηρεσιών του Δήμου.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους ως Αντιδημάρχους του Δήμου Μήλου, με θητεία από την δημοσίευση της παρούσας και για ένα έτος, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

1.τον κ. Κούρτη Γεώργιο του Μαρίνου, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο του Δήμου Μήλου, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο και υπογραφή όλων των εγγράφων των υπηρεσιών :

• Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Προγραμματισμού, Οργάνωσης και Πληροφορικής

Συμπεριλαμβανομένων και όλων των επιμέρους γραφείων, σύμφωνα με το Άρθρο 6 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας.

2.τον κ. Ζούλια Νικόλαο του Κωνσταντίνου, καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο του Δήμου Μήλου, και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο, την επιβολή προστίμων, έκδοση αποφάσεων, χορήγηση αδειών και υπογραφή όλων των εγγράφων των υπηρεσιών των παρακάτω αρμοδιοτήτων:

• Από τις Αρμοδιότητες Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής τα εξής:

(α) Τμήμα Τεχνικών και ηλεκτρομηχανολογικών έργων και από το

(β)Τμήμα Περιβάλλοντος και Καθαριότητας τα κάτωθι:

• Σχεδιασμός και Εποπτεία Καθαριότητας

• Αποκομιδή απορριμμάτων και ανακυκλώσιμων υλικών

• Καθαριότητα Κοινοχρήστων χώρων

• Διαχείριση και συντήρηση οχημάτων

• Ύδρευση-Αποχέτευση

• Δημοτικό Κοιμητήριο

• Συντήρηση Πρασίνου

Οι αρμοδιότητες των παραπάνω τμημάτων και γραφείων, προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

3. τον κ. Ζούλια Φραγκίσκο του Ιωάννη ως καθ΄ ύλην Αντιδήμαρχο του Δήμου Μήλου, και του μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

Την εποπτεία, ευθύνη, παρακολούθηση, συντονισμό καλής λειτουργίας, έλεγχο και υπογραφή όλων των εγγράφων των υπηρεσιών :

• Αρμοδιότητες Αυτοτελούς Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένων και όλων των επιμέρους γραφείων, σύμφωνα με το Άρθρο 7 του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας.

• Από τις αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών :

(α) Αρμοδιότητες Τμήματος ΚΕΠ

(β) Εποπτεία και συντονισμό επιτροπών πολιτικών οργάνων

• Από τις Αρμοδιότητες της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων, Περιβάλλοντος και Ποιότητας Ζωής:

(α) Αρμοδιότητες Πολιτικής Προστασίας του Τμήματος Περιβάλλοντος & Καθαριότητας

Οι αρμοδιότητες των παραπάνω τμημάτων και γραφείων, προσδιορίζονται στον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου.

Β. Οι ανωτέρω αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Γ. Οι ανωτέρω αντιδήμαρχοι κατά τη διάρκεια της θητείας τους θα έχουν το δικαίωμα βεβαίωσης του γνήσιου της υπογραφής και θεώρησης γνήσιων φωτοαντιγράφων δημοσίων εγγράφων.

Δ. Η ανάκληση του αντιδημάρχου είναι δυνατή μετά την πάροδο έξι (6) μηνών από τον ορισμό του, με ειδικά αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου, για λόγους που ανάγονται στην άσκηση των καθηκόντων του

Ε. α. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κούρτη Γεώργιου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Δήμαρχος

β. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Ζούλια Νικόλαου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Δήμαρχος

γ. Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Ζούλια Φραγκίσκου που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο Δήμαρχος

ΣΤ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντά του ορίζεται να ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Κούρτης Γεώργιος, που αναπληρώνει το Δήμαρχο, όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Ζούλια Νικόλαο και όταν αυτός απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Ζούλια Φραγκίσκο.

Ζ. Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και, αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Μήλου και στο πρόγραμμα «ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Ο Δήμαρχος Μήλου

Μικέλης Εμμανουήλ

Αριθμός Φύλλου: 
5738