Χέρι χέρι με κορυφαίους tour operators για το Ν. Αιγαίο
- Τρίτη, 29 Μαρτίου, 2022 - 06:18
- / Eνημέρωση: 29 Μαρ. 2022 - 14:00
Συνεργασία με κορυφαίους tour operators, για την προβολή και προώθηση των νησιών των Κυκλάδων και της Δωδεκανήσου σε αγορές στόχους του εξωτερικού αναπτύσσει η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, εστιάζοντας στην ενίσχυση του τουριστικού ρεύματος για το καλοκαίρι του 2022.
Σε συνέχεια της έγκρισης του προγράμματος προβολής των νησιών, η Περιφερειακή Αρχή έθεσε επί τάπητος χθες στο Περιφερειακό Συμβούλιο, το πλάνο των κινήσεών της για το κομμάτι της συνδιαφήμισης των νησιών με μεγάλους tour operators, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων που χαρίζει η νομοθεσία (άρθρο 57 του Ν.4875/2021) για ανάπτυξη δράσεων με αλλοδαπά ή ημεδαπά νομικά πρόσωπα ή με ιδιώτες.
Η σχετική απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Νοτίου Αιγαίου για δράσεις συνδιαφήμισης με tour operators θα πρέπει να λάβει και την έγκριση του ΕΟΤ.
Καθίσταται κατανοητό πως από τέτοιες κινήσεις σαφώς ενισχύονται κατά προτεραιότητα όλοι οι κορυφαίοι τουριστικοί προορισμοί σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα. Η Περιφέρεια αναμένεται να δαπανήσει συνολικά το ποσό των 300 χιλ. ευρώ.
Άριστη γνώση αγορών, τεχνογνωσία και προώθηση
Στη σχετική ενημέρωση στο Περιφερειακό Συμβούλιο προχώρησε ο εντεταλμένος περιφερειακός σύμβουλος τουρισμού Δωδεκανήσων, Κωνσταντίνος Χρυσοχοΐδης.
Αρχικώς υπενθυμίστηκε πως σε προηγούμενη συνεδρίαση Περιφερειακού Συμβουλίου, εγκρίθηκε το πρόγραμμα δράσης προβολής για το έτος 2022 και εγκρίθηκε και ειδική ενότητα που αφορούσε σε διαφήμιση μέσω tour operators και αεροπορικών εταιρειών.
Σύμφωνα με όσα αναφέρει και η εισήγηση, ειδικότερα, το ήδη εγκεκριμένο πρόγραμμα προβλέπει ότι: “Η ΠΝΑι θα ενδυναμώσει, σε συνεργασία και με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, τις συνέργειες προώθησης με σημαντικούς Tour Operators και αεροπορικές εταιρείες που διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην εισερχόμενη τουριστική κίνηση προς τα νησιά. Πιο συγκεκριμένα, Η ενδυνάμωση αυτή θα επιτευχθεί με αύξηση – σε σχέση με το 2021 – τόσο του αριθμό των Tour Operators με τους οποίους θα συνεργασθεί με στόχο την προώθηση των νησιών όσο και τις γεωγραφικές αγορές που θα καλύψουν αυτές οι συνεργασίες”.
Η επιλογή της συνεργασίας με κορυφαίους tour operators αλλά και αεροπορικές εταιρείες επιλέγεται για συγκεκριμένους λόγους. Αναλυτικά: 1. Για την άριστη γνώση των αγορών – στόχων, των προτιμήσεων και των καταναλωτικών τάσεων. 2. Για την τεχνογνωσία των μέσων προώθησης στην γεωγραφική αγορά της εξειδίκευσης τους και εμπειρία ως προς ποια από αυτά έχουν αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα bn 3. Για διαθέσιμους πόρους για συνέργειες προώθησης 4. Για πρόσβαση σε εξατομικευμένα πελατολόγια και δίκτυα συνεργατών.
“Ταυτόχρονα, οι συνεργασίες αυτές ενισχύουν τη σχέση της ΠΝΑι με τις εταιρείες αυτές και δημιουργούν θετική προδιάθεση συνέχειας και επαύξησης της συνεργασίας, κάτι ιδιαίτερα κρίσιμο για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο” ανέφερε ο εντεταλμένος σύμβουλος.
Συγχρηματοδότηση δράσεων και αγορές εξωτερικού
Όπως προαναφέρθηκε, στο πλαίσιο της νομοθεσίας παρέχεται η δυνατότητα της συνδιαφήμισης, ήτοι της συγχρηματοδότησης των δράσεων μεταξύ δύο μερών (Tour Operator και Περιφέρειας), γεγονός που όπως διευκρινίστηκε, “αυξάνει τον όγκο των δράσεων προώθησης αφού πλέον το πρόγραμμα συγχρηματοδοτείται και από τα δύο μέρη”.
Σύμφωνα με τις επιλογές της Περιφέρειας, για την α΄ φάση του προγράμματος επιλέγονται οι αγορές της Γερμανίας, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ολλανδίας, της Γαλλίας, της Σκανδιναβίας. “Από τις χώρες αυτές το 2021 προήλθε το 63% της συνολικής τουριστικής κίνησης απ’ ευθείας πτήσεων προς την Περιφέρεια” ανέφερε ο εντεταλμένος σύμβουλος, παρουσιάζοντας αναλυτικά το πλάνο της συνδιαφήμισης για τα νησιά.
Ακολουθεί αυτούσια η τοποθέτηση – εισήγηση.
“Στο Ηνωμένο Βασίλειο με βάση τα στοιχεία της εκεί Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας τα οποία δείχνουν τον αριθμό θέσεων που καλύπτει η ασφάλεια ATOL του κάθε Tour Operator επιλέγουμε την TUI UK, την Jet2 Holidays και την EasyJet Holidays από τις θέσεις 1, 2, και 5 της λίστας ATOL. Στις θέσεις 3 και 4 βρίσκονται εταιρείες που δεν διαθέτουν δικά τους αεροπλάνα και συνεπώς δεν αποτελούν tour operators με την συμβατική έννοια του όρου. Για την TUI UK προτείνουμε την υλοποίηση προγράμματος συνδιαφήμισης συνολικής αξίας 80.000 ευρώ (40.000 ευρώ για Δωδεκάνησα και 40.000 ευρώ για Κυκλάδες) εκ των οποίων η Περιφέρεια μας θα συνδράμει με ποσοστό 50%, ήτοι 40.000 ευρώ. Σε καθένα εκ των υπόλοιπων δύο (Jet2 Holidays και την EasyJet Holidays) προτείνουμε την υλοποίηση προγράμματος συνδιαφήμισης συνολικής αξίας 120.000 ευρώ (60.000 ευρώ για Δωδεκάνησα και 60.000 ευρώ για Κυκλάδες) εκ των οποίων η Περιφέρεια μας θα συνδράμει με ποσοστό 50%, ήτοι 60.000 ευρώ.
Στην Γερμανία επιλέγουμε τους 3 μεγαλύτερους σε πωλήσεις Tour Operators με βάση την λίστα του έγκριτου FVW: TUI Germany, Der Touristik και FTI Group για την υλοποίηση σε καθέναν εξ’ αυτών προγράμματος συνδιαφήμισης συνολικής αξίας 80.000 ευρώ (40.000 ευρώ για Δωδεκάνησα και 40.000 ευρώ για Κυκλάδες) εκ των οποίων η Περιφέρεια μας θα συνδράμει με ποσοστό 50%, ήτοι 40.000 ευρώ.
Στην Ολλανδία επιλέγουμε τον 1ο σε πωλήσεις Tour Operator, με βάση την λίστα του έγκριτου Ολλανδικού TravMagazine,TUI Netherlands, για την υλοποίηση προγράμματος συνδιαφήμισης συνολικής αξίας 80.000 ευρώ (40.000 ευρώ για Δωδεκάνησα και 40.000 ευρώ για Κυκλάδες) εκ των οποίων η Περιφέρεια μας θα συνδράμει με ποσοστό 50%, ήτοι 40.000 ευρώ.
Στην Γαλλία επιλέγουμε τον 2ο σε πωλήσεις Tour Operator, με βάση την λίστα του έγκριτου Γαλλικού Tour Hebdo,TUI France, για την υλοποίηση προγράμματος συνδιαφήμισης συνολικής αξίας 80.000 ευρώ (40.000 ευρώ για Δωδεκάνησα και 40.000 ευρώ για Κυκλάδες) εκ των οποίων η Περιφέρειας μας θα συνδράμει με ποσοστό 50%, ήτοι 40.000 ευρώ. Δεν επιλέγουμε τον 1ο σε πωλήσεις Groupe Club Mediterranee λόγω του εξαιρετικά μικρού προγράμματος που έχει για Ελλάδα αλλά και για την Περιφέρεια μας.
Στην Πολωνία επιλέγουμε, ελλείψει άλλων ποσοτικών στοιχείων, τον καθ’ ομολογία των παραγόντων της τουριστικής αγοράς τον σημαντικότερο σπεσιαλίστα για Ελλάδα, και μεγαλύτερο στα νησιά μας specialist Grecos, για την υλοποίηση προγράμματος συνδιαφήμισης συνολικής αξίας 80.000 ευρώ (40.000 ευρώ για Δωδεκάνησα και 40.000 ευρώ για Κυκλάδες) εκ των οποίων η Περιφέρεια μας θα συνδράμει με ποσοστό 50%, ήτοι 40.000 ευρώ.
Στην Σκανδιναβία επιλέγουμε τον 1ο σε πωλήσεις Tour Operator, με βάση την λίστα της έγκριτης σουηδικής ιστοσελίδας largestcompanies.com, τον όμιλο TUI Nordic (που περιλαμβάνει την TUI Sverige, TUI Norge και TUI Denmark), για την υλοποίηση προγράμματος συνδιαφήμισης συνολικής αξίας 80.000 ευρώ (40.000 ευρώ για Δωδεκάνησα και 40.000 ευρώ για Κυκλάδες) εκ των οποίων η Περιφέρεια μας θα συνδράμει με ποσοστό 50%, ήτοι 40.000 ευρώ.”.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Διαμαρτυρία για την καθυστέρηση έγκρισης προγραμμάτων τουριστικής προβολής των Περιφερειών
17 Δεκ. 2022 - 10:11 - Τουρισμός και Covid-19: Το βίντεο της Πρωτοβουλίας Ν. Αιγαίου
13 Οκτ. 2020 - 10:35 - “Αντιμετωπίζουμε τον τουρισμό με υπευθυνότητα”
7 Φεβ. 2020 - 6:20 - Η ΠΝΑΙ προωθεί τον εναλλακτικό τουρισμό
9 Φεβ. 2019 - 14:49 - Η Περιφέρεια Ν. Αιγαίου στο ετήσιο συνέδριο της Ένωσης των Τour Operators των ΗΠΑ
30 Νοε. 2017 - 13:47