Ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο
- Τετάρτη, 5 Απριλίου, 2023 - 09:41
Στην αποκάλυψη ότι το επόμενο βήμα της ψηφιοποίησης θα είναι ένα ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο για όλο το Δημόσιο, προχώρησε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης.
Όπως εξήγησε, μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ, με το συγκεκριμένο έργο, το οποίο δημοπρατείται και θα είναι έτοιμο σύντομα, οι πολίτες θα καλούν για όλες της διεργασίες του δημοσίου τομέα σε έναν αριθμό και την κάθε περίπτωση θα χρεώνεται αποκλειστικά ένας υπάλληλος.
Πρόσθεσε, δε, ότι έχουν ήδη δημοπρατηθεί μεγάλα έργα ψηφιοποίησης, όπως του ΕΦΚΑ, των νοσοκομείων και της πολεοδομίας, τα οποία θα έχουν σύντομα ανάδοχο και σε βάθος τετραετίας θα έχουν ολοκληρώσει το έργο τους ενώ υπογράμμισε ότι «όλα αυτά που γίνονται, γίνονται επειδή υπάρχει η χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης».
Παρουσιάζοντας το έργο που έχει γίνει είπε ότι «έχουμε ψηφιοποιήσει 1.530 υπηρεσίες στο gov.gr και συνολικά έχουμε μετρήσει ότι υπάρχουν 5.500».
Ο Κυριάκος Πιερρακάκης αναφέρθηκε και στη σύγκρουση των τρένων στα Τέμπη και είπε ότι «με το δυστύχημα στα Τέμπη διαπιστώνουμε ότι κομμάτια της πολιτείας δεν έχουν φτάσει εκεί που πρέπει στον 21ο αιώνα. Έχουμε πολλές εκκρεμότητες στην ψηφιακή διακυβέρνηση που στόχος μας είναι να τις ολοκληρώσουμε την επόμενη τετραετία, αφού για πρώτη φορά έχουμε μετρήσει ποιες είναι οι εκκρεμότητες».
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Ποιοι θα λαμβάνουν μπόνους στο Δημόσιο
24 Δεκ. 2024 - 10:28 - Το Δημόσιο θα απαντά υποχρεωτικά στους πολίτες σε διάστημα 20 ημερών
20 Σεπ. 2024 - 12:53 - Δημόσιο: Στο "τραπέζι" νέο σύστημα επιλογής 10.000 προϊσταμένων τμημάτων μέσω εσωτερικού διαγωνισμού
13 Σεπ. 2024 - 9:45 - Από 30 Σεπτεμβρίου οι αιτήσεις για την εξαγορά διακατεχόμενων ακινήτων του Δημοσίου
4 Σεπ. 2024 - 12:23 - Δημόσιο: Δεν αναστέλλονται οι προσλήψεις και οι υπηρεσιακές μεταβολές λόγω ευρωεκλογών
21 Μαΐου. 2024 - 17:29