Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αντιπάρου - μεταβίβαση αρμοδιοτήτων

  • Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου, 2019 - 14:48

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ

ΑΙΓΑΙΟΥ

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΔΗΜΟΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ

Αντίπαρος, 19/09/2019

Αρ. Πρωτ.: 2899

ΘΕΜΑ: «Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Αντιπάρου-μεταβίβαση αρμοδιοτήτων»

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Αρ.296

Ο Δήμαρχος Αντιπάρου Φαρούπος Δ. Αναστάσιος

Έχοντας υπόψη:

—Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ. 1 του άρθρου 68 του Ν. 4555/2018 (Α’133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν.4623/2019 (Α’ 134).

—Τις διατάξεις του αρ.2 του Ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

—Την υπ αριθμ. 28549/16-04-2019 (ΦΕΚ 1327/17-04-2019 τεύχος Β)απόφαση ΥΠ. ΕΣ «Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας», σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.

—Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν. 4483/2017 (Α’ 107) και της παρ.3 ε’ άρθρο 3 του Ν. 4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.

—ΤΑ επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για το Δήμο Αντιπάρου

—Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.82/59633/20-02-2019 Ορισμός Αντιδημάρχων.

—Τον οικείο Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου Αντιπάρου όπως τροποποιήθηκε και ισχύει

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Αντιπάρου, με θητεία που διαρκεί από τη δημοσίευση της παρούσης έως 01/09/2020, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητες ως εξής:

1) Τον Αρτέμιο Τριαντάφυλλο του Κωνσταντίνου καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

α) Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:

—την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείες Οργάνων διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.

—την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού

—τη χορήγηση αδειών του προσωπικού

—την τέλεση γάμων

—την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών

—τη λειτουργία των ΚΕΠ

—τη διαφάνεια και ηλεκτρονική διακυβέρνηση

—τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια

β)Εποπτεία και ευθύνη του Γραφείου Προγραμματισμού και Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης

Τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας).

Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας των καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου όπως: (έλεγχος καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος, καθώς και την έκδοση πάσης φύσης που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα, τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος, τη χορήγηση αδειών κοινόχρηστων χώρων, την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των καταστημάτων, επιχειρήσεων και την προστασία του καταναλωτή.

—Τη διαφήμιση και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης

—Την επιβολή προστίμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες

—Γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων.

—Την εποπτεία και την ευθύνη για θέματα Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, όπως και των υποχρεωτικών αναρτήσεων στην ιστοσελίδα του Δήμου, στο Πρόγραμμα Διαύγεια, Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. και Κ.Η.Μ.ΔΗ.

—Θέματα που αφορούν τον Τουρισμό, τον προγραμματισμό για την συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις ,προβολής και ανάπτυξης του νησιού μας.

—Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από το Δήμαρχο.

—ορισμένο μέλος της Οικονομικής Επιτροπής

—Την θεώρηση φωτοαντιγράφων και γνησίου της υπογραφής.

2) Τον Παλαιολόγο Δαμιανό του Αλεξάνδρου καθ΄ύλην Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Τεχνικών Έργων και ιδίως την εποπτεία και ευθύνη των τεχνικών υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου

—Την καθοδήγηση, εποπτεία και συντονισμό ενεργειών και δράσεων που αφορούν την υλοποίηση Τεχνικών Έργων (σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσιακές μονάδες και τους αρμόδιους αντιδημάρχους ή/και εντεταλμένους συμβούλους) και εν γένει την παρακολούθηση της εξέλιξης των έργων και εργασιών που εκτελούνται.

—Την ευθύνη της συντήρησης, επισκευής και διαχείρισης των Δημοτικών κτιρίων.

—Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη θεμάτων που σχετίζονται με την αδειοδότηση, πιστοποίηση, λειτουργία, συντήρηση κλπ των παιδικών χαρών και συναφών χώρων.

—Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη θεμάτων που σχετίζονται με την αδειοδότηση, πιστοποίηση, λειτουργία, συντήρηση κλπ των αθλητικών εγκαταστάσεων.

—Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για τη συντήρηση και επισκευή οδών, πλατειών και κοινόχρηστων χώρων.

—Την μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού και των οχημάτων Αντιπάρου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη λειτουργίας των μονάδων αφαλάτωσης καθώς και της ποιότητας και της επάρκειας του νερού στα δίκτυα ύδρευσης.

—Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της συντήρησης των συστημάτων ύδρευσης.

—Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη των αντλιοστασίων.

—Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της συντήρησης και λειτουργίας αποχέτευσης.

—Την ευθύνη για τα αντιπλημμυρικά και εγγειοβελτιωτικά έργα.

—Την καθοδήγηση, εποπτεία και εν γένει παρακολούθηση έργων και πάσης φύσεως εργασιών στον τομέα της ύδρευσης και αποχέτευσης.

—Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της διαχείρισης υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού του τμήματος Ύδρευσης- Αποχέτευσης.

—Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του καθαρισμού των δικτύων όμβριων υδάτων και φρεατίων αποχέτευσης (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς).

—Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της συντήρησης και λειτουργίας των μονάδων βιολογικού καθαρισμού.

—Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της συντήρησης και λειτουργίας γεωτρήσεων και δεξαμενών και εξοπλισμού αυτών.

—Την εισήγηση στα αρμόδια όργανα του Δήμου για τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω για την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από το Δήμαρχο.

—Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

ορισμένο μέλος της Οικονομικής Επιτροπής

—Την θεώρηση φωτοαντιγράφων και γνησίου της υπογραφής.

3) Τον Μαρινάτο Σωτήριο του Δαμιανού καθ’ ύλην άμισθο Αντιδήμαρχο και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Γραφείο Περιβάλλοντος

—Τη δημοτική-αστική συγκοινωνία, τους χώρους στάθμευσης καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης αυτοκινήτων,

—Τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζόδρομων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, την απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια κυκλοφορίας, τις αρμοδιότητες στον τομέα μεταφορών.

—Τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων για τις ανωτέρω περιπτώσεις και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

—Την εισήγηση στα αρμόδια όργανα του Δήμου για τα θέματα των αρμοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

—Την εφαρμογή του Κανονισμού Ύδρευσης – Αποχέτευσης του Δήμου Αντιπάρου.

—Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν στην χορήγηση αδειών χρήσης πεζοδρομίων και κοινοχρήστων χώρων σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις πεζοδρομίων και κοινοχρήστων χώρων από αυτούς.

—Τον έλεγχο της τήρησης των κείμενων διατάξεων που αφορούν την παραχώρηση της απλής χρήση κοινοχρήστων χώρων αιγιαλού και παραλίας σε επιχειρηματίες, την επιβολή προστίμων για αυθαίρετες καταλήψεις χώρων αιγιαλού και παραλίας από αυτούς και την υπογραφή των σχετικών μισθωτηρίων.

—Τον έλεγχο της τήρησης του ωραρίου εργασίας των υπαλλήλων του Δήμου (προσέλευση αποχώρηση) καθώς και για την σωστή εκτέλεση των καθηκόντων τους.

—Την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από το Δήμαρχο.

Οι ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας τους δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι μέλη του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου.

Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.

Έγγραφα αρμοδιότητας Αντιδημάρχων, τα οποία εκφράζουν άποψη ή ασκούν πολιτική του Δήμου, συντάσσονται σε σχέδιο από τους Αντιδημάρχους και φέρουν την υπογραφή του Δημάρχου.

Η παρούσα να δημοσιευτεί μία φορά σε μία ημερήσια εφημερίδα και αν δεν υπάρχει ημερήσια, σε μία εβδομαδιαία της πρωτεύουσας του Νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου Αντιπάρου και στο πρόγραμμα ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝΤΙΠΑΡΟΥ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Δ. ΦΑΡΟΥΠΟΣ

Αριθμός Φύλλου: 
5217