Απόφαση Δημάρχου για καθιέρωση υπερωριακής εργασίας Δήμου Κύθνου
- Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου, 2020 - 12:18
- / Eνημέρωση: 11 Μαΐου. 2020 - 13:17
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΗΜΟΣ ΚΥΘΝΟΥ
ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ
Κύθνος, 08/01/2020
Αρ. Πρωτ. 5
Θέμα: «Καθιέρωση
υπερωριακής απασχόλησης υπαλλήλων Δήμου Κύθνου για το έτος 2020».
ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Αρ. 2
Ο Δήμαρχος Κύθνου
Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις της παρ.1 του άρθρου 58 του Ν.3852/2010
2. Τις διατάξεις του άρθρου 48 του Ν.3584/07
3. Τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν.4354/2015
4. Την υπ’ αριθ. 2/1015 /ΔΕΠ/05.01.2016 Εγκύκλιο του Υπουργείου Οικονομικών με ΑΔΑ ΨΑΕΦΗ-ΠΟ7.
5. Τον Ο.Ε.Υ. του Δήμου Κύθνου (ΦΕΚ 2750 τ.Β’ 29.10.2013)
6. Τον αριθμό των υπηρετούντων υπαλλήλων στο Δήμο
7. Τις έκτακτες υπηρεσιακές ανάγκες που δημιουργούνται κατά το οικον. έτος 2020:
α. για την αντιμετώπιση της λειτουργίας των συνεδριάσεων των Δημοτικών Συμβουλίων και την τήρηση και σύνταξη των πρακτικών, οι οποίες επιβάλλουν την απασχόληση προσωπικού της Διοικητικής και Οικονομικής Υπηρεσίας, πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας,
β. την απασχόληση του μοναδικού υπαλλήλου της Τεχνικής Υπηρεσίας για την επίβλεψη έργων, την συντήρηση παιδικών χαρών και πρασίνου, πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας,
γ. την ανάγκη εκτέλεσης της υπηρεσίας του Ληξιάρχου του Δήμου Κύθνου πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας, καθώς και
δ. την ανάγκη επίλυσης θεμάτων από την Ειδική Συνεργάτη του Δημάρχου σε συνεργασία με το Δήμαρχο, τον Αντιδήμαρχο, την Οικονομική Επιτροπή και το Δημ. Συμβούλιο, πέραν του κανονικού ωραρίου εργασίας,
ε. την ανάγκη κάλυψης όλων των έκτακτων περιστάσεων που προκύπτουν κατά την διάρκεια των αυξημένων αναγκών της τουριστικής περιόδου που καλύπτονται είτε από το έκτακτο προσωπικό, με το οποίο επανδρώνεται ο Δήμος είτε με τακτικό προσωπικό.
8. Το γεγονός ότι οι ειδικότητες των υπαλλήλων που μισθοδοτούνται σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4024/2011 και για τους οποίους απαιτείται υπερωριακή εργασία εμφανίζεται στους παρακάτω πίνακες:
ΓΕΝΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ(00) - ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
Κατηγορία: ΠΕ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 1
Σύνολο ωρών απογεματινής εργασίας: 240
Κατηγορία: ΣΥΝΟΛΟ:
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 1
Σύνολο ωρών απογεματινής εργασίας: 240
ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (10 και 15)
Κατηγορία: ΠΕ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 1
Σύνολο ωρών απογεματινής εργασίας: 240
Κατηγορία: ΤΕ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 1
Σύνολο ωρών απογεματινής εργασίας: 240
Κατηγορία: ΔΕ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 3
Σύνολο ωρών απογεματινής εργασίας: 720
Κατηγορία: ΣΥΝΟΛΟ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 5
Σύνολο ωρών απογεματινής εργασίας:1200
ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (30)
Κατηγορία: ΤΕ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 1
Κατηγορία: ΣΥΝΟΛΟ
Σύνολο ωρών απογεματινής εργασίας: 240
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ (25)
Κατηγορία: ΔΕ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 2
Σύνολο ωρών Απογεματινής εργασίας: 480
Κατηγορία: ΥΕ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 2
Σύνολο ωρών Απογεματινής εργασίας 480
Κατηγορία: ΣΥΝΟΛΟ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 4
Σύνολο ωρών Απογεματινής εργασίας: 960
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ (20)
Κατηγορία: ΔΕ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 1
Σύνολο ωρών Απογεματινής εργασίας: 240
Κατηγορία: ΥΕ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 3
Σύνολο ωρών Απογεματινής εργασίας: 720
Κατηγορία: ΣΥΝΟΛΟ
Αριθ. προτεινόμενων υπαλλήλων: 4
Σύνολο ωρών Απογεματινής εργασίας: 960
Ο αριθμός των δεδουλευμένων ωρών των υπαλλήλων θα βεβαιώνεται από υπηρεσιακό σημείωμα των προϊσταμένων των τμημάτων του Δήμου Κύθνου .
9. Ότι η δαπάνη που θα προκύψει από την ως άνω απασχόληση θα ανέλθει στο συνολικό ποσό των 14.500,00 ευρώ.
Η ανωτέρω δαπάνη θα αντιμετωπισθεί από τις πιστώσεις των ΚΑ 00.6032, 10.6012, 10.6022, 15.6012, 20.6012, 25.6012, 30.6012, του Προϋπολογισμού του Δήμου, οικονομικού έτους 2020.
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ
Εγκρίνουμε την υπερωριακή απασχόληση δεκαπέντε (15) υπαλλήλων του Δήμου, κατά το χρονικό διάστημα του έτους 2020, οι οποίες δεν θα υπερβαίνουν τις εκατόν είκοσι (120) ώρες ανά υπάλληλο για κάθε εξάμηνο, με την προβλεπόμενη από το Νόμο αποζημίωση, για την κάλυψη των προμνημονευόμενων υπηρεσιακών αναγκών του Δήμου Κύθνου.
Η κατανομή των ωρών απασχόλησης του προσωπικού, ως ανωτέρω, θα γίνεται κάθε φορά ανάλογα με τις ανάγκες της Υπηρεσίας.
Η απόφαση αυτή ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως κατά την παρ.Α.1 του άρθρου 20 του Ν.4354/15.
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ
Γαρδέρης Σταμάτιος