Ορισμός αντιδημάρχων του Δήμου Τήνου

ΑΔΑ: 9ΛΓ9ΩΗ6-ΩΦΠ

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ

ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΔΗΜΟΣ ΤΗΝΟΥ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΗΜΑΡΧΟΥ

Τήνος 01 Σεπτεμβρίου 2020

Αριθ. Πρωτ.: 8377

ΘΕΜΑ: «Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Τήνου - μεταβίβαση αρμοδιοτήτων».

ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ 13β’/Β/2020

Ο Δήμαρχος Τήνου έχοντας υπόψη:

Τις διατάξεις του άρθρου 59 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’87), όπως αντικαταστάθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του Ν. 4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, αναφορικά με τον ορισμό των αντιδημάρχων και την αναπλήρωση του Δημάρχου και από το άρθρο 5 του Ν. 4623/2019 (Α’134).

Τις διατάξεις του αρ.2 του Ν.3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος Β) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. ‘’Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκηση της Χώρας’’, σύμφωνα με το ν.3852/2010, όπως ισχύει.

Τις διατάξεις του άρθρου 92 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του Ν. 4483/2017 (Α’ 107) και της παρ.3 ε’ άρθρο 3 του Ν. 4051/2012 (Α’40), αναφορικά με την αντιμισθία.

Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου μας, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει(ΦΕΚ 1265/τΒ/2012).

Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2011 της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για το Δήμο Τήνου.

Το γεγονός ότι ο Δήμος Τήνου αποτελείται από τρεις (3) Δημοτικές Ενότητες.

Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να οριστούν τέσσερις(4) Αντιδήμαρχοι, συν (1) ένας άμισθος.

Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ.εγκ.82/59633/20/08/2019 Ορισμός Αντιδημάρχων.

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ε Ι

Α. Ορίζει τους κατωτέρω δημοτικούς συμβούλους της πλειοψηφίας ως Αντιδημάρχους του Δήμου Τήνου, με θητεία που διαρκεί από σήμερα έως 31/08/2021, και τους μεταβιβάζει αρμοδιότητές ως εξής :

1) Την κ. Λουκριτία Άνδροβικ -Ρουγγέρη, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Υποδομών & Εγκαταστάσεων με αντιμισθία και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την καθοδήγηση, εποπτεία και συντονισμό ενεργειών και δράσεων που αφορούν την υλοποίηση Τεχνικών Έργων (σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσιακές μονάδες και τους αρμόδιους αντιδημάρχους ή/και εντεταλμένους συμβούλους).

Την ευθύνη της συντήρησης, επισκευής και διαχείρισης των Δημοτικών κτιρίων.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για τη συντήρηση και επισκευή των σχολικών μονάδων (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς και τους αρμόδιους αντιδημάρχους ή/και εντεταλμένους συμβούλους).

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του τομέα Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης & Εθελοντισμού.

Την ευθύνη του συντονισμού της λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών του Δήμου, την εποπτεία των Σχολικών Επιτροπών και τη συνεργασία με αυτές κατά τις διατάξεις του νόμου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη θεμάτων που σχετίζονται με την αδειοδότηση, πιστοποίηση, λειτουργία, συντήρηση κλπ των παιδικών χαρών και συναφών χώρων.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη θεμάτων που σχετίζονται με την αδειοδότηση, πιστοποίηση, λειτουργία, συντήρηση κλπ των αθλητικών εγκαταστάσεων.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για τη συντήρηση και επισκευή οδών, πλατειών και κοινόχρηστων χώρων.

Τη μέριμνα για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που βρίσκονται στην Δημοτική Ενότητα Εξωμβούργου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για την ναυαγοσωστική κάλυψη των πολυσύχναστων παραλιών ΔΕ Εξωμβούργου.

Τη συνεργασία με τους Προέδρους και τους εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων Αγάπης, Καλλονής, Καρδιανής, Υστερνίων για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Την υπογραφή όλων των αποφάσεων ή άλλων εγγράφων, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων της καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δηµόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήματα αρμοδιότητας της, πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από τον Δήμαρχο.

Την εισήγηση στα αρµόδια όργανα του Δήµου για τα θέµατα των αρµοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

2) Την κ. Ευγενία Αλοιμόνου του Ιωάννη, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Καθημερινότητας και Τουριστικής Ανάπτυξης με αντιμισθία και της μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της διαχείρισης των θεμάτων της Καθημερινότητας και των αιτημάτων των Πολιτών.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του συντονισμού της επικοινωνίας με τους πολίτες, λειτουργώντας ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στις υπηρεσίες του Δήμου και τους πολίτες.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της προώθησης και στήριξης της ενδοδηµοτικής αποκέντρωσης (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς).

Την εν γένει εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της διαχείρισης των θεμάτων Τουρισμού και Τουριστικής προβολής.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του τομέα Κοινωνικής Προστασίας –Πρόνοιας και των Κέντρων Κοινότητας του Δήμου.

Την ορθή λειτουργία και ασφάλεια των Δημοτικών Κτιρίων, την επιμέλεια για την εύρυθμη λειτουργία αυτών καθώς και την μέριμνα και τήρηση απογραφής αναγκών και της διατήρησης του εξοπλισμού.

Την εποπτεία και ευθύνη λειτουργίας του Τμήματος Αδειοδοτήσεων και Ρύθμισης Εμπορικών Δραστηριοτήτων και την υπογραφή όλων των αποφάσεων που απαιτούνται για τη λειτουργία του Τμήματος.

Την εποπτεία για την προετοιμασία των κάθε είδους δημοπρασιών, που αφορούν στην εκποίηση ή στην εκμίσθωση ακινήτων ή κινητών πραγμάτων του Δήμου και στην αγορά ή μίσθωση εκ μέρους του Δήμου.

Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων Υγιεινής & Ασφάλειας των εργαζομένων σε συνεργασία με τον Τεχνικό Ασφαλείας και Ιατρό Εργασίας και την παροχή μέτρων ατομικής προστασίας.

Την εποπτεία, μέριμνα, ευθύνη και διαχείριση των διοικητικών θεμάτων και ευθύνη λειτουργίας των Δημοτικών Υπηρεσιών .

Την καθοδήγηση, εποπτεία και συντονισμό των δράσεων και ενεργειών των αρμόδιων υπηρεσιακών μονάδων που αφορούν τη διοικητική μεταρρύθμιση και τη διαχείριση ποιότητας των υπηρεσιών.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη λειτουργίας του Τμήματος Δημοτικής Κατάστασης, Ληξιαρχείου και Αλλοδαπών.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη λειτουργίας του Τμήματος Κ.Ε.Π.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη λειτουργίας του Τμήματος Εσόδων, Περιουσίας και Ταμείου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη των διαδικασιών που σχετίζονται με την απασχόληση των εργαζομένων στο Δήμο, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, ως προς την τήρηση του ωραρίου πλην των εκχωρημένων κάτωθι αρμοδιοτήτων στους αντιδημάρχους :α) Ύδρευσης-Αποχέτευσης και β)Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας .

Την εποπτεία και την ευθύνη για θέματα Διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, όπως και των υποχρεωτικών αναρτήσεων στην ιστοσελίδα του Δήμου, στο Πρόγραμμα Διαύγεια, Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ. και Κ.Η.Μ.ΔΗ.Σ.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για την αξιοποίηση, διαχείριση και εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη διαχείρισης και φύλαξης των Αρχείων του Δήμου.

Την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης των δημοτών.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για την ναυαγοσωστική κάλυψη των πολυσύχναστων παραλιών ΔΕ Τήνου.

Την υπογραφή με εξουσιοδότηση του Δημάρχου βεβαιώσεων, πιστοποιητικών και λοιπών διοικητικών εγγράφων που εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια του Δήμου Τήνου.

Την συνεργασία με τους προέδρους όλων των Κοινοτήτων της ΔΕ Τήνου για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Την υπογραφή όλων των αποφάσεων ή άλλων εγγράφων, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρµοδιοτήτων της καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δηµόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήµατα αρµοδιότητάς της, πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από τον Δήμαρχο.

Την εισήγηση στα αρµόδια όργανα του Δήµου για τα θέµατα των αρµοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

3) Τον κ. Ζαχαρία Γιαννησόπουλο του Φραγκίσκου, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Ύδρευσης – Αποχέτευσης με αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη εν γένει του Τμήματος Ύδρευσης - Αποχέτευσης, όπως καθορίζονται στον οικείο Ο.Ε.Υ.

Την εποπτεία του προσωπικού της Τμήματος Ύδρευσης - Αποχέτευσης καθώς και την οργάνωση και διάθεση των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού όπου απαιτείται (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς) καθώς και την τήρηση ωραρίου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για τη συντήρηση, ασφάλεια, κίνηση και φύλαξη των αυτοκινήτων και μηχανημάτων του Τμήματος Ύδρευσης - Αποχέτευσης.

Την εφαρμογή του Κανονισμού Ύδρευσης – Αποχέτευσης του Δήμου Τήνου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη λειτουργίας των μονάδων αφαλάτωσης καθώς και της ποιότητας και της επάρκειας του νερού στα δίκτυα ύδρευσης.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της συντήρησης των συστημάτων ύδρευσης.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη των αντλιοστασίων.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της συντήρησης και λειτουργίας της αποχέτευσης.

Την ευθύνη για τα αντιπλημμυρικά και εγγειοβελτιωτικά έργα.

Την καθοδήγηση, εποπτεία και εν γένει παρακολούθηση έργων και πάσης φύσεως εργασιών στον τομέα της ύδρευσης και αποχέτευσης

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της διαχείρισης υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών μηχανολογικού εξοπλισμού του τμήματος Ύδρευσης –Αποχέτευσης.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του καθαρισμού των δικτύων όμβριων υδάτων (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς).

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη του καθαρισμού των φρεατίων αποχέτευσης (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς).

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της συντήρησης και λειτουργίας των μονάδων βιολογικού καθαρισμού.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της συντήρησης και λειτουργίας γεωτρήσεων και δεξαμενών και εξοπλισμού αυτών.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της συντήρησης και λειτουργία αντλιοστασίου και εγκατάστασης φράγματος Βακέτας.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη των διαδικασιών που σχετίζεται με την χορήγηση υπερωριών και αδειών υπαλλήλων ύδρευσης –αποχέτευσης.

Την μέριμνα καλής λειτουργίας μονάδων φίλτρανσης νερού.

Την συνεργασία με τους προέδρους και τους εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων Στενής, Φαλατάδου, Κτικάδου, Κάμπου και Κώμης για την επίλυση των προβλημάτων τους.

Την υπογραφή όλων των αποφάσεων ή άλλων εγγράφων, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρµοδιοτήτων της καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δηµόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήµατα αρµοδιότητάς της, πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από τον Δήμαρχο

Την εισήγηση στα αρµόδια όργανα του Δήµου για τα θέµατα των αρµοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

4) Τον κ. Περιάλη Ευάγγελο του Στυλιανού, καθ’ ύλην Αντιδήμαρχο Περιβάλλοντος και Πολιτικής Προστασίας με αντιμισθία και του μεταβιβάζει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη εν γένει του Τμήματος Πρασίνου και Διαχείρισης Απορριμμάτων, όπως καθορίζονται στον οικείο Ο.Ε.Υ.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της καθαριότητας όλων των κοινοχρήστων χώρων της εδαφικής περιφέρειας του Δήμου Τήνου, της αποκομιδής και διαχείρισης των αποβλήτων.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για την αποκομιδή και διαχείριση των ανακυκλώσιμων υλικών.

Την εποπτεία του προσωπικού της Τμήματος Πρασίνου και Διαχείρισης Απορριμμάτων καθώς και την οργάνωση και διάθεση των μέσων και του ανθρώπινου δυναμικού όπου απαιτείται (σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς) καθώς και την τήρηση ωραρίου.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη των διαδικασιών που σχετίζεται με την χορήγηση υπερωριών και αδειών του Τμήματος Πρασίνου και Διαχείρισης Απορριμμάτων.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη της λειτουργίας του Δεματοποιητή.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για τη συντήρηση, ασφάλεια, κίνηση και φύλαξη  των αυτοκινήτων και μηχανημάτων και εν γένει των κινητών πραγμάτων του Τμήματος Πρασίνου και Διαχείρισης Απορριμμάτων.

Την εποπτεία και την ευθύνη διαχείρισης υλικών, καυσίμων, ανταλλακτικών του Τμήματος Πρασίνου και Διαχείρισης Απορριμμάτων.

Την εποπτεία, μέριμνα και ευθύνη για την καθαριότητα των ακτών και παραλιών του Δήμου Τήνου.

Την ευθύνη και εποπτεία για τη διαχείριση των περιπτώσεων απόθεσης οικοδομικών υλικών και μπαζών σε δρόμους  και κοινόχρηστους χώρους και της επιβολής προστίμων στις περιπτώσεις αυθαίρετης κατάληψης πεζοδρομίων και κοινόχρηστων χώρων.

Την εφαρμογή του Κανονισμού Καθαριότητας του Δήμου Τήνου.

Την εποπτεία, την ευθύνη και το συντονισμό των θεμάτων, που αφορούν τα αδέσποτα ζώα με την ανάληψη πρωτοβουλιών και την υλοποίηση δράσεων που αφορούν τη μέριμνα για την περισυλλογή, τη σήμανση, την καταγραφή, την περίθαλψη κ.λπ. των αδέσποτων ζώων, όπως αυτά προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις.

Την ευθύνη και εποπτεία για την περισυλλογή ογκωδών αντικειμένων και εγκαταλελειμμένων πάσης φύσεως οχημάτων.

Την εποπτεία και την ευθύνη επί όλων των θεμάτων του Γραφείου Πολιτικής Προστασίας, το συντονισμό όλων των δράσεων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών εντός των διοικητικών ορίων του Δήμου.

Την οργάνωση λειτουργίας προγραμμάτων του Δήμου μαζικού Αθλητισμού.

Τη συνδιοργάνωση αθλητικών αγώνων με τοπικούς αθλητικούς φορείς.

Την τήρηση στοιχείων που αφορούν τον αθλητισμό.

Την οργάνωση – λειτουργία κάθε μορφής αθλητικών εκδηλώσεων καθώς και ειδικών προγραμμάτων αθλητικής παιδείας.

Την υπογραφή όλων των αποφάσεων ή άλλων εγγράφων, που εκδίδονται κατ’ ενάσκηση των παραπάνω αρµοδιοτήτων της καθώς και όλα τα έγγραφα αλληλογραφίας προς πάσης φύσεως φορείς, δηµόσιους ή ιδιωτικούς, εφόσον αφορούν ζητήµατα αρµοδιότητάς της, πέραν αυτών που εκ του νόμου υπογράφονται μόνο από τον Δήμαρχο.

Την εισήγηση στα αρµόδια όργανα του Δήµου για τα θέµατα των αρµοδιοτήτων που αναφέρονται παραπάνω και την εκτέλεση των σχετικών αποφάσεων.

Β. Ο Δήμαρχος αναθέτει την τέλεση των πολιτικών γάµων, εναλλακτικά µε το ∆ήµαρχο, σε όλους τους Αντιδημάρχους.

Γ. Οι Αντιδήμαρχοι εξουσιοδοτούνται επίσης για τη θεώρηση του γνήσιου της υπογραφής και της επικύρωσης αντιγράφων εγγράφων.

Δ. Έγγραφα της αρμοδιότητας των Αντιδημάρχων τα οποία χαράσσουν γενικότερη πολιτική του Δήμου, συντάσσονται σε σχέδιο από τους Αντιδημάρχους και φέρουν την τελική υπογραφή του Δημάρχου.

Ε. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τον αναπληρώνουν κατά σειρά:

1. η Αντιδήμαρχος Λουκριτία Άνδροβικ-Ρουγγέρη του Λορέντζου.

2.η Αντιδήμαρχος Ευγενία Αλοιμόνου του Ιωάννη.

3. ο Αντιδήμαρχος Ζαχαρίας Γιαννισόπουλος του Φραγκίσκου.

4. ο Αντιδήμαρχος Ευάγγελος Περιάλης του Στυλιανού.

Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων, τις αρμοδιότητες τους ασκεί ο Δήμαρχος και σε περίπτωση κωλύματος ο νόμιμος αναπληρωτής του.

ΣΤ. Οι Αντιδήμαρχοι θα συνεργάζονται με τον Πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου, τους αρμόδιους κατά περίπτωση και κατά αρμοδιότητα Εντεταλμένους Δημοτικούς Συμβούλους, με τα Συμβούλια της Δημοτικής Κοινότητας και των Τοπικών Κοινοτήτων καθώς και με τους Εκπροσώπους των Τοπικών Κοινοτήτων, τις Επιτροπές του Δήμου και τις Διοικήσεις των Νομικών Προσώπων του Δήμου για τις ως άνω αναφερόμενες αρμοδιότητες.

Με την έκδοση της παρούσας παύει η ισχύς κάθε άλλης αντίστοιχης ρύθμισης, προβλεπόμενης σε σχετική απόφαση Δημάρχου.

Η παρούσα απόφαση να δημοσιευθεί τουλάχιστον σε μια ημερήσια εφημερίδα του Νομού Κυκλάδων ή σε μία εβδομαδιαία της Πρωτεύουσας του Νομού ή σε τοπική εφημερίδα και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Δήμου, στο πρόγραμμα Διαύγεια και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δημοτικού Καταστήματος.

Ο Δήμαρχος Τήνου

Ιωάννης Σιώτος

 

Αριθμός Φύλλου: 
5460