Ανακοίνωση υπ' αριθμ ΣΟΧ 1/2025, από το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μήλου

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΝΟΜΟΣ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

ΔΗΜΟΣ ΜΗΛΟΥ

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΗΛΟΥ

Μήλος, 02-04-2025

Αριθμ. πρωτ.:259

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ υπ’ αριθμ. ΣΟΧ 1/2025

για την πρόσληψη προσωπικού

με σύναψη ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΗΛΟΥ

Έχοντας υπόψη:

Τις διατάξεις των άρθρων 37-42 του Ν. 4765/2021 «Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στο δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) και λοιπές διατάξεις» (ΦΕΚ 6/τ.Α΄/15-1-2021), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

Τις διατάξεις του άρθρου 20 «Αποκλειστική προθεσμία για τη σύναψη συμβάσεων εκτάκτου προσωπικού» του Ν.4305/2014 (ΦΕΚ 237/Α΄/31-10-2014), όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 52 του Ν. 4554/2018, όπως ισχύει.

Τις διατάξεις του άρθρου 51 του Ν 4622/2019 (ΦΕΚ Α’ 133) όπως αντικαταστάθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 20 του Ν.5027/2023.

Το Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (Κανονισμός Ε.Ε. 2016/679), καθώς και τις διατάξεις του Ν. 4624/2019 (ΦΕΚ 137/Α΄/29-08-2019).

Τις διατάξεις του Π.Δ. 85/2022 (ΦΕΚ232/τ.Α΄/17-12-2022) «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολογίου - Κλαδολογίου)».

Την υπ’ αριθ. πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/945/19629/18-11-2024 (ΑΔΑ:Ρ19246ΜΤΛ6-ΞΣΝ). διαπιστωτική πράξη της Υφυπουργού Εσωτερικών με θέμα «Αντικατάσταση της υπό στοιχεία ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/941/οικ.2764/09-02-2024 (ΑΔΑ: ΨΑΕΛ46ΜΤΛ6-ΝΒ0) διαπιστωτικής πράξης της Υπουργού Εσωτερικών με θέμα «Αντικατάσταση της υπό στοιχεία ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/835/οικ.8660/17-05-2021 διαπιστωτικής πράξης του Υπουργού Εσωτερικών με θέμα «Ταξινόμηση των Δήμων στις κατηγορίες των περ. στ΄ και ζ΄ της παρ. 1 του αρ. 12 του ν. 4765/2021(Α΄6)» (ΑΔΑ: ΨΨΜ246ΜΤΛ6-ΑΧΥ), όπως τροποποιήθηκε με την υπό στοιχεία ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/ 890 /οικ.10331/24-06-2022 (ΑΔΑ: Ψ7ΟΩ46ΜΤΛ6-ΞΔΦ) όμοια απόφαση».

Την υπ’ αριθμ. 17/12-03-2024 ((ΑΔΑ:68ΡΚΟΕΒΓ-ΞΩΩ) Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ν.Π.Δ.Δ. Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μήλου, με θέμα: «Προγραμματισμός προσλήψεων έκτακτου προσωπικού για το έτος 2024».

Το υπ’ αριθμ. πρωτ. 10523/10-04-2024 έγγραφο της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου, με θέμα: «Εισηγητική έκθεση για πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου στο Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μήλου με αντίτιμο ή λοιπές αντικαταβολές», προς το Υπουργείο Εσωτερικών.

Την υπ’ αριθμ. πρωτ.37369/23-04-2024 (ΑΔΑ:Ψ8ΖΞ46ΜΤΛ6-899) Απόφαση της Υπουργού Εσωτερικών με θέμα: «Έγκριση πρόσληψης προσωπικού τριακοσίων ενενήντα (390) ατόμων με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την παροχή υπηρεσιών έναντι αντιτίμου».

Την υπ’ αριθμ. πρωτ.37655/24-04-2024 έγγραφο του Υπουργείου Εσωτερικών με θέμα: «Έγκριση πρόσληψης προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου (με αντίτιμο)», προς το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μήλου.

Την υπ’ αριθμ.78/29-11-2024 ((ΑΔΑ:65ΤΥΟΕΒΓ-ΔΤΙ) Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μήλου, με θέμα: «Λήψη απόφασης για επικαιροποίηση της υπ’ αρθ.17/2024 απόφασης περί προγραμματισμού προσλήψεων έκτακτου προσωπικού για το έτος 2024».

Τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μήλου (ΦΕΚ 845/τ.Β΄/27-06-2003), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει (ΦΕΚ 1225/τ.Β΄/01-09-2005) και την υπ’ αριθμ. πρωτ. 1241/11-12-2024 Βεβαίωση του Προέδρου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μήλου.

Την υπ’ αριθμ. πρωτ. 2039/02-04-2025 βεβαίωση της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Μήλου, περί ύπαρξης εγγεγραμμένων πιστώσεων (στους Κ.Α. του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2025 και ο οποίος επικυρώθηκε με την υπ’ αριθμ. 8929/03-04-2025 Απόφαση της Γραμματέας της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου) για την κάλυψη της δαπάνης μισθοδοσίας του υπό πρόσληψη προσωπικού της παρούσας ανακοίνωσης.

Την υπ’ αριθμ. πρωτ. 2293/08-04-2025 βεβαίωση της Προϊσταμένης της Διεύθυνσης Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου Μήλου, περί ύπαρξης πιστώσεων στο εγκεκριμένο προϋπολογισμό οικονομικού έτους 2025 για την κάλυψη της δαπάνης μισθοδοσίας του υπό πρόσληψη προσωπικού της παρούσας ανακοίνωσης

Ανακοινώνει

Την πρόσληψη, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου συνολικά δύο (2) ατόμων για την κάλυψη αναγκών υπό μορφή αντιτίμου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μήλου, που εδρεύει στη Μήλο της Περιφερειακής Ενότητας Μήλου και συγκεκριμένα του εξής, ανά υπηρεσία, έδρα, ειδικότητα και διάρκεια σύμβασης, αριθμού ατόμων (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Α), με τα αντίστοιχα απαιτούμενα (τυπικά και τυχόν πρόσθετα) προσόντα (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β):

ΠΙΝΑΚΑΣ Α: ΘΕΣΕΙΣ ΕΠΟΧΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (ανά κωδικό θέσης)

Κωδικός θέσης 101

Υπηρεσία Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μήλου

Έδρα υπηρεσίας Μήλος (Δήμος Μήλου) Περιφερειακή Ενότητα Μήλου

Κλάδος/Ειδικότητα ΥΕ Εργατών Τεχνικών Εργασιών Ειδ. ΥΕ Εργάτες οικοδομικών εργασιών

Διάρκεια σύμβασης 8 μήνες

Αριθμός ατόμων 1

Κωδικός θέσης 102

Υπηρεσία Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Μήλου

Έδρα υπηρεσίας Μήλος (Δήμος Μήλου) Περιφερειακή Ενότητα Μήλου

Κλάδος/Ειδικότητα ΥΕ Προσωπικό καθαριότητας εξωτερικών χώρων Ειδ. ΥΕ Προσωπικό καθαριότητας εξωτερικών χώρων

Διάρκεια σύμβασης 8 μήνες

Αριθμός ατόμων 1

ΠΙΝΑΚΑΣ Β: ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ (ανά κωδικό θέσης)

Κωδικός θέσης 101& 102

Τίτλος σπουδών και

λοιπά απαιτούμενα (τυπικά & τυχόν πρόσθετα) προσόντα

Δεν απαιτούνται ειδικά τυπικά προσόντα (τελευταίο εδάφιο περ. στ’ παρ. 1 άρθρου 40 του Ν. 4765/2021).

Οι υποψήφιοι/ες όλων των κλάδο/ειδικοτήτων πρέπει να είναι ηλικίας από 18 έως: α) 67 ετών και β) κατ’ εξαίρεση, έως 70 ετών, όσοι έχουν συμπληρώσει το εξηκοστό έβδομο (67ο) έτος της ηλικίας και δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί από το δημόσιο ταμείο ή άλλον ασφαλιστικό φορέα.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ

Η σειρά κατάταξης μεταξύ των υποψηφίων καθορίζεται με βάση τα ακόλουθα κριτήρια:

 

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 39 Ν. 4765/2021, οι εξαιρέσεις της παρ. 2 του άρθρου 6 του ίδιου ως άνω νόμου τυγχάνουν αναλογικής εφαρμογής και στις ανωτέρω θέσεις.

ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ

Προτάσσονται των λοιπών υποψηφίων, ανεξάρτητα από το σύνολο των μονάδων που συγκεντρώνουν, οι μόνιμοι κάτοικοι του Δήμου Μήλου της Περιφερειακής Ενότητας Μήλου [περ. στ΄ της παρ. 1 του άρθρου 12 του Ν. 4765/2021 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 4 του Ν. 5149/2024 και υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/945/19629/18-11-2024 (ΑΔΑ:Ρ19246ΜΤΛ6-ΞΣΝ) διαπιστωτική πράξη της Υφυπουργού Εσωτερικών].

ΕΜΠΕΙΡΙΑ

ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΜΕΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ (ΥΕ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Ως βαθμολογούμενη εμπειρία για τους παρακάτω κωδικούς θέσεων της κατηγορίας υποχρεωτικής εκπαίδευσης (ΥΕ) λαμβάνεται υπόψη η απασχόληση σε οποιαδήποτε καθήκοντα.

ΚΩΔΙΚΟΙ ΘΕΣΕΩΝ 101& 102

ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ

Για την απόδειξη της εμπειρίας αυτής βλέπε δικαιολογητικά σελίδες 48- 55 του Παραρτήματος Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) - ΚΕΦΑΛΑΙΟ I., ΕΝΟΤΗΤΑ 14 ΕΜΠΕΙΡΙΑ.

Οι τρόποι υπολογισμού της εμπειρίας για όλες τις κλάδο/ειδικότητες περιγράφονται αναλυτικά στο «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «19-02-2025» (βλ. ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ι., ΕΝΟΤΗΤΑ 14 ΕΜΠΕΙΡΙΑ, σελίδες 52-55).

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

Οι υποψήφιοι για την απόδειξη των ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ (βλ. ΠΙΝΑΚΑ Β), των λοιπών ιδιοτήτων τους και της εμπειρίας τους οφείλουν να υποβάλουν όλα τα απαιτούμενα από την παρούσα ανακοίνωση και το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «19-2-2025» δικαιολογητικά, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ I: ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ: Δημοσίευση της ανακοίνωσης

Περίληψη της παρούσας ανακοίνωσης, η οποία πρέπει να περιέχει υποχρεωτικά τα προβλεπόμενα στην παρ. 1 του άρθρου 41 του Ν. 4765/2021 στοιχεία και τα όρια ηλικίας της παρ.1 του άρθρου 39 του ως άνω νόμου, ως ισχύει, να δημοσιευθεί σε δύο (2) ημερήσιες ή εβδομαδιαίες τοπικές εφημερίδες της Περιφερειακής Ενότητας Μήλου, εφόσον εκδίδονται. Σε περίπτωση που εκδίδεται μία εφημερίδα (ημερήσια ή εβδομαδιαία) η δημοσίευση θα γίνει στην εφημερίδα αυτή δύο (2) φορές.

Το ΑΣΕΠ αναρτά την ανακοίνωση στον διαδικτυακό του τόπο, μετά την κοινοποίηση της έγκρισής της. Εντός είκοσι (20) ημερών από την κοινοποίηση ή έγκριση ή τροποποίησή της από το Α.Σ.Ε.Π., η ανακοίνωση μαζί με το «Παράρτημα ανακοινώσεων Συμβάσεων εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «19-2-2025» καθώς και την προθεσμία υποβολής των αιτήσεων, να αναρτηθούν στο κατάστημα της υπηρεσία μας, στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Μήλου και στους δικτυακούς τόπους (www.milos.gr) και (www. milosport.gr) αντίστοιχα. Επιπλέον, να αναρτηθεί και στο πρόγραμμα «Διαύγεια». Για κάθε ανάρτηση που διενεργείται σε κατάστημα, θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης (σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 41 του Ν. 4765/2021, όπως ισχύει), το οποίο θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ στο e-mail: sox@asep.gr .

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ: Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να συμπληρώσουν την αίτηση με κωδικό, ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ2ΔΕ/ΥΕ και να την υποβάλουν μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά είτε αυτοπροσώπως, είτε με άλλο εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, εφόσον η εξουσιοδότηση φέρει την υπογραφή τους θεωρημένη από δημόσια αρχή, είτε ταχυδρομικά με συστημένη επιστολή, στα γραφεία της υπηρεσίας μας στην ακόλουθη διεύθυνση:

Δήμος Μήλου, Τ.Κ. 84800, Πλάκα, Μήλου, απευθύνοντάς την στο Γραφείο Προσωπικού, υπόψη κας Δογραμματζής Σοφίας (τηλ. επικοινωνίας: 22873-60104).

Στην περίπτωση αποστολής των αιτήσεων ταχυδρομικώς, το εμπρόθεσμο των αιτήσεων κρίνεται με βάση την ημερομηνία που φέρει ο φάκελος αποστολής, ο οποίος μετά την αποσφράγισή του επισυνάπτεται στην αίτηση των υποψηφίων.

Η αίτηση συμμετοχής επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης και η ευθύνη της ορθής συμπλήρωσής της είναι αποκλειστικά του υποψηφίου.

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων δεν μπορεί να είναι μικρότερη των δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενων ημερολογιακά) και αρχίζει από την επόμενη ημέρα της τελευταίας δημοσίευσης της παρούσας σε τοπικές εφημερίδες ή της ανάρτησής της στο κατάστημα της υπηρεσία μας, στο χώρο ανακοινώσεων του δημοτικού καταστήματος του Δήμου Μήλου και στους διαδικτυακούς τόπους (www.milos.gr) και (www. milosport.gr) αντίστοιχα, εφόσον η ανάρτηση είναι τυχόν μεταγενέστερη της δημοσίευσης στις εφημερίδες. Η ανωτέρω προθεσμία λήγει με την παρέλευση ολόκληρης της τελευταίας ημέρας και εάν αυτή είναι, κατά νόμο, εξαιρετέα (δημόσια αργία) ή μη εργάσιμη, τότε η λήξη της προθεσμίας μετατίθεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Οι υποψήφιοι μπορούν να αναζητήσουν τα έντυπα των αιτήσεων: α) στην υπηρεσία μας στην ανωτέρω διεύθυνση, β) στο δικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα ακολουθώντας την διαδρομή: Ενημερωτική Πύλη - Πολίτες - Έντυπα – Διαδικασίες - Διαγωνισμών Φορέων-Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ) - Έντυπα, γ) στα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΡΙΤΟ: Κατάταξη υποψηφίων

Αφού η υπηρεσία μας επεξεργαστεί τις αιτήσεις των υποψηφίων, τους κατατάσσει σε πίνακες κατάταξης κατά κατηγορία, κλάδο ή ειδικότητα και κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας, βάσει των κριτηρίων του νόμου (όπως αναλυτικά αναφέρονται στο Παράρτημα της ανακοίνωσης). Η κατάταξη των υποψηφίων, βάσει της οποίας θα γίνει η τελική επιλογή για την πρόσληψη με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου, πραγματοποιείται ως εξής:

1. Προηγούνται στην κατάταξη οι υποψήφιοι που διαθέτουν τα κύρια προσόντα της ειδικότητας και ακολουθούν οι έχοντες τα επικουρικά (Α΄, Β΄ επικουρίας κ.ο.κ.).

2. Η κατάταξη μεταξύ των υποψηφίων που έχουν τα ίδια προσόντα (κύρια ή επικουρικά) γίνεται κατά φθίνουσα σειρά με βάση τη συνολική βαθμολογία που συγκεντρώνουν από τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης (χρόνος ανεργίας, πολυτεκνική ιδιότητα, τριτεκνική ιδιότητα, μονογονεϊκή ιδιότητα, αριθμός ανήλικων τέκνων, βαθμός τίτλου σπουδών, διδακτορικό δίπλωμα, αυτοτελής μεταπτυχιακός τίτλος, ενιαίος και αδιάσπαστος τίτλος μεταπτυχιακού επιπέδου (integrated master), δεύτερος τίτλος σπουδών, εμπειρία, αναπηρία υποψηφίου, αναπηρία συγγενικού ατόμου).

3. Στην περίπτωση ισοβαθμίας υποψηφίων στη συνολική βαθμολογία προηγείται αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο πρώτο βαθμολογούμενο κριτήριο (χρόνος ανεργίας) και, αν αυτές συμπίπτουν, αυτός που έχει τις περισσότερες μονάδες στο δεύτερο κριτήριο (πολύτεκνος γονέας και τέκνο πολύτεκνης οικογένειας) και ούτω καθεξής. Αν οι υποψήφιοι και πάλι ισοβαθμούν, προηγείται ο μεγαλύτερος στην ηλικία με βάση την ημερομηνία γέννησής του, ενώ, αν εξαντληθούν όλα τα παραπάνω κριτήρια, η μεταξύ τους σειρά καθορίζεται με δημόσια κλήρωση.

Προτάσσονται των λοιπών υποψηφίων, ανεξάρτητα από το σύνολο των μονάδων που συγκεντρώνουν, οι μόνιμοι κάτοικοι του Δήμου Μήλου της Περιφερειακής Ενότητας Μήλου [περ. στ΄ της παρ. 1 του άρθρου 12 του Ν. 4765/2021 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 4 του Ν. 5149/2024 και υπ’ αριθμ. πρωτ. ΔΙΠΑΑΔ/Φ.ΕΠ.1/945/19629/18-11-2024 (ΑΔΑ:Ρ19246ΜΤΛ6-ΞΣΝ) διαπιστωτική πράξη της Υφυπουργού Εσωτερικών].

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΤΕΤΑΡΤΟ: Ανάρτηση πινάκων και υποβολή ενστάσεων

Η υπηρεσία μας θα αναρτήσει, εντός τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία λήξης προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων, τους πίνακες κατάταξης, απορριπτέων και προσληπτέων στο κατάστημα και στον διαδικτυακό της τόπο, τους οποίους πρέπει να αποστείλει άμεσα για έλεγχο στο ΑΣΕΠ, ενώ θα συνταχθεί και σχετικό πρακτικό ανάρτησης (σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 41 του Ν. 4765/2021) το οποίο θα υπογραφεί από δύο (2) υπαλλήλους της υπηρεσίας. Το πρακτικό αυτό θα αποσταλεί αυθημερόν στο ΑΣΕΠ στο e-mail: sox@asep.gr.

Κατά των πινάκων αυτών, επιτρέπεται στους ενδιαφερόμενους η άσκηση ένστασης, μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δέκα (10) ημερών (υπολογιζόμενες ημερολογιακά), η οποία αρχίζει από την επόμενη ημέρα της ανάρτησής τους στον διαδικτυακό μας τόπο. Η ένσταση υποβάλλεται αποκλειστικά με ηλεκτρονικό τρόπο στο ΑΣΕΠ στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (prosl.enstasi@asep.gr) και, για να εξεταστεί, πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό καταβολής παραβόλου είκοσι ευρώ (20 €), που έχει εκδοθεί είτε μέσω της εφαρμογής του ηλεκτρονικού παραβόλου (e-παράβολο), βλ. λογότυπο «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ» στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ (www.asep.gr), είτε από Δημόσια Οικονομική Υπηρεσία (Δ.Ο.Υ.). Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον κωδικό/αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων. Σε περίπτωση που η υποβληθείσα ένσταση γίνει δεκτή, το καταβληθέν ποσό επιστρέφεται στον ενιστάμενο.

Η υπηρεσία οφείλει να αναρτήσει τους πίνακες προσληπτέων και στο πρόγραμμα «Διαύγεια» και να αποστείλει στο ΑΣΕΠ εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών φωτοαντίγραφα των αιτήσεων και των δικαιολογητικών των υποψηφίων που έχουν υποβάλει ένσταση κατά των πινάκων κατάταξης.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΕΜΠΤΟ: Πρόσληψη

Η υπηρεσία προσλαμβάνει το προσωπικό με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου αμέσως μετά την κατάρτιση των πινάκων κατάταξης των υποψηφίων. Τυχόν αναμόρφωση των πινάκων βάσει αυτεπάγγελτου ή κατ’ ένσταση ελέγχου του ΑΣΕΠ που συνεπάγεται ανακατάταξη των υποψηφίων, εκτελείται υποχρεωτικά από το φορέα, ενώ απολύονται οι υποψήφιοι που δεν δικαιούνται πρόσληψης βάσει της νέας κατάταξης. Οι απολυόμενοι λαμβάνουν τις αποδοχές που προβλέπονται για την απασχόλησή τους έως την ημέρα της απόλυσης, χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση από την αιτία αυτή.

Προσληφθέντες οι οποίοι αποχωρούν πριν από τη λήξη της σύμβασής τους, αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.

Σε κάθε περίπτωση, οι υποψήφιοι που προσλαμβάνονται είτε κατόπιν αναμόρφωσης των πινάκων από το ΑΣΕΠ είτε λόγω αντικατάστασης αποχωρούντων υποψηφίων, απασχολούνται για το υπολειπόμενο, κατά περίπτωση, χρονικό διάστημα και μέχρι συμπληρώσεως της εγκεκριμένης διάρκειας της σύμβασης εργασίας ορισμένου χρόνου.

Υποψήφιοι που επιλέγονται για πρόσληψη, προκειμένου να ελεγχθεί, εκ νέου, το κώλυμα της οκτάμηνης απασχόλησης, πρέπει κατά την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων τους να υποβάλουν στο φορέα υπεύθυνη δήλωση κατά το άρθρο 8 του ν.1599/1986, ως ισχύει, στην οποία να δηλώνουν ότι από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συμμετοχής τους στη διαδικασία έως και την ημερομηνία πρόσληψης δεν έχουν απασχοληθεί ή έχουν απασχοληθεί (δηλώνεται το χρονικό διάστημα και ο φορέας απασχόλησης) με σύμβαση εργασίας ορισμένου χρόνου για την αντιμετώπιση εποχιακών ή άλλων περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών σε φορέα του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου τομέα της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν. 4765/2021. Σε περίπτωση μη υποβολής της ανωτέρω υπεύθυνης δήλωσης, η σχετική απόφαση πρόσληψης ανακαλείται. Εάν η δήλωση είναι ψευδής ή ανακριβής, η σύμβαση εργασίας είναι αυτοδικαίως άκυρη και η πρόσληψη ανακαλείται υποχρεωτικά. Στις ανωτέρω περιπτώσεις, οι επιλεγέντες ή προσληφθέντες υποψήφιοι αντικαθίστανται με άλλους από τους εγγεγραμμένους και διαθέσιμους στον πίνακα της οικείας ειδικότητας, κατά τη σειρά εγγραφής τους σε αυτόν.

ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΤΜΗΜΑ της παρούσας ανακοίνωσης αποτελεί και το «Παράρτημα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου (ΣΟΧ)» με σήμανση έκδοσης «19-2-2025», το οποίο περιλαμβάνει: i) τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την έγκυρη συμμετοχή των υποψηφίων στη διαδικασία επιλογής και ii) οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης – υπεύθυνης δήλωσης με κωδικό, ΝΕΟ ΕΝΤΥΠΟ ΑΣΕΠ ΣΟΧ 2ΔΕ/ΥΕ, σε συνδυασμό με επισημάνσεις σχετικά με τα προσόντα και τα βαθμολογούμενα κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων σύμφωνα με τις ισχύουσες κανονιστικές ρυθμίσεις. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στο Παράρτημα αυτό, μέσω του δικτυακού τόπου του ΑΣΕΠ (www.asep.gr) και συγκεκριμένα μέσω της ίδιας διαδρομής που ακολουθείται και για την αναζήτηση του εντύπου της αίτησης δηλαδή: Ενημερωτική Πύλη - Πολίτες - Έντυπα – Διαδικασίες - Διαγωνισμών φορέων - Ορ. Χρόνου ΣΟΧ - Υποδείγματα και Παραρτήματα Ανακοινώσεων Συμβάσεων Εργασίας Ορισμένου Χρόνου - ΣΟΧ.

Ο Πρόεδρος Δ.Σ

Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Μήλου

Γαϊτανής Αβέρκιος

Αριθμός Φύλλου: 
6590