Ποσειδωνία - Ρούσσος Νίκος
Η ακρίβεια έχει εδραιωθεί ως η μείζονα ανησυχία των πολιτών στη χώρα μας το τελευταίο διάστημα. Μάλιστα, γίνεται αντιληπτή όχι πλέον ως «εισαγόμενο» πρόβλημα αλλά ως ζήτημα δομικού χαρακτήρα, που επιτείνει το αίσθημα της υλικής και ψυχολογικής επισφάλειας σε μια εποχή επάλληλων κρίσεων.
...
Νέες πρακτικές παραπλάνησης των καταναλωτών και παραβιάσεις της νομοθεσίας καταγγέλλει η Ενωση Εργαζόμενων Καταναλωτών Ελλάδας, η οποία γνωστοποίησε ότι έστειλε σχετική επιστολή στην Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου Αγοράς και στη γενική γραμματεία Εμπορίου.
Οπως επισημαίνει, μία από τις...
Η διάθεση των Ελλήνων καταναλωτών να ξοδέψουν και να κάνουν δώρα στα αγαπημένα τους πρόσωπα για τις γιορτές των Χριστουγέννων εμφανίζεται ιδιαίτερα αυξημένη. Καθώς όμως ο υψηλός πληθωρισμός και το επίμονο κύμα ακρίβειας συμπιέζουν την αγοραστική δύναμη, ο Άγιος Βασίλης έρχεται φέτος με...
Από την αρχή του 2024 παύει να ισχύει το καθεστώς που γνωρίσαμε σαν καταναλωτές τα τελευταία χρόνια στα τιμολόγια του ρεύματος και ξεκινάει η λειτουργία της νέας αγορά λιανικής που δημιούργησε η κυβέρνηση.
Ως εκ τούτου, οι καταναλωτές, νοικοκυριά και επιχειρήσεις, καλό είναι να...
Αντίστροφη μέτρηση για τη φετινή Black Friday, με τους καταναλωτές να μελετούν τις προσφορές, για να καταλήξουν πότε και πού θα επενδύσουν τα χρήματά τους…
Οι προσφορές στο μικροσκόπιο και οι αγορές προ των πυλών. Η Black Friday πλησιάζει και ήδη οι υπεύθυνοι μεγάλων εταιρειών μελετούν τα...
Στα 6,2 δισ. ευρώ έχει διαμορφωθεί ο τζίρος των αλυσίδων σούπερ μάρκετ καταγράφοντας αύξηση 9,2% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι που είχε ανέλθει σε 5,7 δισ. ευρώ.
Ωστόσο δεν είναι η αύξηση της κατανάλωσης που τονώνει τον τζίρο των επιχειρήσεων αλλά οι αυξήσεις των τιμών στα...
Αν και 7 στους 10 (ποσοστό 69,3%) προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους στα φυσικά καταστήματα και μόλις ένα 4,5% προτιμά μόνο τα ψηφιακά καταστήματα, υπάρχει ένα αξιόλογο 26,1% των καταναλωτών που συνδυάζει φυσικό και...
Τέλος στην «πολυτέλεια» ακόμη και μιας έτοιμης σαλάτας, ή ενός ψητού κοτόπουλου βάζουν ένας στους δύο καταναλωτές, τοποθετώντας στο καλάθι του σούπερ μάρκετ μόνο ότι είναι φθηνό και έχει ελκυστική σχέση ποιότητας – τιμής.
Ωστόσο σε μεγάλο ποσοστό τα νοικοκυριά δεν επιλέγουν το «καλάθι του...
Το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) πραγματοποίησε έρευνα καταναλωτών, με δείγμα 950 ατόμων το καλοκαίρι του 2021 με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού CODID-19 στην Ελλάδα. Τα αποτελέσματα δείχνουν την επίδραση της πανδημίας...
Αυξημένη καλοκαιρινή επισκεψιμότητα συγκριτικά με πέρυσι, που δεν μεταφράστηκε ωστόσο σε οικονομικό όφελος για τον εμπορικό κόσμο του νησιού, κατέγραψε κατά τη φετινή θερινή περίοδο που ολοκληρώθηκε ο Εμπορικός Σύλλογος Σύρου, σύμφωνα με τις δηλώσεις του προέδρου του, Ευάγγελου Αλεξανδρίδη στο...