ΔΕΥΑΣ: Ενημέρωση για τις διαρροές νερού

Όπως ενημερώνει η Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Σύρου (ΔΕΥΑΣ), το τελευταίο διάστημα πυκνώνουν οι αιτήσεις καταναλωτών που ζητούν ελάφρυνση ή διακανονισμό στο λογαριασμό ύδρευσης λόγω αυξημένων καταναλώσεων.

Οι εν λόγω αυξημένες καταναλώσεις, δεν είναι συνήθεις κι οφείλονται σε διαρροές ή βλάβες των εσωτερικών εγκαταστάσεων. Η ΔΕΥΑΣ ακολουθώντας το Κανονισμό Λειτουργίας Δικτύων που έχει εγκριθεί από το Δημοτικό Συμβούλιο και έχει ισχύ Νόμου, δηλώνει πως, “Δικαιώνει μόνο τις περιπτώσεις που εξακριβωμένα οφείλονται σε αφανείς διαρροές” δηλαδή, “Διαρροές που οφείλονται σε παλιές εσωτερικές εγκαταστάσεις, σε καζανάκια ή θερμοσίφωνες, σε αφύλακτες βρύσες που οποιοσδήποτε μπορεί να κάνει χρήση, βλάβες σε φίλτρα ή μηχανήματα επεξεργασίας νερού που ένα μέρος του το απορρίπτουν ως απόβλητο ή παθαίνουν κάποια εμπλοκή, σε υπερχειλίσεις δεξαμενών κλπ. δεν αναγνωρίζονται σαν αφανείς διαρροές και η αυξημένη κατανάλωση που καταγράφει το υδρόμετρο επιβαρύνει εξολοκλήρου τον καταναλωτή”.

“Το νερό, αποτελεί αναγκαίο στοιχείο για τη ζωή και το περιβάλλον. Στη φύση είναι πλέον ελλειμματικό και είναι ανάγκη σαν τέτοιος πόρος να περιφρουρείται. Στο νησί μας προέρχεται από τη λειτουργία μονάδων αφαλάτωσης με μεγάλο κόστος σε ενέργεια και ανταλλακτικά και οφείλουν όλοι να μεριμνούν για την εξοικονόμησή του”, υπογραμμίζει χαρακτηριστικά η ΔΕΥΑΣ.