Διαμαρτυρία των Τοπικών Συμβουλίων της Σύρου προς την Cosmote για το ζήτημα της κατανομής των λογαριασμών

  • Τρίτη, 30 Ιουλίου, 2019 - 13:04
  • /   Eνημέρωση: 30 Ιουλ. 2019 - 20:58

Διαμαρτυρία προς την εταιρεία τηλεπικοινωνιών Cosmote πραγματοποιούν οι εκπρόσωποι των Τοπικών Συμβουλίων του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης, σχετικά με τη διαδικασία επίδοσης των λογαριασμών στους συνδρομητές της εταιρείας στην περιφέρεια του νησιού.

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει συνάψει σύμβαση για την παράδοση των φακέλων των λογαριασμών των συνδρομητών της με εταιρεία ταχυμεταφορών, το τοπικό υποκατάστημα της οποίας επέλεξε, αντί να παραδίδει τους φακέλους στις διευθύνσεις των πελατών της εταιρείας, να τους παραδίδει σε κεντρικά σημεία κάθε χωριού ή οικισμού, λόγω αδυναμίας, όπως επικαλείται, να διαχειριστεί τόσο μεγάλο όγκο παραδόσεων. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι, αρκετοί συνδρομητές να μην έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για την έκδοση των λογαριασμών τους, ή να επιβαρύνονται με μετακινήσεις για την παραλαβή τους.

Την επιστολή διαμαρτυρίας προς την Cosmote υπογράφουν ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Ποσειδωνίας, κ. Δημήτρης Νταλαχάνης, η Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Άνω Σύρου, κ. Αγνή Φρέρη, ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Βάρης, κ. Ιωσήφ Ρούσσος, ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Φοίνικα, κ. Γιώργος Περρής, ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Πάγου, κ. Δημήτρης Νομικός και ο Πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας Γαλησσά, κ. Γιάννης Βουτσίνος.

«Αδιανόητο να γίνεται διαχωρισμός πελατών/πολιτών»

Αναλυτικά η επιστολή διαμαρτυρίας των προέδρων των Τοπικών Συμβουλίων αναφέρει τα εξής:

Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε/επισημάνουμε ένα σοβαρό πρόβλημα, που έχει περιέλθει εις γνώση μας και αφορά την εταιρεία σας και την εν γένει σχέση της με τους πελάτες/συνδρομητές της.

Συγκεκριμένα, το τελευταίο χρονικό διάστημα έχουμε δεχθεί δεκάδες παράπονα/καταγγελίες από κατοίκους των κοινοτήτων της Σύρου, όπου τυγχάνουμε Πρόεδροι, στις οποίες μας εκφράζονται οι έντονοι προβληματισμοί τους για την τακτική διανομής των λογαριασμών σας που ακολουθεί η εταιρεία ταχυμεταφορών ACS. Προ λίγων ημερών η εταιρεία αυτή, με την οποία έχετε υπογράψει σύμβαση συνεργασίας, ανακοίνωσε ότι λόγω μεγάλου όγκου των προς διανομή λογαριασμών, αυτοί παύουν να διανέμονται ατομικά αλλά πλέον εναποθέτονται σε συγκεκριμένα σημεία του νησιού της Σύρου (έξωθεν ιδιωτικών επιχειρήσεων), προς παραλαβή από τους ίδιους τους πελάτες/συνδρομητές σας.

Το γεγονός αυτό έχει δημιουργήσει πλείστα προβλήματα καθώς έχουν παρατηρηθεί φαινόμενα είτε απώλειας λογαριασμών, αδυναμίας παραλαβής τους (ειδικά από υπερήλικες), ληξιπρόθεσμων οφειλών κ.λπ., με αποτέλεσμα να υπάρχει ταλαιπωρία των κατοίκων των κοινοτήτων μας, οικονομική επιβάρυνσή τους λόγω των συνεχόμενων προς αναζήτηση των λογαριασμών τους δρομολογίων (σε αρκετές περιπτώσεις πολλών χιλιομέτρων), χάσιμο χρόνου, ακόμα ακόμα και διακοπής συνδέσεων λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Όλα τα ενδεικτικώς ως ανωτέρω αναφερόμενα γεννούν ερωτήματα προς απάντηση και αναδεικνύουν προβλήματα προς επίλυση:

  • Στην σύμβαση που υπογράψατε με την ACS αναφέρει ρητώς την υποχρέωσή τους για διανομή σε έκαστο πελάτη σας;

  • Σε τέτοια περίπτωση, πως επιτρέπεται σε μια εταιρεία που συνεργάζεστε να πράττει κατά το δοκούν, δημιουργώντας σύγχυση και προβληματισμό στους πελάτες σας;

  • Αν στη σύμβαση δίνεται στην ανάδοχο εταιρεία η δυνατότητα μαζικής τοποθέτησης λογαριασμών, πως διασφαλίζετε την ορθή και εμπρόθεσμη παραλαβή από τους πελάτες σας και πως δέχεστε να υποχρεώνετε αυτούς σε έξοδα και ταλαιπωρία;

  • Πως διασφαλίζεται υπό αυτές οι συνθήκες η αρχή των προσωπικών δεδομένων:

  • Δεν είναι υποχρέωση τόσο δικής σας απέναντι στους πελάτες σας όσο και της όποιας ανάδοχης για την διανομή εταιρείας να παραδώσει αυτοπροσώπως και εμπρόθεσμα τους λογαριασμούς;

  • Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ACS, την οποία σας επισυνάπτουμε, αδυνατούν λόγω «μεγάλου όγκου» αλληλογραφίας να την διανείμουν! Για αυτό τον όγκο αλληλογραφίας δεν συμφώνησαν μαζί σας και εισπράττουν τις απολαβές τους;

Είναι αδιανόητο να γίνεται διαχωρισμός πελατών/πολιτών από μια ιδιωτική ταχυδρομική εταιρεία, η οποία διανέμει κανονικά τους λογαριασμούς στα υπόλοιπα μέρη του νησιού (ειδικά στην Ερμούπολη) και στα χωριά, να αναγκάζεται ο κάθε ένας να ψάχνει τον λογαριασμό του και να επιβαρύνεται χρηματικά και χρονικά.

Αν υποθέσουμε ότι θεωρούν «δύσβατες περιοχές» αυτές που έπαψαν την αυτοπρόσωπη διανομη των λογαριασμών, τότε γιατί συνεχίζουν να διανέμουν κανονικά την υπόλοιπη αλληλογραφία τους και τα δέματά τους;

Οι λογαριασμοί δεν είναι προστατευμένοι στα σημεία που εναποθέτονται, με αποτέλεσμα να υπάρχουν απώλειες, λάθος παραλαβές και αναζήτησή τους από τον κάθε πελάτη σας, ανάμεσα σε εκατοντάδες λογαριασμούς.

Ποιος θα αποζημιώσει όλον αυτόν τον κόσμο για τα έξοδα που κάνει προκειμένου να ψάξει για τον λογαριασμό του; Θα αφαιρεθεί από τον λογαριασμό του το αντίστοιχο κόστος;

Αναμένουμε απαντήσεις στα ερωτήματά μας, αλλά πολύ περισσότερο αποζητάμε την άμεση επίλυση του θέματος, για το οποίο καμία ευθύνη δεν φέρουν οι πελάτες σας/συμπολίτες μας και έχει προκαλέσει αναίτια και απερίφραστα σοβαρό πρόβλημα στην τοπική μας κοινωνία, έντονη ανησυχία, προβληματισμό και δικαιολογημένες αντιδράσεις.

 

 

Ετικέτες: