Εξώδικα και καταγγελίες μετά την πολύωρη διακοπή ρεύματος στην Πάρο
- Παρασκευή, 12 Αυγούστου, 2022 - 06:18
Με εξώδικη διαμαρτυρία απάντησε ο Δήμος Πάρου στην απροειδοποίητη και αδικαιολόγητη, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, διακοπή ρεύματος που σημειώθηκε χθες στις πέντε το πρωί στην περιοχή της Νάουσας και διήρκησε περίπου 3,5 ώρες. Η διακοπή ρεύματος που οφειλόταν σε βλάβη, όπως δήλωσε στην Κοινή Γνώμη ο Δήμαρχος Πάρου, Μάρκος Κωβαίος, είναι η τρίτη για φέτος το καλοκαίρι κι έχει δημιουργήσει πολλά προβλήματα σε κατοίκους κι επισκέπτες του νησιού.
Απαρχαιωμένο τοπικό δίκτυο
Ο κ. Κωβαίος εξηγεί την αγανάκτησή του λέγοντας πως, μέσα σε ένα μήνα, στην καρδιά του καλοκαιριού και δη στη Νάουσα που είναι η ναυαρχίδα του τουρισμού της Πάρου και όχι μόνο, είναι αδικαιολόγητο να έχουμε τόσο συχνά τέτοια περιστατικά και ρίχνει τις ευθύνες στο απαρχαιωμένο τοπικό δίκτυο: “Το θέμα είναι ότι συνδεθήκαμε στο κεντρικό δίκτυο του Λαυρίου για να μην έχουμε υποτίθεται αυτές τις βλάβες. Ας προσαρμοστεί όμως και το τοπικό δίκτυο. Ας φτιαχτεί, ας συντηρηθεί, ας ανανεωθεί ώστε να μπορεί να αντέχει. Η διασύνδεση έγινε για να αποφύγουμε βλάβες των μηχανών εσωτερικής καύσης που υπήρχαν εδώ. Τις αποφύγαμε και πλέον έρχεται καθαρό το ρεύμα από πάνω. Το θέμα τώρα πια είναι να φτιαχτούν και τα τοπικά δίκτυα ώστε να μην έχουμε τέτοιες βλάβες”.
Ο δήμαρχος, παρόλο που βρέθηκε σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση, προσπαθεί να δείξει κατανόηση: “Καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει πρόθεση. Οι βλάβες είναι απρόβλεπτες και θα συμβαίνουν πάντα. Το αντιλαμβάνομαι, απλώς δεν μπορεί να συμβαίνουν τόσο συχνά. Αντιλαμβάνομαι και τον κόπο των ανθρώπων που έτρεξαν να αποκαταστήσουν άμεσα τη βλάβη. Συμβαίνει. Είναι πολύς ο κόσμος, μεγάλη η κατανάλωση και πεπαλαιωμένο το δίκτυο άρα και μη ικανό να καλύψει την υποδοχή από το κεντρικό του Λαυρίου. Αν όμως τα δίκτυα εκσυγχρονιστούν, ώστε να μπορούν να αντέξουν αυτό το φορτίο, οι βλάβες θα μειωθούν”.
Αναστάτωση και αντιδράσεις
Όπως ήταν αναμενόμενο, η πολύωρη διακοπή ρεύματος έφερε αντιδράσεις και διαμαρτυρίες ενώ ο Δήμος Πάρου δέχτηκε “καταιγισμό διαμαρτυριών ευπαθών ομάδων, καταναλωτών, επιχειρηματιών και λοιπών δημοτών” όπως ακριβώς αναφέρεται και στο εξώδικο. “Συγκεκριμένα, λέει ο κ. Κωβαίος, από νωρίς το πρωί με πήρε τηλέφωνο μία κυρία, νέα γυναίκα, και μου είπε ότι υποστηρίζεται αναπνευστικά με μηχάνημα οξυγόνου και με την διακοπή του ρεύματος το οξυγόνο της είχε πέσει στο 70%. Ευτυχώς, δεν χρειάστηκε να μεταφερθεί σε κέντρο υγείας αλλά καταλαβαίνετε ότι θα μπορούσε να έχει συμβεί κάτι χειρότερο”.
Η αναστάτωση που προκαλούν οι πολύωρες διακοπές ρεύματος, ειδικά όταν βρισκόμαστε στο ζενίθ της τουριστικής περιόδου, έχει πολλά πρόσωπα. Πέρα από τα προβλήματα υγείας που είναι και το σημαντικότερο, υπάρχει και η οικονομική ζημία που υφίστανται οι επιχειρηματίες εφόσον τίθενται σε κίνδυνο τα ευπαθή προϊόντα τους και εφόσον δεν μπορούν να προσφέρουν βασικές παροχές στους πελάτες τους γενικότερα. “Η ΔΕΔΔΗΕ έχει προβλέψει κι έχει σταθεροποιήσει την τάση από το κεντρικό δίκτυο αλλά από εκεί και πέρα πρέπει να εκσυγχρονιστούν πανελλαδικώς τα δίκτυα ώστε να μπορούν να ανταπεξέρχονται στις σύγχρονες ανάγκες” συμπληρώνει ο δήμαρχος Πάρου.
Ανησυχία εν όψει Δεκαπενταύγουστου
“Εμείς εδώ ετοιμαζόμαστε για τις εκδηλώσεις του Δεκαπενταύγουστο. Γιορτάζει η Παναγία η Εκατονταπυλιανή και θέλουμε να δείξουμε το καλύτερό μας πρόσωπο , από σεβασμό και προς την Παναγία και προς τους επισκέπτες μας. Θα έχουμε την επίσκεψη της Προέδρου της Δημοκρατίας, εκπροσώπους της κυβέρνησης , αρχιερείς και πολλούς άλλους επισήμους. Κάνουμε τεράστια προσπάθεια αυτές τις μέρες και όλη η κρατική και δημοτική μηχανή πρέπει να είναι σε επαγρύπνηση” είπε κλείνοντας ο κ. Κωβαίος ενώ, ερωτώμενος αν έχει σκοπό να προχωρήσει τις νομικές διαδικασίες, απάντησε: “Εμείς νομικά επιφυλασσόμαστε για πάν ενδεχόμενο. Έγινε μια προειδοποίηση. Δεν μπορεί σε μια εβδομάδα να επαναληφθεί ανάλογη κατάσταση γιατί πλέον θα βγούμε από τα ρούχα μας. Αντιλαμβανόμαστε το φόρτο εργασίας αλλά κάτι πρέπει να γίνει”.
Στο πλευρό των κατοίκων και των επαγγελματιών της Πάρου
Ο κ. Κωβαίος, απευθυνόμενος στους δημότες και τους επισκέπτες του νησιού, έγραψε το μεσημέρι της Πέμπτης, στην προσωπική του σελίδα σε γνωστό κοινωνικό δίκτυο: “Απέστειλα σήμερα, ως νόμιμος εκπρόσωπος του Δήμου Πάρου, εξώδικο προς τον ΔΕΔΔΗΕ, για το θέμα των διακοπών ρεύματος στο νησί. Στο πλαίσιο αυτό, ζητάμε εξηγήσεις από την υπηρεσία για τους λόγους που συμβαίνουν αυτές, ώστε να τους γνωρίζουν αρμοδίως όλοι, ξεκαθαρίζοντας ότι θα σταθούμε στο πλευρό όσων προσφύγουν δικαστικά κατά των υπευθύνων. Ο Δήμος υποστηρίζει τα συμφέροντα του νησιού και στέκεται διαχρονικά στο πλευρό των κατοίκων και των επαγγελματιών με όποιο τρόπο χρειαστεί”. Στην επίσημη σελίδα του Δημαρχείου επίσης, κοινοποιήθηκε η εξώδικη δήλωση – διαμαρτυρία, συνοδευόμενη από την ακόλουθη ανακοίνωση: “Μετά τις επαναλαμβανόμενες και πολύωρες διακοπές ρεύματος, που σημειώνονται το τελευταίο χρονικό διάστημα, ο Δήμος Πάρου προτίθεται να σταθεί στο πλευρό των κατοίκων και των επαγγελματιών με όποιο τρόπο χρειαστεί προς υπεράσπιση των συμφερόντων του νησιού!”
Διαβάστε το εξώδικο του Δήμου Πάρου:
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- ΔΕΔΔΗΕ: Από 4 Νοεμβρίου πλήρως ψηφιακά η εξυπηρέτηση των πελατών
30 Οκτ. 2024 - 12:36 - ΔΕΔΔΗΕ: Ζημιές σε 120 στύλους - Συνεχίζονται τα προβλήματα στο δίκτυο
12 Αυγ. 2024 - 19:36 - Σύρος: Εργασίες του ΔΕΔΔΗΕ επί της οδού Μ. Μερκούρη λόγω πρόκλησης σημαντικής βλάβης
21 Ιουν. 2024 - 12:30 - ΔΕΔΔΗΕ: Στον μηνιαίο κύκλο καταμέτρησης το 53% των πελατών
25 Μαΐου. 2024 - 8:31 - «Έξυπνοι Μετρητές»: Ο ΔΕΔΔΗΕ… προθερμαίνεται για την εγκατάστασή τους
10 Μαΐου. 2024 - 13:50