ΔΕΔΔΗΕ: Ενημέρωση καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής
- Πέμπτη, 17 Νοεμβρίου, 2022 - 16:08
Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από επιτήδειους που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων της Εταιρίας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία με αφορμή την οικονομική ενίσχυση του Power Pass.
Υπογραμμίζεται ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων της οικονομικής ενίσχυσης Power Pass και δεν θα ζητήσει ποτέ από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κ.τ.λ.).
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- ΔΕΔΔΗΕ: Από 4 Νοεμβρίου πλήρως ψηφιακά η εξυπηρέτηση των πελατών
30 Οκτ. 2024 - 12:36 - ΔΕΔΔΗΕ: Ζημιές σε 120 στύλους - Συνεχίζονται τα προβλήματα στο δίκτυο
12 Αυγ. 2024 - 19:36 - Σύρος: Εργασίες του ΔΕΔΔΗΕ επί της οδού Μ. Μερκούρη λόγω πρόκλησης σημαντικής βλάβης
21 Ιουν. 2024 - 12:30 - ΔΕΔΔΗΕ: Στον μηνιαίο κύκλο καταμέτρησης το 53% των πελατών
25 Μαΐου. 2024 - 8:31 - «Έξυπνοι Μετρητές»: Ο ΔΕΔΔΗΕ… προθερμαίνεται για την εγκατάστασή τους
10 Μαΐου. 2024 - 13:50