Ταξιδεύει για την Ελλάδα το SUPERSTAR II το οποίο θα εξυπηρετεί και τις Κυκλάδες
- Παρασκευή, 24 Φεβρουαρίου, 2023 - 09:29
Χθες το βράδυ γύρω στις 23:00 ώρα Ελλάδος αναχώρησε από το Sandefjord της Νορβηγίας για την Ελλάδα, το εντυπωσιακό SUPERSTAR II (πρώην COLOR VIKING) της Seajets, το οποίο βρισκόταν δεμένο εκεί από τις 12 Δεκεμβρίου 2022.
Το μεγάλο πλοίο πουλήθηκε στην Seajets από τη Νορβηγική Color Line στα τέλη Νοεμβρίου 2022, έναντι 8 εκατ. ευρώ (VesselsValue), πραγματοποιώντας το τελευταίο του δρομολόγιο στη γραμμή Sandefjord (Νορβηγία) —Strömstad (Σουηδία) στις 25 Νοεμβρίου 2022.
Στα μέσα Φεβρουαρίου, το πλοίο μετονομάστηκε σε SUPERSTAR II και ύψωσε την Κυπριακή Σημαία, ενώ το πλήρωμα παραλαβής δουλεύει εντατικά προκειμένου το πλοίο να είναι έτοιμο για να σαλπάρει για την πατρίδα μας.
Το SUPERSTAR II, αγοράστηκε με την προοπτική να δρομολογηθεί στις Δυτικές Κυκλάδες. Ωστόσο, δεν αποκλείεται να το δούμε και σε κάποια άλλη γραμμή, καθώς τα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων αποτελούν φέτος το μήλον της έριδος, μιας και εκεί δραστηριοποιείται ήδη η Zante Ferries με το ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΟΜΟΣ, ενώ προετοιμάζεται και η νεοσύστατη Aegean Sea Lines για να δρομολογήσει το δικό της “θηρίο”, το ΑΝΕΜΟΣ (πρώην ROSELLA), που αγόρασε τον Δεκέμβριο του 2022 από τη Φινλανδική Viking Line.
Το SUPERSTAR II είναι το 5ο συμβατικό πλοίο που εντάσσεται στον στόλο της Seajets, η όποια σήμερα αποτελεί τη μεγαλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία διαχείρισης ταχυπλόων σκαφών στον κόσμο. Διαχειρίζεται συνολικά 15 ταχύπλοα και 4 συμβατικά πλοία (SUPER STAR, AQUA BLUE, AQUA JEWEL, SPORADES STAR) στην Ελληνική Ακτοπλοΐα. Συνδέει 33 νησιά του Αιγαίου και την Κρήτη με την ηπειρωτική Ελλάδα, ενώ ο στόλος των πλοίων της έχει συνολική μεταφορική ικανότητα 3.500 Ι.Χ. και 20.000 επιβατών.Το SUPERSTAR II ναυπηγήθηκε στη Δανία το 1985 (Nakskov Skibsværft) για λογαριασμό της δανέζικης DSB Færger. Αρχικά ταξίδεψε στη γραμμή Århus—Kalundborg με το όνομα PEDER PAARS. Tην περίοδο 1991 – 1999 ταξίδεψε για λογαριασμό των Sealink Stena Line και Stena Line με το όνομα STENA INVICTA, ενώ το 1998 ναυλώθηκε για μικρό χρονικό διάστημα στην Silja Line, όπου δούλεψε με το όνομα WASA JUBILEE. Από τον Μάιο του 2000 πέρασε στην Color Line, όπου και δούλεψε στη γραμμή Sandefjord—Strömstad ως COLOR VIKING μέχρι τα τέλη του 2022, οπότε και η εταιρεία αποφάσισε να το θέσει προς πώληση μαζί με το ομόσταυλο RORO COLOR CARRIER, λόγω της ραγδαίας αύξησής του κόστους καυσίμων που προκλήθηκε εξαιτίας της ενεργειακής κρίσης.
Το εντυπωσιακό πλοίο έχει χωρητικότητα 19.763gt (2.390 dwt), μήκος 137m, πλάτος 24,61m και βύθισμα 5,65m. Μπορεί να μεταφέρει 1.460 επιβάτες (148 κρεβάτια) και 340 Ι.Χ. (510 γραμμικά μέτρα). Εξοπλίζεται με 2 κύριες μηχανές Burmeister & Wain 8L45GB συνολικής ισχύος 12.480 KW και μπορεί να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 19 κόμβων.
Το πλοίο αναμένεται να φτάσει στην Ελλάδα μετά από 12 ημέρες περίπου ( 9-10 Μαρτίου), ενώ θα υπάρχει και ενδιάμεσος σταθμός στην Ισπανία για πετρέλαια.
Καλό ταξίδι και καλώς να μας έρθει.
Φωτο: ΑΡΧΙΠΕΛΑΓΟΣ
Πηγή arxipelagos.gr
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Σύρος: "Επισκεπτήριο Αγάπης" από το Δήμο Σύρου-Ερμούπολης
22 Νοε. 2024 - 13:43 - Καλάθι Χριστουγέννων: Πότε αναμένεται και τι θα περιλαμβάνει
22 Νοε. 2024 - 12:47 - Σεισμός 4,2 Ρίχτερ στην Κω
22 Νοε. 2024 - 12:25 - Έκτακτη ενίσχυση Χριστουγέννων: Ποιοι, πότε και πόσα λαμβάνουν
22 Νοε. 2024 - 12:04 - Επιδόματος θέρμανσης: Στις 6 Δεκεμβρίου η λήξη προθεσμίας
22 Νοε. 2024 - 11:43