Μηδενικά αντανακλαστικά για το τουριστικό προφίλ
- Δευτέρα, 30 Ιανουαρίου, 2023 - 06:14
- / Eνημέρωση: 30 Ιαν. 2023 - 16:00
Με το παλιό λογότυπο συνεχίζει να λειτουργεί η σελίδα syrosisland στα social media και ειδικότερα στο facebook, αφού παρά την έγκριση της νέας τουριστικής ταυτότητας με την οποία θα πορευθεί - στο εξής - το νησί, δυστυχώς μέχρι σήμερα, δεν έχει υπάρξει αντικατάσταση των παλαιών φωτογραφιών.
Συγκεκριμένα, το παλιό λογότυπο παραμένει και στο φόντο της σελίδας του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης και στην εικόνα προφίλ, ενώ σχετικές αναρτήσεις περιλαμβάνονται και στη συλλογή των φωτογραφιών.
Πρέπει να υπενθυμιστεί πως το νέο logo για την τουριστική ανάπτυξη στη Σύρο, τέθηκε σε διαβούλευση, επελέγη και εγκρίθηκε τον περασμένο Απρίλιο, κάτι που σημαίνει πως ο Δήμος δεν έχει φροντίσει για την ανανέωση της εικόνας του στο διαδίκτυο εδώ και εννέα μήνες.
Η νέα εικαστική – τουριστική ταυτότητα μάλιστα που απεικονίζει με σύγχρονο τρόπο τους δύο λόφους, προτάχθηκε μετά από σχετική δουλειά που ανέπτυξε η εταιρεία συμβούλων και καθοδήγησης για τη Σύρο, Toposophy.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Σε εκκρεμότητα η ενσωμάτωση της νέας ταυτότητας
30 Σεπ. 2022 - 6:14 - Αγρότες: Άνω των 4,7 δισ. ευρώ κοστολογούνται οι απαιτήσεις τους
24 Ιαν. 2025 - 14:26 - Νέο «νυχτερινό» τιμολόγιο ρεύματος: Ποιους καταναλωτές αφορά, πώς αντιδρούν οι προμηθευτές
24 Ιαν. 2025 - 13:49 - Μετρό – Γραμμή 4: Πώς εξελίσσονται τα έργα στις σήραγγες – Πλησιάζει στον σταθμό «Ιλίσια» ο μετροπόντικας
24 Ιαν. 2025 - 13:43 - Προς βελτίωση η πλατφόρμα στο “Αχλάδι”
24 Ιαν. 2025 - 6:14