Καμία επικαιροποίηση της σελίδας syrosisland στα social media αναφορικά με το νέο λογότυπο της Σύρου

Μηδενικά αντανακλαστικά για το τουριστικό προφίλ

Με το παλιό λογότυπο συνεχίζει να λειτουργεί η σελίδα syrosisland στα social media και ειδικότερα στο facebook, αφού παρά την έγκριση της νέας τουριστικής ταυτότητας με την οποία θα πορευθεί - στο εξής - το νησί, δυστυχώς μέχρι σήμερα, δεν έχει υπάρξει αντικατάσταση των παλαιών φωτογραφιών.

Συγκεκριμένα, το παλιό λογότυπο παραμένει και στο φόντο της σελίδας του Δήμου Σύρου – Ερμούπολης και στην εικόνα προφίλ, ενώ σχετικές αναρτήσεις περιλαμβάνονται και στη συλλογή των φωτογραφιών.

Πρέπει να υπενθυμιστεί πως το νέο logo για την τουριστική ανάπτυξη στη Σύρο, τέθηκε σε διαβούλευση, επελέγη και εγκρίθηκε τον περασμένο Απρίλιο, κάτι που σημαίνει πως ο Δήμος δεν έχει φροντίσει για την ανανέωση της εικόνας του στο διαδίκτυο εδώ και εννέα μήνες.

Η νέα εικαστική – τουριστική ταυτότητα μάλιστα που απεικονίζει με σύγχρονο τρόπο τους δύο λόφους, προτάχθηκε μετά από σχετική δουλειά που ανέπτυξε η εταιρεία συμβούλων και καθοδήγησης για τη Σύρο, Toposophy.