Στήριξη τουριστικών επιχειρήσεων και ακτοπλοΐας
- Τρίτη, 15 Ιουνίου, 2021 - 06:20
- / Eνημέρωση: 15 Ιουν. 2021 - 18:00
Διεκδικήσεις περί στήριξης του τουριστικού κλάδου και συγκεκριμένα, των τουριστικών επιχειρήσεων - μεγάλων και μικρών καταλυμάτων - προτάσσουν προς την κυβέρνηση ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος, με φόντο την επανεκκίνηση του τουρισμού, η οποία βρίσκει την πλειοψηφία των επιχειρήσεων αυτών, χωρίς ρευστότητα και με αρκετά ζητήματα βιωσιμότητας, την ίδια στιγμή που η επισκεψιμότητα δεν έχει αρχίσει να αφήνει έντονα το στίγμα της.
Οι δύο πλευρές επισημαίνουν την αγωνία του κλάδου, ο οποίος έχει μετρήσει σημαντικές απώλειες εξαιτίας της πανδημίας, σημειώνοντας προς την κυβέρνηση πως αναμένουν ανταπόκριση απέναντι στα αιτήματά τους με ένα αποτελεσματικό πλάνο στήριξης.
Ταυτόχρονα, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας στην έναρξη ουσιαστικά της τουριστικής σεζόν, στρέφεται προς το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αιτούμενος στήριξη των ακτοπλοϊκών εταιρειών, οι οποίες μέτρησαν σημαντικές ζημιές όλο το τελευταίο διάστημα των μηνών της πανδημίας, χωρίς να διακόψουν τις μεταφορές.
Η πλευρά του ΣΕΕΝ δε, τονίζει πως αυτή η στήριξη κρίνεται απαραίτητη τη συγκεκριμένη περίοδο, με φόντο την τουριστική σεζόν, για την οποία η κυβέρνηση διατηρεί “προσδοκίες” οικονομικής “ανάσας”.
ΣΕΤΕ: Κάλυψη όλων των εργοδοτικών εισφορών μέχρι και Σεπτέμβρη
Ειδικότερα, την επανεξέταση του τρόπου εφαρμογής του προγράμματος ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ έως και το τέλος Σεπτέμβρη του 2021 ζητά ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) από την κυβέρνηση, προκειμένου να καλυφθεί το σύνολο των εργοδοτικών εισφορών των εργαζομένων που εντάσσονται σε αυτό και για όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις, ασχέτως αν έχουν 12μηνη ή εποχική λειτουργία.
Συγκεκριμένα, ο ΣΕΤΕ στην επιστολή του για το πρόγραμμα ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ ανέφερε τους λόγους που ζητείται η ικανοποίηση του ανωτέρω αιτήματος, εστιάζοντας στον τρόπο επανεκκίνησης του τουρισμού αλλά και στην κατάσταση με την οποίαν ήρθαν αντιμέτωπες οι τουριστικές επιχειρήσεις δωδεκάμηνης λειτουργίας όλο το προηγούμενο διάστημα της πανδημίας.
“Βρισκόμαστε στα μέσα Ιουνίου και λόγω των περιορισμών που έχουν επιβληθεί εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19, ο τουρισμός τυπικά μόνο έχει επανεκκινήσει, αφού βασικές μας αγορές όπως η Βρετανική, η Ρωσική και οι Σκανδιναβικές, παραμένουν κλειστές. Οι κρατήσεις είναι “περιορισμένες” και άγνωστο παραμένει αν ακόμη και αυτές μετουσιωθούν σε πραγματικές αφίξεις, αφού ακόμα δεν γνωρίζουμε τις προθέσεις των ανωτέρω αγορών, ούτε τα χρονοδιαγράμματα και τις προϋποθέσεις που αυτές θα λειτουργήσουν. Κατ’ επανάληψη άλλωστε, στις μεταξύ μας συναντήσεις, σας έχω τονίσει ότι η επανεκκίνηση του τουρισμού θα έχει σημαντική χρονοκαθυστέρηση, αφού πάνω από το 90% του τουριστικού εισοδήματος το 2019 ήταν εισόδημα από το εξωτερικό” αναφέρει στην επιστολή του ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, Γιάννης Ρέτσος επισημαίνοντας μάλιστα πως για όλους τους παραπάνω λόγους στην τηλεδιάσκεψη με τους Υπουργούς κ.κ. Σταϊκούρα, Σκυλακάκη και Χατζηδάκη, είχε υπογραμμισθεί “η ανάγκη στήριξης των τουριστικών επιχειρήσεων (του συνόλου αυτών – εποχικής και συνεχούς λειτουργίας) μέχρι τουλάχιστον τις 30 Σεπτεμβρίου”.
Τροπολογία με... εξαιρέσεις
Ο ίδιος τόνισε δε πως, “το “εργαλείο” που θα βοηθούσε τις επιχειρήσεις στο δύσκολο επόμενο τρίμηνο θα ήταν το πρόγραμμα ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ, συνδυαζόμενο με την πλήρη κάλυψη των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών (και για το χρόνο εργασίας των εργαζομένων που εντάσσονται σε αυτό)” και όπως γνωστοποίησε, αν και αυτό “επιβεβαιώθηκε προφορικά κατ΄ επανάληψη” προς τον ΣΕΤΕ στην τηλεδιάσκεψη, ωστόσο, δυστυχώς, “στην τροπολογία που κατατέθηκε την Παρασκευή, στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, πρόβλεψη για κάλυψη του συνόλου των εργοδοτικών εισφορών υπάρχει μόνο για τις εποχικής λειτουργίας επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων και οδικών μεταφορών και συγκεκριμένα για το εποχικό προσωπικό αυτών με δικαίωμα υποχρεωτικής επαναπρόσληψης”.
Κατόπιν των ανωτέρω, ο πρόεδρος του ΣΕΤΕ, επανέλαβε πως με την ανωτέρω απόφαση της κυβέρνησης, “μεγάλος αριθμός τουριστικών επιχειρήσεων στερείται από το μοναδικό στην ουσία μέτρο που θα τις βοηθούσε να λειτουργήσουν τους προσεχείς μήνες”, προσθέτοντας μάλιστα πως, “Οι συνεχούς λειτουργίας τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες σημειωτέον ποτέ δεν έκλεισαν με κρατική εντολή μετά την 1η Ιουνίου 2020, είναι υποχρεωμένες από την 1η Ιουλίου που έχει ανακοινωθεί πως θα σταματήσει το μέτρο των αναστολών των συμβάσεων εργασίας, να συνεχίσουν να λειτουργούν με αμφίβολα έσοδα, χωρίς το απολύτως αναγκαίο δίχτυ προστασίας των επιδοτούμενων εισφορών του ΣΥΝ-ΕΡΓΑΣΙΑ, τουλάχιστον για το μέρος του προσωπικού που θα ενταχθεί σε αυτό”.
Εξήγησε ακόμη πως πρόκειται για επιχειρήσεις που έχουν συμπληρώσει ήδη 14 μήνες χωρίς ή με ελάχιστο αντικείμενο δραστηριότητας ενώ παράλληλα “η μεγάλη πλειοψηφία αυτών παρουσίασε το έτος 2020 απώλεια τζίρου άνω του 70% και σήμερα ακόμα υπολειτουργούν”, γεγονός που τις θέτει σε μία πολύ δύσκολη θέση.
Πέραν αυτών, ο ΣΕΤΕ ξεκαθάρισε πως η στήριξη στον τουριστικό τομέα τους προηγούμενους 14 μήνες “ήταν σημαντική και πρώτοι εμείς το αναγνωρίσαμε και συνεχίζουμε να το κάνουμε σε κάθε ευκαιρία”, ωστόσο όπως πρόσθεσε ο πρόεδρός του, “το τελευταίο διάστημα, με ανησυχία παρατηρούμε να λαμβάνονται αποφάσεις που είναι εξαιρετικά πιθανόν να θέσουν σε αμφισβήτηση τη γιγάντια προσπάθεια του προηγούμενου διαστήματος και να προκαλέσουν ανυπολόγιστη ζημιά στον πρώτο τομέα της ελληνικής οικονομίας”.
Για όλα τα παραπάνω ο ΣΕΤΕ ζητά την ικανοποίηση του αιτήματός του, προς ουσιαστική ενίσχυση των τουριστικών επιχειρήσεων.
ΣΕΤΚΕ: Ένα ωφέλιμο πρόγραμμα στήριξης. Απειλείται η βιωσιμότητα
Από την πλευρά της η Συνομοσπονδία Επιχειρηματιών Τουριστικών Καταλυμάτων Ελλάδος (ΣΕΤΚΕ) ζητά την παρέμβαση του Πρωθυπουργού προκειμένου να εκπονηθεί ένα “ωφέλιμο πρόγραμμα στήριξης”, το οποίο θα καλύπτει ουσιαστικά το σύνολο των καταλυμάτων του κλάδου.
Συγκεκριμένα, στην επιστολή προς τον Κυριάκο Μητσοτάκη υπενθυμίζεται πρωτίστως πως η ΣΕΤΚΕ αποτελείται από 150 πρωτοβάθμιους Συλλόγους και 14 δευτεροβάθμιες Ομοσπονδίες, στις οποίες ανήκουν μικρά τουριστικά καταλύματα – οικογενειακές επιχειρήσεις που απασχολούν το πολύ έναν εργαζόμενο ενώ η λειτουργία τους δεν ξεπερνά τους 3-4 μήνες “ακόμη και στις πλέον τουριστικά αναπτυγμένες περιοχές”.
Η πλειοψηφία αυτών είναι στα νησιά και στα ορεινά μέρη και ενισχύουν σημαντικά την τοπική οικονομία.
Ωστόσο, όπως εξηγεί η Συνομοσπονδία, “Ο κλάδος των μικρών τουριστικών καταλυμάτων τα τελευταία χρόνια αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα λόγω της υπερφολόγησης, του ΕΝΦΙΑ, της άνθισης της βραχυχρόνιας μίσθωσης κ.α., τα οποία έχουν γίνει εντονότερα τον τελευταίο ενάμιση χρόνο από τις επιπτώσεις της πανδημίας της νόσου COVID-19”.
Περιγράφοντας προς τον Πρωθυπουργό δε την κατάσταση αυτών των επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αναφέρθηκαν τα ακόλουθα: “Η λειτουργία τους τον πρώτο καιρό της πανδημίας ανεστάλη, στη συνέχεια υπολειτούργησαν για 2 - 3 μήνες και τους τελευταίους 6 μήνες, αν και επιτρεπόταν η λειτουργία τους, στην ουσία δεν είχαν αντικείμενο εργασίας, αφού η χώρα βρισκόταν υπό καθεστώς lockdown από τον μήνα Νοέμβριο”.
Εκτός των ανωτέρω, η Συνομοσπονδία εξέφρασε την αγωνία της σχετικά και με τις κρατήσεις για την φετινή σεζόν, με τον πρόεδρό της να εξηγεί μέσω της επιστολής πως, ουσιαστικά “η τουριστική κίνηση αναμένεται να εκκινήσει τον μήνα Ιούλιο, γεγονός το οποίο καθιστά “χαμένη” και τη φετινή σεζόν, αφού ο εποχικός χαρακτήρας λειτουργίας των επιχειρήσεων, δεν επιτρέπει την μετέπειτα αναπλήρωσή της σε αντίθεση με άλλους κλάδους -όπως για παράδειγμα της εστίασης και του λιανεμπορίου- όπου έχουν την ευκαιρία να αναπληρώσουν τους χαμένους μήνες από τους συνολικά 12 μήνες που λειτουργούν”.
Ένα από τα σημαντικότερα θέματα που αντιμετωπίζουν αυτά τα μικρά καταλύματα δε, αποτελεί και η έλλειψη ρευστότητας, η οποία “επηρεάζει όχι μόνον την επαναλειτουργία τους, αλλά και τη βιωσιμότητά τους γενικότερα”.
Ανεπαρκής η στήριξη ως τώρα
Η Συνομοσπονδία πραγματοποιεί ιδιαίτερη αναφορά και στα μέχρι σήμερα μέτρα οικονομικής στήριξης που εφάρμοσε η κυβέρνηση και τα Υπουργεία Οικονομικών και Ανάπτυξης, χαρακτηρίζοντάς τα “ανεπαρκή και μη αποδοτικά”.
“Οι επιχειρηματίες των μικρών τουριστικών καταλυμάτων δεν έχουν επωφεληθεί καθόλου από τα προηγούμενα χρηματοδοτικά εργαλεία που έχουν δοθεί λόγω των προϋποθέσεων που απαιτούνταν.
Για παράδειγμα, το μέτρο της επιστρεπτέας προκαταβολής δεν λειτούργησε αποτελεσματικά για τις επιχειρήσεις του κλάδου, οι οποίες στην πλειοψηφία τους έλαβαν μικρά ποσά της τάξεως των δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ. Την ίδια στιγμή, οι περισσότερες από αυτές τέθηκαν εκτός του προσωρινού μέτρου ενίσχυσης με τη μορφή «επιδότησης πάγιων δαπανών» λόγω της υποχρέωσης απασχόλησης εργαζομένου, αλλά και των χρηματοδοτήσεων των περιφερειών, εξαιτίας των υψηλών απαιτούμενων μορίων” αναφέρει ο πρόεδρος προς τον Πρωθυπουργό, σημειώνοντας ακολούθως πως επί της ουσίας “το μόνο μέτρο στήριξης που επωφελήθηκαν ήταν η αποζημίωση ειδικού σκοπού του ποσού των οχτακοσίων (800) ευρώ, που έλαβαν ως επιχειρήσεις που έκλεισαν με κρατική εντολή για το διάστημα από μέσα Μαρτίου έως τέλος Απριλίου 2020”.
Σύμφωνα με όσα εξηγεί στη συνέχεια, το πρόβλημα της βιωσιμότητας των επιχειρήσεων έχει περιγραφεί κατ΄ επανάληψη προς την κυβέρνηση, σημειώνοντας δε, πως, “Προς μεγάλη μας απογοήτευση, ενώ όλοι αναμέναμε το νέο «πρόγραμμα στήριξης του κλάδου του τουρισμού» που είχε εξαγγείλει η κυβέρνηση, οι τελευταίες ανακοινώσεις για το εν λόγω πρόγραμμα κατέρριψαν κάθε ελπίδα των επιχειρηματιών να λάβουν ένα κεφάλαιο κίνησης, ώστε να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους για την επαναλειτουργία των καταλυμάτων τους, τη φετινή τουριστική περίοδο, παρόλο που είχαμε ήδη απευθυνθεί στα αρμόδια Υπουργεία ώστε αυτή τη φορά να υπάρξει ειδική μέριμνα για τις επιχειρήσεις του κλάδου μας και να μην υπάρχουν όροι που θα τις αποκλείουν”.
“Να μην αφανιστεί ο κλάδος”
Η πλευρά της Συνομοσπονδίας καταλήγει να ζητήσει την εκπόνηση ενός σημαντικού και ωφέλιμου πλάνου, υπενθυμίζοντας πως είχε αιτηθεί “στο νέο πρόγραμμα στήριξης το ποσοστό να αυξηθεί στο 20% για τις επιχειρήσεις του κλάδου, χωρίς να υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις που θα τις αποκλείουν, όπως η απασχόληση εργαζομένων, ώστε αυτό πράγματι να είναι ωφέλιμο”.
Εξήγησε ακόμη πως, στα μικρά τουριστικά καταλύματα που δεν έχουν μεγάλα έσοδα, “το ποσοστό του 5% επί του τζίρου, αντιστοιχεί σε πολύ μικρά ποσά της τάξεως των 1.000 - 2.000 ευρώ, τα οποία είναι αδύνατον να καλύψουν τις πραγματικές τους ανάγκες και να βοηθήσουν ουσιαστικά την επανεκκίνηση τους”. Αφού έθιξε σχολιαστικά και την προϋπόθεση για απασχόληση “προσωπικού ίσο με 1 Ετήσια Μονάδα Εργασίας (ΕΜΕ) μισθωτής εργασίας”, την ίδια στιγμή που τα καταλύματα απασχολούν συνήθως μία καμαριέρα και αυτήν για λίγες ώρες, η ΣΕΤΚΕ τόνισε πως, “η συγκεκριμένη θέση εργασίας δεν θεωρείται 1 Ετήσια Μονάδα Εργασίας (ΕΜΕ) μισθωτής εργασίας, που απαιτεί το πρόγραμμα” και ως εκ τούτου, τα μικρά καταλύματα δεν μπορούν να ωφεληθούν.
Η Συνομοσπονδία καταλήγει στην επιστολή της, εξηγώντας τέλος πως, “Είναι αυτονόητο ότι για να παραμείνει ζωντανή η τοπική οικονομία της περιφέρειας και των μικρών νησιών, επιβάλλεται η στήριξη των μικρών τουριστικών καταλυμάτων που δραστηριοποιούνται εκεί και συνεισφέρουν οικονομικά και κοινωνικά”. Κατόπιν των ανωτέρω και δεδομένου ότι η φετινή τουριστική περίοδος αναμένεται να έχει αν όχι περισσότερες ίσες απώλειες από την περυσινή, η Συνομοσπονδία προσθέτει ρητά πως, “ζητάμε την άμεση παρέμβαση σας για την εκπόνηση ενός ωφέλιμου προγράμματος, που να καλύπτει ουσιαστικά το σύνολο των καταλυμάτων του κλάδου μας, σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους, προκειμένου να μην αφανιστεί ο κλάδος”.
ΣΕΕΝ: Στήριξη για μεταφορές και τουρισμό
Επιπλέον, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) ζητά από τον Υπουργό Ναυτιλίας, Ιωάννη Πλακιωτάκη ουσιαστική στήριξη των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων προκειμένου όπως εξηγεί να στηριχθούν οι μεταφορές και ο τουρισμός.
Ειδικότερα, στην επιστολή, τονίζονται τα εξής: “Όπως γνωρίζετε από τις εβδομαδιαίες ενημερώσεις του Συνδέσμου μας τις οποίες σας αποστέλλουμε, η επιβατική κίνηση το πρώτο εξάμηνο του 2021 θα είναι μικρότερη αυτής του 2020, τόσο στις ακτοπλοϊκές γραμμές όσο και στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας. Παρά την αναμενόμενη αύξηση της κίνησης μετά την 1/7, τα ζημιογόνα οικονομικά αποτελέσματα των εταιρειών μας το 2021 θα είναι αυξημένα σε σχέση με το 2020, ως συνέπεια του διπλασιασμού των τιμών των καυσίμων, για την εξέλιξη των οποίων επίσης σας ενημερώνουμε κάθε μήνα. Τη διετία 2020/2021 οι συνολικές ζημιές των πλοίων μελών του ΣΕΕΝ τα οποία εξυπηρετούν τα Ελληνικά νησιά και τη γραμμή Ελλάδας Ιταλίας, η οποία είναι μεγάλης σημασίας για τη στήριξη του τουρισμού και των εισαγωγών / εξαγωγών της Χώρας, αναμένεται να ξεπεράσουν τα 200.000.000 ευρώ. Στις ζημιές αυτές έχουν συνυπολογισθεί ήδη τα μισθώματα των συμβάσεων COVID-19, τα οποία για τις εταιρείες μέλη του Συνδέσμου μας δεν ξεπέρασαν τα 45.000.000 ευρώ και τα οποία αποτελούν αποζημιώσεις για κάλυψη μικρού μέρους του κόστους των δρομολογίων τα οποία είμαστε υποχρεωμένοι να εκτελούμε. Πρέπει να λάβετε σοβαρά υπόψη ότι παρά την κρίση, τους περιορισμούς στις μετακινήσεις και τον σχεδόν μηδενικό τουρισμό, τα πλοία μας, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, εκτελούν την τρέχουσα περίοδο τα ίδια δρομολόγια με το 2019, όταν η κίνηση ήταν τριπλάσια της σημερινής”.
Ο Σύνδεσμος προσθέτει δε πως παρά την πολύ κρίσιμη κατάσταση και τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος, “αντί για τη λήψη των έκτακτων μέτρων τα οποία σας είχαμε προτείνει με τις από 15.2.21, 23.3.21 και 1.4.21 επιστολές μας, και τα οποία θα προσέφεραν ουσιαστική ανακούφιση στον κλάδο, τελικά δεν λάβαμε ούτε καν αυτή την ελάχιστη αποζημίωση που είχατε αποφασίσει, καθώς η καταβολή της διακόπηκε τους μήνες Ιανουάριο, Μάρτιο, Μάιο και Ιούνιο. Ταυτόχρονα, το μέτρο της αναστολής εργασίας των ναυτικών για τα ελάχιστα πλοία που ακινητούν δεν εφαρμόζεται, ενώ την 1η Απριλίου υποχρεωθήκαμε να διπλασιάσουμε το ξενοδοχειακό προσωπικό των πλοίων παρά την απαγόρευση των μετακινήσεων επιβατών η οποία ίσχυε, αλλά και το μειωμένο κατά 50% πρωτόκολλο επιβατών των πλοίων”.
Στα παραπάνω ο ΣΕΕΝ έρχεται να κάνει αναφορά και στο ότι “σήμερα το Υπουργείο οφείλει στις εταιρείες μας αποζημιώσεις που ξεπερνούν τα 50.000.000 ευρώ και αφορούν στην εκτέλεση δρομολογίων Δημόσιας Υπηρεσίας, κυρίως για την εξυπηρέτηση των μικρών νησιών”, σημειώνοντας ακολούθως πως, “ο τρόπος αντιμετώπισης του κλάδου των θαλάσσιων επιβατηγών μεταφορών υποδηλώνει υποβάθμιση της σοβαρότητας της κατάστασης και των κινδύνων όχι μόνο για το μέλλον των Εταιρειών αλλά και για τον τουρισμό της Χώρας και τα νησιά μας τα οποία εξυπηρετούμε υποδειγματικά”.
Βάσει των ανωτέρω, ο ΣΕΕΝ σημειώνει πως, “παρακαλούμε για την άμεση λήψη των μέτρων ενίσχυσης και αποζημίωσης του κλάδου τα οποία σας έχουμε προτείνει σύμφωνα με τις παραπάνω επιστολές μας και μέρος των οποίων έχουν αποφασισθεί αλλά δεν εφαρμόζονται. Επίσης παρακαλούμε για: α. Την άμεση πληρωμή των οφειλόμενων μισθωμάτων και την εξόφληση των Εταιριών μας κατά τρόπο αντικειμενικό ανάλογα με την ημερομηνία κατάθεσης των σχετικών δικαιολογητικών και β. Την επαναφορά σε μόνιμη βάση του μέτρου της προκαταβολής των μισθωμάτων των γραμμών Δημόσιας Υπηρεσίας με την κατάθεση των δικαιολογητικών, όπως ίσχυε σύμφωνα με την ΥΑ αριθ. 2252.1-19/24568/20/24-4-20 (ΦΕΚ 1690/Β/4-5-20) συμπεριλαμβανομένων και των δικαιολογητικών που έχουν ήδη κατατεθεί”.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- ΣΕΤΕ: Η επιβάρυνση των επιχειρήσεων πλήττει την ανταγωνιστικότητα του τουρισμού
23 Νοε. 2024 - 19:23 - Η εναέρια έρευνα και διάσωση επηρεάζει τον τουρισμό
26 Οκτ. 2022 - 6:28 - Ο ΣΕΤΕ παρουσίασε την Εθνική στρατηγική για τον Ελληνικό Τουρισμό 2030 στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum VII
13 Απρ. 2022 - 6:12 - Πανδημία και ενέργεια τα μεγάλα προβλήματα για τον κλάδο των ακτοπλόων
23 Φεβ. 2022 - 6:15 - Προτεινόμενα μέτρα με φόντο την ενεργειακή κρίση
1 Δεκ. 2021 - 6:24