Τα νησιά υπερπηδούν τα εμπόδια της πανδημίας για τον τουρισμό
- Παρασκευή, 25 Ιουνίου, 2021 - 06:19
Η ευελιξία της Marketing Greece αναφορικά με την τουριστική προώθηση των ελληνικών προορισμών σε καιρό πανδημίας, αναδείχθηκε ιδιαιτέρως στην ομιλία της CEO της Συμμαχίας για τον Ελληνικό Τουρισμό, Ιωάννας Δρέττα, στο πλαίσιο της συμμετοχής της στην 29η τακτική γενική συνέλευση του ΣΕΤΕ.
Η ίδια αναφέρθηκε στην αξία των συνεργασιών και της διαμόρφωσης νέων κατευθύνσεων για την προώθηση ελληνικών προορισμών, κόντρα στα εμπόδια που έθεσε η πανδημία, υπογραμμίζοντας μάλιστα πως, ενάντια στις πρωτόγνωρες συνθήκες που έφερε ο κορωνοϊός σε παγκόσμιο επίπεδο, Δήμοι και Περιφέρειες εμπιστεύθηκαν την Marketing Greece για να προχωρήσουν μπροστά.
Ανάμεσα σε αυτές τις συνεργασίες, η ίδια ξεχώρισε τόσο εκείνην με τον Δήμο Μυκόνου και τον Δήμο Σύρου – Ερμούπολης, όσο όμως και με την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου, τονίζοντας ότι αυτές οι πλευρές αναζητούν την τεχνογνωσία της Marketing Greece προκειμένου να προχωρήσουν σε επίπεδο προβολής και προώθησης, με όλα τα σύγχρονα μέσα και “εργαλεία”.
“Μόνος του κανένας δεν μπορεί”
Ειδικότερα, η κα Δρέττα κάνοντας αναφορά στη συγκυρία της πανδημίας, εξήγησε πως, “Το 2020 ήταν μια χρονιά σταθμός για το σύνολο του ελληνικού τουρισμού, αλλά και για την Marketing Greece, όχι μόνο γιατί κληθήκαμε, όπως όλοι άλλωστε, να ανταπεξέλθουμε στις συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, αλλά γιατί η αξία μας, η δυναμική, η ευελιξία, τα γρήγορα αντανακλαστικά μας, πέτυχαν τους στόχους που, ένα χρόνο πριν, είχαμε θέσει”.
Αυτοί οι στόχοι - όπως σχολίασε - συνοψίζονται στο “να κοιτάξουμε το μέλλον και να μην φοβηθούμε την κατάσταση, αλλά και στο να αλλάξουμε τελικά τους κώδικες επικοινωνίας”.
Σχετικά με τη στάση της Marketing Greece απέναντι σε αυτήν την κατάσταση, η ίδια τόνισε πως, “η συμβολή μας αναγνωρίστηκε από την πολιτεία, κυρίως όμως, αναγνωρίστηκε και είχε τη στήριξη και την αποδοχή της παγκόσμιας αγοράς”.
Σύμφωνα με όσα πρόσθεσε, “βρεθήκαμε στο επίκεντρο των εξελίξεων, πήραμε πρωτοβουλίες, συνεργαστήκαμε στενά με όλους, προσφέραμε τις υπηρεσίες μας, αναλάβαμε να οδηγήσουμε τον ελληνικό τουρισμό σε νέες επικοινωνιακές φόρμες, και τελικά, έναν χρόνο μετά, μπορούμε με βεβαιότητα να πούμε ότι το σύνολο των δράσεών μας στέφθηκε με επιτυχία”.
Η κα Δρέττα εξήγησε μεταξύ άλλων, πως “επιλέξαμε τη διαφάνεια σε ότι κάναμε, προσφέραμε απλόχερα τη τεχνογνωσία μας, παραμείναμε ομαδικοί και κάναμε σαφές το μήνυμα ότι μόνος του δεν μπορεί κανένας”.
Συνεργασία και εμπιστοσύνη
Μιλώντας αναλυτικότερα για τα πεπραγμένα της Marketing Greece σε αυτήν την συγκυρία της πανδημίας, η ίδια ανέφερε τα εξής: “Όλα αυτά, από το content του “#TillThen, Stay Safe” και τη συμμετοχή μας στο #GreeceFromHome με το αναβαθμισμένο Discovergreece.com, μέχρι την περίφημη καμπάνια “Greek Summer Is A State Of Mind”, η οποία μετράει ήδη 4 βραβεία σε διεθνείς διαγωνισμούς και για την οποία όλες και όλοι στη Marketing Greece αισθανόμαστε υπερήφανοι. Και συνεχίσαμε με τους ίδιους ρυθμούς στην εξέλιξη της καμπάνιας Endless Greek Summer και την καμπάνια του εσωτερικού κοινού. Δημιουργήσαμε video, φωτογραφίες, insta stories που διαθέσαμε για ελεύθερη χρήση ώστε να υποστηρίξουμε τον ελληνικό τουρισμό μέσα από στοχευμένο, σύγχρονο και αισθητικά αναβαθμισμένο υλικό”.
Παράλληλα, υπενθύμισε πως όλο αυτό το διάστημα, η Marketing Greece δημιούργησε και συνεχίζει να δημιουργεί συμμαχίες και συνεργασίες με όλους. Προς επιβεβαίωση των λεγομένων της, πρόσθεσε τα ακόλουθα: “Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, η AEGEAN, η Fraport Greece, η Eurobank και η Marketing Greece δημιούργησαν ένα δυναμικό και για πρώτη φορά τόσο διευρυμένο σχήμα συνεργασίας”. Μάλιστα σχολίασε πως, “Η εν λόγω δράση βραβεύθηκε πρόσφατα στα Tourism Awards, ως best practice στρατηγικής”. Αμέσως μετά, η CEO της Marketing Greece αναφέρθηκε και σε άλλες συνεργασίες με φορείς της Αυτοδιοίκησης και όχι μόνον, οι οποίοι εμπιστεύονται τη δουλειά της.
Ειδικότερα: “Η Συμμαχία Τουρισμού για τα Χανιά, συνεχίζει για μια ακόμα χρονιά μαζί μας, ενώ η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, ο Δήμος Μυκόνου, ο Δήμος Σύρου, το Επιμελητήριο Λευκάδας και ο Δήμος Κεφαλλονιάς, αναζητούν την αρωγή, τη τεχνογνωσία και το πάθος μας για την υποστήριξη του ελληνικού τουρισμού”.
Στο πλαίσιο της προώθησης όλων των ανωτέρω προορισμών, η ίδια εξήγησε πως έγιναν “συστηματικές συνεντεύξεις σε διεθνή και ελληνικά μέσα, δηλώσεις, συμμετοχές σε events” ενώ όπως υπογράμμισε σε γενικότερο επίπεδο, αναπτύχθηκε “μία ολόκληρη στρατηγική δημοσιότητας”. “Με αυτόν τον τρόπο επικοινωνούμε τη δουλειά μας, δίνουμε το στίγμα, περνάμε το μήνυμα του ελληνικού τουρισμού που ξέρει τους τρόπους να ανταποκρίνεται, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, στις μεγάλες προκλήσεις που εμφανίζονται” υποστήριξε χαρακτηριστικά.
Συντονισμός δυνάμεων και ανάδειξη προορισμών
Aμέσως μετά η ίδια μίλησε για τις παρούσες συνθήκες, καθώς ήδη διανύουμε τη θερινή περίοδο και το στοίχημα για τον τουρισμό στην Ελλάδα, πρέπει να κερδηθεί. “Καθώς ήδη βρισκόμαστε στα τέλη του Ιουνίου, το βασικό ερώτημα που τίθεται είναι πως η Ελλάδα θα υπερασπιστεί, θα αναπτύξει, θα εξελίξει την εικόνα της, την ταυτότητα της, όχι μόνο φέτος, σε αυτή τη δύσκολη συγκυρία, αλλά και αύριο. Στην μετα-covid εποχή” σημείωσε, γνωστοποιώντας παρακάτω – ενδεικτικά - ορισμένες κινήσεις της Marketing Greece για τον τουρισμό και την προώθηση των προορισμών, μέσα από εφαρμογή νέων ιδεών.
“Τον Δεκέμβριο του 2020 σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε, το Online συνέδριο “Destination Greece | Communication in Challenging Times” ανέφερε η ίδια, εξηγώντας πως πρόκειται για ένα ψηφιακό συνέδριο αφιερωμένο στην επικοινωνία του τουρισμού στη μετά-covid εποχή, δίνοντας έμφαση τέλος στη σημασία της βιώσιμης ανάπτυξης. Η κα Δρέττα εξήγησε πως η Marketing Greece επενδύσει σε αυτόν τον τομέα και αντιμετωπίζει τη βιωσιμότητα “με ολιστική έννοια”.
Καταλήγοντας, έδωσε το στίγμα της πορείας της Συμμαχίας για τον ελληνικό τουρισμό στην μετά Covid εποχή, λέγοντας τα εξής: “Κρατάω τρεις έννοιες, τρεις λέξεις κλειδιά που αναδείχτηκαν μέσα από την εκδήλωση. Η πρώτη είναι η έννοια της ενσυναίσθησης. Η δεύτερη σημαντική έννοια που ακούστηκε είναι αυτή της ελληνικότητας και η επένδυση σε στοιχεία της και τέλος, ακούστηκε εμφατικά και η έννοια της συνεργασίας”.
Μετά τα παραπάνω εξήγησε πως η Marketing Greece προχωρά με βάση της τη συνεργασία, προκειμένου να υπάρξει “συντονισμός για την προβολή προορισμών αλλά και ανάδειξη ενός εμπλουτισμένου τουριστικού προϊόντος”. “Κρατάμε το βασικό μας πλούτο που είναι η δυνατότητά μας να εκφράζουμε το φρέσκο, το νέο, το πρωτοποριακό αυτό που η εξειδίκευση και η γνώση φέρνει στο προσκήνιο. Και εμείς βρισκόμαστε στην πρώτη γραμμή της μάχης, με όλες μας τις δυνάμεις, για την ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού” δήλωσε η κα Δρέττα, καταλήγοντας στην ομιλία της.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Το Ν. Αιγαίο “ταξιδεύει” ψηφιακά
11 Σεπ. 2017 - 6:19 - ΣΕΤΕ: Η επιβάρυνση των επιχειρήσεων πλήττει την ανταγωνιστικότητα του τουρισμού
23 Νοε. 2024 - 19:23 - Η εναέρια έρευνα και διάσωση επηρεάζει τον τουρισμό
26 Οκτ. 2022 - 6:28 - Ο ΣΕΤΕ παρουσίασε την Εθνική στρατηγική για τον Ελληνικό Τουρισμό 2030 στο πλαίσιο του Delphi Economic Forum VII
13 Απρ. 2022 - 6:12 - Προτεινόμενα μέτρα με φόντο την ενεργειακή κρίση
1 Δεκ. 2021 - 6:24