Από τις 10 Ιανουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις

  • Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου, 2022 - 13:23

Ξεκινούν από 10 Ιανουαρίου οι χειμερινές εκπτώσεις στα εμπορικά καταστήματα, οι οποίες αναμένεται να διαρκέσουν έως και τις 28 Φεβρουαρίου. 

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδας (ΣΕΛΠΕ), την πρώτη Κυριακή των εκπτώσεων,16 Ιανουαρίου 2022, τα εμπορικά καταστήματα θα είναι ανοικτά σε όλη την επικράτεια από 11 π.μ. έως 8 μ.μ.

«Στη διάρκεια των χειμερινών εκπτώσεων οι λιανεμπορικές επιχειρήσεις θα προσφέρουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές, με άψογη εξυπηρέτηση και σεβασμό στο καταναλωτικό κοινό. Πληροφορούμε επίσης το καταναλωτικό κοινό ότι οι εταιρίες -μέλη μας έχουν λάβει όλα τα αναγκαία μέτρα για την πιστή τήρηση όλων των υγειονομικών κανόνων» αναφέρει η ανακοίνωση του Συνδέσμου.

Σύμφωνα με τον Συνήγορο του Καταναλωτή, αυτές είναι οι συμβουλές προς τους καταναλωτές κατά την περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων:

► Αγοράζουμε έχοντας υπόψη τον οικογενειακό μας προϋπολογισμό και τις οικονομικές μας δυνατότητες. Εάν είναι δυνατόν, καταρτίζουμε λίστα με τα απαραίτητα είδη που θέλουμε να προμηθευτούμε.

► Δεν αγοράζουμε υπό πίεση. Καλό είναι να κάνουμε σύγκριση τιμών και ποιότητας σε συνάρτηση, βέβαια, με τις ανάγκες μας.

►Στην περίπτωση της αγοράς με πίστωση (πιστωτική κάρτα), ελέγχουμε προσεκτικά τους επιμέρους όρους και λαμβάνουμε υπόψη τις χρεώσεις που συνεπάγεται και, κυρίως, τους τόκους, τον αριθμό των δόσεων κλπ. σε σχέση με το οικογενειακό μας εισόδημα.

► Ελέγχουμε προσεκτικά τα προϊόντα που αγοράζουμε: Μπορεί να είναι ελαττωματικά, δεύτερης διαλογής κλπ. Σε περίπτωση που ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, μπορούμε να ζητήσουμε από το κατάστημα αντικατάσταση ή επιστροφή ή επισκευή του. Αυτό δεν ισχύει, αν η ελκυστική τιμή του οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικό και υπάρχει σχετική ενημέρωσή μας.

►Συγκρίνουμε τις τιμές των προϊόντων και δεν παρασυρόμαστε από την τυχόν χαμηλή τιμή κάποιου προϊόντος του καταστήματος (προϊόν – κράχτης) ή από υψηλά ποσοστά εκπτώσεων που αναγράφονται γενικώς και αορίστως στις βιτρίνες και δεν αφορούν το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει.

►Κρατάμε πάντοτε την απόδειξη αγοράς: Θα τη χρειαστούμε στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή ως απόδειξη για την εγγύηση.

►Επισκεπτόμαστε, αν είναι δυνατόν, τα καταστήματα πριν από τις εκπτώσεις και εντοπίζουμε τα προϊόντα που μας ενδιαφέρουν, ώστε να ελέγξουμε αν οι εκπτώσεις είναι πραγματικές και σε τι ποσοστό.

►Ρωτάμε για την πολιτική του καταστήματος για τυχόν αλλαγές, ώστε να μη βρεθούμε προ εκπλήξεως. Συνήθως στις προσφορές τα καταστήματα δεν κάνουν αλλαγές.