Πώς ανανεώνεται με εννέα απλά βήματα η ψηφιακή κάρτα ανεργίας
- Τρίτη, 2 Ιανουαρίου, 2024 - 11:50
Μέσα σε λίγες μόλις ώρες μπορεί να εκδοθεί πλέον το δελτίο ανεργίας εφόσον η αίτηση γίνει ηλεκτρονικά στον ιστότοπο της ΔΥΠΑ. ΄Έχει διάρκεια τρεις μήνες και πρέπει να ανανεώνεται 20 μέρες πριν τελειώσει το τρίμηνο.
Με τη νέα Ψηφιακή Κάρτα ΔΥΠΑ, οι πολίτες που αναζητούν εργασία και είναι εγγεγραμμένοι στο Ψηφιακό Μητρώο της ΔΥΠΑ, έχουν τη δυνατότητα να αποθηκεύουν σε κινητά τηλέφωνα, tablet και άλλες κινητές συσκευές, τη νέα κάρτα και να την χρησιμοποιούν για εύκολη και άμεση πρόσβαση στις παροχές που δικαιούνται.
Οι πολίτες μπορούν να εγκαθιστούν την εφαρμογή Gov.gr Wallet, μέσω του www.wallet.gov.gr. Ήδη στην εφαρμογή έχουν αποθηκευτεί περισσότερα από 930.000 δελτία αστυνομικής ταυτότητας, 760.000 διπλώματα οδήγησης και 5.900 κάρτες αναπηρίας.
Τα εννέα βήματα
Σε 9 μόλις βήματα η κάρτα είναι έτοιμη προς χρήση:
1. Η έκδοση της νέας Ψηφιακής Κάρτας Δ.ΥΠ.Α. προϋποθέτει την εγκατάσταση της εφαρμογής Gov.gr Wallet. Προκειμένου να την εγκαταστήσετε συνδέεστε στο διαδίκτυο μέσω της κινητής συσκευής σας και εκκινείτε ένα φυλλομετρητή ιστού. Μεταβαίνετε στον ιστότοπο https://wallet.gov.gr/#download και κατόπιν στην ενότητα «Κατεβάστε την εφαρμογή».
Ανάλογα αν η κινητή σας συσκευή έχει το λειτουργικό iOS ή το Android κάνετε κλικ στην αντίστοιχη εικόνα και κατόπιν ακολουθήστε τις οδηγίες για την εγκατάσταση και αρχικοποίηση της εφαρμογής.
Εναλλακτικά, μπορείτε να προβείτε στην αναζήτηση και στη μεταφόρτωση της εφαρμογής με τίτλο Gov.gr Wallet, μέσα από τα Google Play Store και AppStore (Apple).
2. Αφού έχετε εγκαταστήσει την εφαρμογή (ή αν την είχατε ήδη διαθέσιμη στη συσκευή σας), την ανοίγετε με τη χρήση κωδικών TAXIS ή μέσω βιομετρικών στοιχείων.
3. Στην κεντρική οθόνη επιλέγετε το «+»
4. Στο κάτω μέρος της οθόνης εμφανίζεται η επιλογή για προσθήκη εγγράφων από όπου επιλέγετε την Ψηφιακή Κάρτα Δ.ΥΠ.Α. και ακολουθείτε τα βήματα που θα σας ζητηθούν.
5. Στη συνέχεια θα σας ζητηθεί ο ΑΜΚΑ προκειμένου να γίνει επαλήθευση των στοιχείων ασφαλιστικής ταυτοποίησης και να διευκρινιστεί εάν η Ψηφιακή Κάρτα Ανεργίας είναι ενεργή.
6. Εάν η Ψηφιακή Κάρτα Ανεργίας είναι ενεργή, τότε θα εμφανιστεί στην οθόνη σας ως ένα επιπλέον ψηφιακό έγγραφο στην εφαρμογή του Ψηφιακού Αποθετηρίου Gov.gr Wallet.
7. Κάνοντας κλικ πάνω στην Ψηφιακή Κάρτα Δ.ΥΠ.Α. εμφανίζονται τα στοιχεία της.
8. Το ψηφιακό σας έγγραφο είναι έτοιμο προς χρήση και μπορείτε να το αξιοποιήσετε στις συναλλαγές σας με τη Δ.ΥΠ.Α. ή με άλλους φορείς του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα.
9. Η Ψηφιακή Κάρτα Ανεργίας περιλαμβάνει QR Code το οποίο μπορεί να σκαναριστεί και έτσι να επαληθευτεί η ισχύς της από οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο φορέα.
Πώς λειτουργεί η κάρτα
Μέσω του μηχανισμού επαλήθευσης Gov.gr Wallet, θα είναι εύκολα αντιληπτό το τι είδους παροχές, επιδόματα, βοηθήματα ή διευκολύνσεις θα δικαιούται ο εκάστοτε κάτοχος της νέας Ψηφιακής Κάρτας Ανεργίας.
Στόχος της ΔΥΠΑ είναι η ταχύτερη, ποιοτικότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των αναζητούντων εργασία με γνώμονα την περαιτέρω μείωση της εγγεγραμμένης ανεργίας και την αύξηση της απασχόλησης, μέσα από εργαλεία, παροχές και προγράμματα που στοχεύουν στην ενεργοποίηση των ανέργων και στην ταχύτερη κατά το δυνατόν (επανα)προώθησή τους στην αγορά εργασίας.
Για τον λόγο αυτό, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας τέθηκαν σε ισχύ τα εισοδηματικά κριτήρια για την καταβολή των παροχών της ΔΥΠΑ, καθώς και τα νέα ψηφιακά εργαλεία υποστήριξης των ανέργων, καθώς ολοκληρώθηκε η διαδικασία μετάπτωσης των υφιστάμενων μητρώων ανεργίας, που τηρούσε η ΔΥΠΑ, στο νέο Ψηφιακό Μητρώο ΔΥΠΑ του άρθρου 18 του ν. 4921/2022.
Με το νέο σύστημα, το πλαίσιο απονομής των παροχών γίνεται πιο διαφανές και αποδοτικό, καθώς διασφαλίζεται ότι οι πόροι θα διατίθενται στους εγγεγραμμένους στο Μητρώο που έχουν πραγματικά ανάγκη, ενώ διευκολύνεται η αναζήτηση και εύρεση εργασίας.
Με την ψηφιακή κάρτα ΔΥΠΑ, τίθενται σε πλήρη εφαρμογή
Α) Το νέο Ψηφιακό Μητρώο ΔΥΠΑ, το οποίο ενοποιεί και ψηφιοποιεί όλες τις διαδικασίες ένταξης στο μητρώο και διευκολύνει τόσο τη διαχείριση των λογαριασμών που διατηρούν στη ΔΥΠΑ οι αναζητούντες εργασία όσο και την επεξεργασία των δεδομένων τους από τη ΔΥΠΑ. Η λειτουργία του ψηφιακού μητρώου είναι το πρώτο βήμα ώστε σταδιακά να ακολουθήσει μια διαφορετική πιο εξατομικευμένη και φιλική προς το χρήστη εμπειρία ψηφιακής εξυπηρέτησης με τη ΔΥΠΑ.
Β) Το νέο Ψηφιακό Ατομικό Σχέδιο Δράσης (ΑΣΔ), που απαιτεί πλέον τη συναίνεση του αναζητούντος εργασία και του συμβούλου εργασίας για τον καθορισμό των δράσεων και του χρονοδιαγράμματος αυτών σχετικά με την εύρεση της κατάλληλης για εκείνους θέση εργασίας. Το ΑΣΔ, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει τα προσωπικά χαρακτηριστικά, το επαγγελματικό προφίλ και τους επαγγελματικούς στόχους, καθώς και τις ενέργειες που πρέπει να κάνει ο αναζητών εργασία για να βρει δουλειά.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- ΔΥΠΑ: Μέχρι τις 6/12 οι αιτήσεις για το πρόγραμμα επαγγελματικής εμπειρίας ανέργων
21 Νοε. 2024 - 12:27 - ΔΥΠΑ: Τέλη Νοεμβρίου οι εξετάσεις πιστοποίησης αποφοίτων των Πειραματικών Επαγγελματικών Σχολών Μαθητείας
18 Νοε. 2024 - 11:25 - Υπ. Εργασίας: Αντίδοτο στην ανεργία τα προγράμματα απασχόλησης της ΔΥΠΑ
16 Νοε. 2024 - 17:07 - e-ΕΦΚΑ – ΔΥΠΑ: Ο «χάρτης» των πληρωμών από 7 έως 11 Οκτωβρίου
5 Οκτ. 2024 - 10:31 - ΕΦΚΑ - ΔΥΠΑ: Οι πληρωμές έως τις 4 Οκτωβρίου
2 Οκτ. 2024 - 14:26