Ημερίδα από τον Ροταριανό Όμιλο Ερμούπολης Σύρου

“Πετυχαίνω το στόχο μου”

Πώς θα κάνω ελκυστικό ένα προϊόν και μία υπηρεσία

Προτάσεις για την αύξηση της αποτελεσματικότητας των επιχειρήσεων παρουσίασαν τρεις εξαιρετικοί ομιλητές χθες το πρωί στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, μετά από πρόσκληση του Ροταριανού Ομίλου Ερμούπολης Σύρου.

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων του, ο Όμιλος εκπληρώνοντας για μία ακόμη φορά το ρόλο του, διοργάνωσε μία ημερίδα που αποτέλεσε πολύτιμο εργαλείο για τους παρευρισκόμενους καθώς κύριο θέμα της ήταν οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να αντεπεξέλθει καλύτερα μία επιχείρηση στην αγορά και δη σε περίοδο κρίσης.

Πριν πάρουν το λόγο οι ομιλητές, απηύθυνε χαιρετισμό ο πρόεδρος του Ομίλου Παναγιώτης Τζαναβάρης, ο οποίος καλωσόρισε όσους έδωσαν το “παρών” και μίλησε αναλυτικά για τον καταστατικό ρόλο του Ομίλου ενώ και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, Γιάννης Ρούσσος συνεχάρη τα ροταριανά μέλη για την εν λόγω πρωτοβουλία.

Αποτελεσματικότητα επιχειρήσεων

Οι τρεις ομιλητές, μέλη του Ροταριανού Ομίλου Πάρνηθος, Γιάννης Ζάραγκας. Λορέντζος Χαζάπης και Βασίλης Νάσκος παρουσίασαν μέσω της προβολής ειδικών διαφανειών χρήσιμες προτάσεις για τον κάθε επιχειρηματία, οι οποίες μπορούν να αποδειχθούν χρήσιμες στην καθημερινότητά του, ειδικότερα σήμερα, σε μία περίοδο παρατεταμένης οικονομικής κρίσης που ο ανταγωνισμός κάνει την εμφάνισή του με το πιο σκληρό πρόσωπο.

Θέμα που ανέλυσαν ήταν η βελτίωση της αποτελεσματικότητας μίας επιχείρησης, επικεντρώνοντας την προσοχή τους στον τρόπο με τον οποίο ο κάθε επαγγελματίας θα μπορέσει να προσεγγίσει τον πελάτη με σκοπό να ανακαλύψει τί πραγματικά θέλει, να τον πείσει για τη χρησιμότητα ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας και να τον κάνει να μη μετανιώσει για την τελική επιλογή του.

“Αποτελεσματικότητα για εμάς είναι η λογική πετυχαίνω το στόχο μου” σημείωσε εξ αρχής ο κ. Λορέντζος Χαζάπης δίνοντας το στίγμα του περιεχομένου της ημερίδας και εξηγώντας πως η στοχοπροσήλωση και η κριτική “ματιά” είναι ο οδηγός για μία επιτυχημένη επιχείρηση, που θα έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα – τέτοιο - προκειμένου να την επιλέγει ο πελάτης.

Ο κάθε ομιλητής ανέλυσε τη δική του πλευρά αναλύοντας θέματα προγραμματισμού, πώλησης και διοίκησης λειτουργιών. Ανάμεσα σε άλλα, τόνισαν ιδιαίτερα την ανάγκη κατάρτισης επιχειρησιακού πλάνου καθώς και τη χρησιμότητα της καταγραφής των βημάτων της κάθε επιχείρησης.

Αξίζει να σημειωθεί πως, αμέσως μετά το πέρας των ομιλιών ακολούθησε ενδιαφέρουσα διαλογική συζήτηση ανάμεσα στους ίδιους και τους παρευρισκομένους.