Μειώνει τα δρομολόγιά της από αρχές Νοεμβρίου για Σαντορίνη, η Aegean

Υπεράνω όλων...το κόστος

Την έντονη ανησυχία της, αλλά και την αντίθεσή της στη διακοπή των καθημερινών πτήσεων της Aegean Air προς Σαντορίνη από τις αρχές Νοεμβρίου, δηλώνει στη συγκεκριμένη εταιρία, η Ένωση Ξενοδόχων του νησιού.

Εκτός όμως από τον προβληματισμό για τη μείωση των αεροπορικών δρομολογίων, η Ένωση εκφράζει και τη δυσαρέσκειά της για το πολύ υψηλό κόστος του εισιτηρίου την καλοκαιρινή περίοδο στις πτήσεις εσωτερικού δικτύου της εταιρείας.

Η Aegean Air, χωρίς να απαντά επί της ουσία για το δύο δεδομένα που έθεσε με επιστολή της η Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης, σημειώνει ότι ο σχεδιασμός και προγραμματισμός των δρομολογίων της γίνεται αφού ληφθούν υπόψη οι ανάγκες του επιβατικού της κοινού, τα σχετικά αιτήματα που λαμβάνουν, αλλά και οι επιχειρησιακές δυνατότητες του στόλου της.

Κόβουν τις καθημερινές πτήσεις ακόμη και στη Σαντορίνη

Χωρίς δρομολόγιο της Aegean θα μείνει κάθε Τρίτη και Πέμπτη από τις αρχές Νοεμβρίου, η Σαντορίνη. Ένας από τους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς της χώρας, δέχεται το πλήγμα των περικοπών των αεροπορικών εταιριών.

Μπροστά σε αυτό το αδιέξοδο, η Ένωση Ξενοδόχων του νησιού, απέστειλε επιστολή διαμαρτυρίας προς τη συγκεκριμένη εταιρία, θέτοντας δύο ζητούμενα. Την μείωση των δρομολογίων, αλλά και το υψηλό κόστος των εισιτηρίων.

“Με έκπληξη διαπιστώσαμε ότι από τις αρχές Νοεμβρίου του 2013 διακόπτονται οι καθημερινές πτήσεις σας στην Σαντορίνη και περιορίζονται σε μία και μοναδική την ημέρα, ενώ, δύο ημέρες την εβδομάδα (και συγκεκριμένα κάθε Τρίτη και Πέμπτη), δεν πραγματοποιείται καμία πτήση προς και από το νησί. Θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να επανεξετάσετε την απόφασή σας, ώστε το νησί να εξυπηρετείται αεροπορικά από την εταιρεία σας με τουλάχιστο μια πτήση κάθε ημέρα. Η επιλογή σας, πέρα απ’ το να περιορίσετε σε ένα και μοναδικό δρομολόγιο την μέρα την Σαντορίνη ως προορισμό και να περικόψετε παντελώς τα δρομολόγιά σας δύο μέρες της εβδομάδα, λειτουργεί ανασταλτικά και βλάπτει τις προσπάθειές μας, για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την διατήρηση του εισοδήματος των κατοίκων του νησιού. Επιπλέον και σε ότι αφορά τα χειμερινά δρομολόγια της εταιρίας σας θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να εξετάσετε το ενδεχόμενο παροχής ειδικών εκπτώσεων στους μονίμους κατοίκους του νησιού με δεδομένο ότι οι δυνατότητες μετακίνησής τους από και προς το νησί είναι περιορισμένες”, αναφέρει μεταξύ άλλων η Ένωση.

Τίποτα επί της ουσίας

Καμία ουσιαστική απάντηση δε δίνει η Aegean, στην Ένωση Ξενοδόχων Σαντορίνης, αφού είναι δεδομένο ότι οι εταιρίες, είτε ακτοπλοϊκές, είτε αεροπορικές ποτέ δε μπαίνουν στην ουσία του θέματος.

Έτσι η Aegean, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι ο σχεδιασμός και προγραμματισμός των δρομολογίων γίνεται αφού ληφθούν υπόψη οι ανάγκες του επιβατικού μας κοινού, τα σχετικά αιτήματα που λαμβάνουν, αλλά και οι επιχειρησιακές δυνατότητες του στόλου της.

Σχετικά με τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων, αναφέρει πως αυτές εξαρτώνται από διάφορους παράγοντες, μεταξύ των οποίων, ο χρόνος που γίνεται η κράτηση, η περίοδος του ταξιδιού, η ζήτηση, κλπ. Έτσι, αν υπάρξει τροποποίηση σε έναν από τους προαναφερθέντες παράγοντες, τότε υπάρχει και διαφοροποίηση στη τελική τιμή του εισιτηρίου.

Ετικέτες: