«20 μέρες δεν φτάνουν»
- Δευτέρα, 11 Αυγούστου, 2014 - 06:10
Με τον Αύγουστο να αποτελεί την τελευταία τους ελπίδα προκειμένου να τονωθεί η κίνηση, οι επιχειρηματίες που λειτουργούν τις επιχειρήσεις τους στη πίσω πλευρά του πεζόδρομου μιλούν για ''οικονομική ανάσα'' εν όψει του δεκαπενταύγουστου, κάτι όμως το οποίο δεν μπορεί να αντιστρέψει την αρνητική εικόνα των προηγούμενων μηνών. Μια από τις πιο γραφικές περιοχές του νησιού που έχει συνδεθεί άμεσα με τον χώρο της σίτισης και εστίασης καθημερινά συγκεντρώνει πλήθος κόσμου δίνοντας με αυτόν τον τρόπο μια θετική νότα στο νησί έστω και λίγο πριν την εκπνοή της καλοκαιρινής περιόδου. Όπως υπογραμμίζουν οι επιχειρηματίες αν και η άνοδος στη κίνηση των μαγαζιών είναι φανερή αυτό δεν σημαίνει ότι η γενική εικόνα σε όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού μπορεί να χαρακτηριστεί κερδοφόρα.
Μετρημένες κινήσεις προκειμένου να ''ξεγελαστεί'' ο κόσμος
Αν και η κίνηση στις επιχειρήσεις σίτισης στη περιοχή πίσω από το πεζόδρομο είναι αρκετά καλή σε σχέση με την γενικότερη εικόνα που επικρατεί στο υπόλοιπο νησί συγκριτικά με προηγούμενες χρονιές η κάθοδος στις εισπράξεις είναι εμφανής τονίζει ο κ. Πετρίδης στη ''Κοινή Γνώμη'' δεδομένου ότι ο περισσότερος κόσμος πλέον είναι αρκετά φειδωλός στις αγορές του και οι έξοδοι τους στοχεύουν απλά στο να ''ξεγελαστούν και να πουν ότι βγήκαν από το σπίτι τους''. Μπορεί η ''πολυπόθητη'' οικονομική ανάσα που περίμεναν όλοι οι επιχειρηματίες να επιτεύχθηκε ως ένα βαθμό και η κίνηση τις τελευταίες μέρες να προσέγγισε τα περσινά επίπεδα παρ όλα αυτά οι 20 μέρες του Αυγούστου δεν μπορούν να αναπληρώσουν τις ανάγκες μιας ολόκληρης χρονιάς. Επίσης Επιτακτική ανάγκη αποτελεί η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αλλά η παραμονή των επισκεπτών στη Σύρο για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα προκειμένου να υπάρχει μεγαλύτερη κατανάλωση στα μαγαζιά.
Η ποιότητα αποτελεί από μόνη της εγγύηση επιτυχίας
Πέρα από τις προσιτές τιμές εγγύηση επιτυχίας για μια επιχείρηση αποτελεί και η ποιότητα και οι καλές υπηρεσίες οι οποίες θα προσφέρονται στο μικρότερο χρονικό διάστημα προκειμένου ο κόσμος να μένει ευχαριστημένος δηλώνει με τη σειρά της η κ. Ορφανίδου για την οποία στόχος είναι η βιωσιμότητα της επιχείρησης χωρίς όμως να κάνει ''εκπτώσεις'' στην ποιότητα των παροχών. Δεδομένου ότι η ίδια πραγματοποιεί τα πρώτα της βήματα στο χώρο της σίτισης και της εστίασης υπογραμμίζει ότι σε μια επαρχιακή πόλη όπως η Σύρος το να φεύγει ο πελάτης ικανοποιημένος από ένα μαγαζί αποτελεί το πρώτο βήμα προσέλκυσης περισσότερων πελατών δεδομένου ότι η ''καλύτερη διαφήμιση σε ένα μικρό τόπο είναι από στόμα σε στόμα''. Όσον αφορά τη χρυσή τομή της επιτυχίας για μια επιχείρηση αλλά και της προσέλκυση τουριστών για την κ. Ορφανίδου το συστατικό είναι η σωστή οργάνωση προκειμένου να επιτυγχάνεται ο επαγγελματισμός. Παράλληλα η ίδια αναφέρει ότι ''αν ο καθένας προσπαθεί να επιδιώκει την εξέλιξη της δικής του επιχείρησης τότε χωρίς να το καταλαβαίνει βοηθάει και το διπλανό μαγαζί''.
''Ο κόσμος δεν καταναλώνει''
Εκτός των άλλων κοινό παραδεκτό είναι ότι η αυξημένη επισκεψιμότητα στο νησί δεν είναι ανάλογη με την κίνηση που υπάρχει στις επιχειρήσεις δεδομένου ότι ο κόσμος δεν καταναλώνει με αποτέλεσμα ο χώρος της σίτισης να έχει υποστεί τη μεγαλύτερη ζημιά επισημαίνει ο κ. Λουδάρος στη ''Κοινή Γνώμη'' κάτι το οποίο αποτελεί απόρροια της μη σταθερότητας που επικρατεί.
''Συνεχής κάθοδος''
Η συνεχής κάθοδος στην επισκεψιμότητα τόσο στις επιχειρήσεις όσο και στο νησί δεν είναι φετινό φαινόμενο αλλά αντιθέτως παρατηρείται τα τελευταία τρία χρόνια δηλώνει ο κ. Δεκαβάλλας κάτι το οποίο δεν μπορεί να ισοσκελιστεί με την μικρή αύξηση που υπάρχει από τις αρχές Αυγούστου. Προκειμένου να ανατραπεί η αρνητική εικόνα της μειωμένης επισκεψιμότητας θεωρείται επιτακτική ανάγκη η στροφή προς τον ξένο τουρισμό μέσα από μεγαλύτερη διαφήμιση προς το εξωτερικό. Άλλο ένα σημαντικό πρόβλημα το οποίο έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την υπάρχουσα κατάσταση είναι και το γεγονός ότι το αεροδρόμιο δεν μπορεί να εξυπηρετήσει μεγάλο αριθμό αεροσκαφών συνεχίζει ο κ . Δεκαβάλλας.
''Ο κόσμος προτιμάει τη διασκέδαση από τον πολιτισμό''
Από την άλλη ο κ. Πρίντεζης επιρρίπτει εν μέρη ευθύνες και στα μέσα μαζικής ενημέρωσης που κατευθύνουν τον κόσμο σε έναν συγκεκριμένο τρόπο διασκέδασης με αποτέλεσμα ο κόσμος να επιλέγει την διασκέδαση από τον πολιτισμό. Αν και η Σύρος έχει συγκριτικό πλεονέκτημα τον τομέα του πολιτισμού το οποίο σε συνδυασμό με τις χαμηλές τιμές που έχει συγκριτικά με άλλες περιοχές θα έπρεπε να αποτελεί κύριο προορισμό των επισκεπτών η προβολή που υπάρχει από μέσα επικοινωνίας υπέρ άλλων περιοχών δεν βοηθάει τονίζει ο κ. Πρίντεζης. Παρ όλα αυτά ο ίδιος ευελπιστεί σε μια αλλαγή προκειμένου να σταματήσει η Σύρα να αντιμετωπίζει τέτοιου είδους προβλήματα και να να έρχεται κόσμος στο νησί.
''Κάθε πέρσι και καλύτερα''
Για την ενίσχυση του τουρισμού και της κίνησης στις επιχειρήσεις ο κ. Μανδηλαράς τονίζει ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να εντείνονται οι προσπάθειες από όλους στο νησί προκειμένου να επιτυγχάνεται η συνεχής εξέλιξη η οποία θα επιφέρει με τη σειρά της το επιθυμητό αποτέλεσμα. Αν και το γεγονός ότι οι επιχειρήσεις της Ερμούπολης δεν βιώνουν την ίδια κρίση με τις επιχειρήσεις στα χωριά αυτό δεν σημαίνει ότι η κατάσταση είναι θετική και αυτό που χαρακτηρίζει το κομμάτι της επιχειρηματικότητας στο νησί είναι η φράση '' κάθε πέρσι και καλύτερα''. Από την άλλη θετικό αποτελεί το γεγονός ότι έχει παρατηρηθεί μια μικρή αύξηση όσον αφορά την επισκεψιμότητα από Σκανδιναβικές χώρες κάτι το οποίο δεν παρατηρούταν προηγούμενες χρονιές δηλώνει ο κ. Μανδηλαράς.
''Ο επαγγελματισμός αποτελεί τη χρυσή τομή''
Τέλος σύμφωνα με τον κ. Πασχαλούση προκειμένου να επιτευχθεί μια σημαντική αύξηση στον τουριστικό τομέα του νησιού θεωρείται ιδιαίτερα σημαντικό ο καλύτερος συντονισμός της άρχουσας τάξης οι οποίοι σε συνεργασία με τους ιδιώτες θα στοχεύουν στην καλύτερη προβολή του νησιού ενώ παράλληλα για τον ίδιο ''ο επαγγελματισμός των ιδιωτών αποτελεί τη ''χρυσή τομή''.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Θεοδωρικάκος: 10.000 έλεγχοι ενόψει Black Friday- Δεν χαριζόμαστε σε κανέναν
26 Νοε. 2024 - 19:35 - Eκδήλωση των 20 χρόνων ΟΝΕΧ στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
26 Νοε. 2024 - 19:29 - Σύρος: Σε εκλογές προχωρά ο Σύλλογος "Τερψιχόρη"
22 Νοε. 2024 - 14:50 - ΔΕΔΔΗΕ: Νέα εφαρμογή για την ενέργεια που παράγεται από τις ΑΠΕ σε όλη την Ελλάδα
22 Νοε. 2024 - 14:08 - MTC Group: Πως εξελίχθηκε η βασική τουριστική περίοδος στις Κυκλάδες από πλευράς εσόδων
20 Νοε. 2024 - 14:17