Προστίθενται καινούργιοι προορισμοί στο αεροπορικό δίκτυο

Νέο ενισχυμένο πρόγραμμα της εταιρείας Aegean

Με την αυξημένη ζήτηση του τουριστικού προϊόντος, προαπαιτείται η αναβάθμιση των υποδομών της χώρας σε κάθε τομέα. Την συγκεκριμένη λογική ακολουθεί και η εταιρεία της Αegean, η οποία ενισχύει τις προοπτικές της.

Νέες συνθήκες διαμορφώνονται στην κοινωνική και επιχειρησιακή πραγματικότητα της χώρας, σύμφωνα με τις επιταγές των νέων στόχων, που έχει δημιουργήσει το αναπτυξιακό τουριστικό μοντέλο της Ελλάδας. Τα νησιά, πρωταγωνιστές και επωφελούμενοι από το θετικό πρόσημο που φέρει ο τουριστικός τομέας, καλούνται να αναθεωρήσουν τα ως τώρα κεκτημένα του κλάδου και να επαναπροσδιορίσουν τις επιλογές και πρακτικές τους, αποσκοπώντας στην βελτίωση των υποδομών τους αλλά και την παράλληλη ενίσχυση των υψηλών παροχών τους. Η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, έδωσε την εναρκτήρια γραμμή καθώς στον απόηχο της φετινής καλοκαιρινής σεζόν, οι προσεγγίσεις των δηλώσεων της προέβαλλαν τον τομέα του τουρισμού ως τον οικονομικό πνεύμονα της χώρας. Υποστηρίζοντας πως το τουριστικό προϊόν και οι αναβαθμισμένες πτυχές του θα αποτελούσαν οικονομική διέξοδο της χώρας, έλαβαν χώρα μια σειρά πρωτοβουλιών από τους άμεσα εμπλεκόμενος του κλάδου.

Νέες υποδομές τουριστικής ενίσχυσης

Η χώρα, στην επικράτεια της αλλά και κατά τόπου, κατάφερε να επιτύχει την προσήλωση και τον θαυμασμό του ξένου επισκέπτη αξιοποιώντας πιλοτικά ότι δύναται κάθε τόπος να προσφέρει ώστε να συντελέσει στην διαμόρφωση ενός αρχικού τουριστικού μοντέλου. Ωστόσο, η επιτυχία «της συνταγής» και της συνεργασίας των αρμόδιων τουριστικών φορέων με τις τοπικές κοινωνίες, προέβλεπε καινούργιες τοποθετήσεις ώστε να αντιμετωπιστούν τα λειτουργικά θέματα που εμφάνισε η απρόσμενη αύξηση της τουριστικής κίνησης ενώ παράλληλα δημιούργησε τις νέες συνθήκες που αποτέλεσαν τις κατευθυντήριες οδούς ανάπτυξης και ενίσχυσης της τουριστικής βιομηχανίες. Για ακόμη ένα χρόνο, τα νησιά του Αιγαίου, παρά το αντίξοο νομικό-πολιτικό πλαίσιο το οποίο αντιμετωπίζουν, προώθησαν τον πολιτισμό τους και τα χαρακτηριστικά στοιχεία που αποδίδουν το φυσικό μεγαλείο της χώρας, κάνοντας τον τουρισμό τους κινητήρια οικονομική δύναμη.

Η αποδοχή και η ανταπόκριση που παρουσιάστηκε, από την πλευρά των επισκεπτών του εξωτερικού αλλά και το ενδιαφέρον που ανέδειξε το ξένο κεφάλαιο και οι συνεργασίες, δημιούργησαν την επιτακτική ανάγκη ενίσχυσης όλων των φορέων που ταυτίζονται με τον τουριστικό κλάδο. Συνεπώς, έπειτα από τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, σειρά στον αναπτυξιακό κύκλο λαμβάνουν οι αερογραμμές και οι αερολιμένες, οι οποίοι αποτέλεσαν έναν από τους βασικούς παράγοντες διαμόρφωσης υψηλών ποσοστών τουριστικής κινητικότητας τα τελευταία χρόνια. Συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος της Αegean, Ευτύχης Βασιλάκης εν παρουσία της υπουργού Τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη, του προέδρου της εταιρείας, Θεόδωρου Βασιλάκη, του περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρου Αρναουτάκη και εκπροσώπων της τοπικής αυτοδιοίκησης και παραγωγικών και οικονομικών φορέων της Κρήτης, αποκάλυψε το επιχειρησιακό «άνοιγμα» της εταιρείας του, βάση του οποίου ενισχύεται ο αρχικός σχεδιασμός της.

Οφείλει να σημειωθεί πως τα αεροδρόμια της Κρήτης, αποτέλεσαν έναν από τους βασικότερους υποδοχείς , έχοντας μεγάλη απήχηση στους ξένους τουρίστες. Ενδεικτικά αναφέρεται πως στον ένα χρόνο συγχώνευσης με την Olympic air, οι δυο αερομεταφορείς κατάφεραν να ξεπεράσουν τα 10 εκατομμύρια επιβάτες, κάτι που είχε να συμβεί από το 2010. Όπως τόνισε, η υπουργός τουρισμού «ο τουρισμός αποτελεί κινητήριο δύναμη για την ανάπτυξη της Ελλάδας και οι προτεραιότητες της κυβέρνησης για το 2015 θα είναι η έμφαση στον εκσυγχρονισμό των υποδομών». Στο συγκεκριμένο μοντέλο εντάσσεται πλέον και η εν λόγω εταιρεία, η οποία περιλαμβάνει στο νέο της πρόγραμμα, ένα δίκτυο134 προορισμών, 100 εκ των οποίων του εξωτερικού και 34 του εσωτερικού, σε 42 χώρες και την Ελλάδα, με 15.000.000 διαθέσιμες θέσεις, δύο εκατομμύρια περισσότερες από το 2014 και άλλες 250 προσλήψεις έως το καλοκαίρι του 2015.

Το νέο πρόγραμμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη τονίζοντας πως « Οι αερομεταφορές έχουν πολυσχιδή ρόλο στον τομέα του τουρισμού. Διότι δεν συμβάλλουν μόνο στις μετακινήσεις. Πολύ περισσότερο αποτελούν παράμετρο της διεθνούς παρουσίας της χώρας. Είναι μια οπτική της εικόνας της χώρας. Η παρουσία των εταιρειών αερομεταφορών στα αεροδρόμια, στα τουριστικά γραφεία, αποτελεί μέρος μιας περιεκτικής διαφήμισης με δυνατό μήνυμα», υποστηρίζει θερμά το νέο πρόγραμμα που πρεσβεύει «ο εθνικός αερομεταφορέας» όπως η ίδια χαρακτήρισε την εταιρεία της Aegean. Όπως υποδηλώθηκε, αποσκοπώντας στην αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης, στην προστασία των πολιτιστικών πόρων, στην στήριξη της επιχειρηματικότητας και την διασπορά του τουριστικού πλεονάσματος και τον εμπλουτισμό υπηρεσιών και τουριστικών παροχών, με απώτερο στόχο να ανέλθει υψηλότερα και τα οικονομικά οφέλη που θα προκύψουν, οι ενέργειες που τελεί η εν λόγω εταιρεία δηλώνουν την σταθερή ανοδική πορεία του τουρισμού, όπως επίσης και την επιτυχημένη συνεργασία των φορέων του κλάδου.

Αναλυτικότερα, προστίθενται 10 νέες χώρες στο δίκτυο πτήσεων της Αegean για το 2015 μεταξύ των οποίων η Ολλανδία, Μάλτα, Κουβέιτ, Φινλανδία, Σαουδική Αραβία, Εσθονία, Νορβηγία, Ιράν, Αρμενία και Κροατία όπως επίσης και 16 διεθνείς προορισμοί, ενώ παράλληλα αυξάνεται σημαντικά ο αριθμός των προορισμών και η συχνότητα των δρομολογίων σε χώρες- πηγές τουρισμού όπως Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία, Αγγλία και Γερμανία. Επισημαίνεται ακόμη πως με στόχο το άνοιγμα των τουριστικών αγορών σε νέες χώρες, η προβλεπόμενη αύξηση των πτήσεων θα αφορά και τη δραστηριότητα και από τις άλλες έξι βάσεις της εταιρείας (Ρόδος, Κέρκυρα, Χανιά, Κως, Καλαμάτα & Λάρνακα). Ως απόρροια της εφαρμογής των νέων πτήσεων προκύπτει το γεγονός ότι ενισχύεται περαιτέρω το δίκτυο της Μέσης Ανατολής και της ευρύτερης Β. Αφρικής και Ανατολής, το οποίο περιλαμβάνει συνολικά οκτώ χώρες ενώ ταυτόχρονα τίθεται ως νέος βασικό στόχος η αποτελεσματικότερη τουριστική ανάπτυξη σε μικρότερες περιοχές που ακόμα υστερούν αποτελεί ιδιαίτερο στόχο για το 2015. Επιπρόσθετα ανακοινώθηκε το πρόγραμμα της Αegean «12 μήνες 12 καλά Νέα για Εσάς», βάση του οποίο η εταιρεία θα παρουσιάζει κάθε μήνα του 2015 και ένα νέο προϊόν, μια νέα υπηρεσία με στόχο να υποστηρίζεται η στρατηγική δέσμευση της εταιρείας να φέρνει εγγύτερα τους ανθρώπους με τα επιθυμητά ταξίδια προορισμούς τους.