«Αυτή πρέπει να είναι η Σύρος»
- Δευτέρα, 31 Ιουλίου, 2017 - 06:19
Την ανάγκη οργάνωσης, ευρείας συνεργασίας μεταξύ επαγγελματικών κλάδων και φορέων, όπως και συγκεκριμένης στόχευσης, ανέδειξε, η υποδοχή του υπερπολυτελούς κρουαζιεροπολοίου Seabourn Odyssey και των επιβατών του στην Ερμούπολη.
Με τις καλύτερες εντυπώσεις, τόσο από το ιστορικό κέντρο της Ερμούπολης, την αγορά, την αρχιτεκτονική και κυρίως το Θέατρο Απόλλων, αποχώρησαν οι επιβάτες του εξάστερου κρουαζιεροπλοίου της εταιρείας Seabourn Cruises, με την οποία το Επιμελητήριο Κυκλάδων, σε συνεργασία και με το Δήμο Σύρου – Ερμούπολης, επιχειρεί να θεμελιώσει συνεργασίες, προκειμένου τα κρουαζιερόπλοια της εταιρείας, να εντάξουν το λιμάνι της Ερμούπολης στους καθιερωμένους προορισμούς προσέγγισής τους.
Θερμό και ποιοτικά προσεγμένο καλωσόρισμα
Δεδομένου, ότι κατά την προσέγγιση στη Σύρο του Seabourn Odyssey, που με ενέργειες του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, διήρκησε περίπου 12 ώρες – ενώ ο αρχικός προγραμματισμός αφορούσε σε 10 ώρες – οι εντυπώσεις των επισκεπτών θα καταγράφονταν, με σκοπό την αξιολόγηση του προορισμού από την εταιρεία, πραγματοποιήθηκε επίσημη υποδοχή των επισκεπτών και των μελών του υψηλόβαθμου πληρώματος, από τον Δήμαρχο Σύρου – Ερμούπολης, κ. Γιώργο Μαραγκό και τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, κ. Γιάννη Ρούσσο, οι οποίοι επιβιβάστηκαν στο πλοίο, προκειμένου να προχωρήσουν σε συζητήσεις, με τον καπετάνιο και το πλήρωμα, αναφορικά με τις προοπτικές, που δίνει, ως ανερχόμενος προορισμός το νησί.
Η επίσημη υποδοχή των επιβατών, από το Δήμο Σύρου – Ερμούπολης και το Επιμελητήριο Κυκλάδων πραγματοποιήθηκε στο «κλείσιμο» της ημερήσιας παραμονής τους στη Σύρο, αφήνοντας ωστόσο διακριτά το στίγμα της, στις εμπειρίες των υψηλού εισοδηματικού επιπέδου επισκεπτών, οι οποίοι νωρίτερα, είχαν πραγματοποιήσει εξορμήσεις, τόσο στην τοπική αγορά, όσο και σε επιχειρήσεις εστίασης.
Με μία μίνι-δεξίωση, που «πάντρεψε» την προώθηση της τοπικής γαστρονομίας, μέσω του δικτύου Aegean Cuisine και της Σύρου, ως προορισμού κρουαζιέρας, η οποία πραγματοποιήθηκε στο ιστορικό Θέατρο Απόλλων, που οι επισκέπτες λάτρεψαν, οι τοπικοί φορείς καλωσόρισαν τους επιβάτες του κρουαζιεροπλοίου, καθώς και τα μέλη του πληρώματος, προβάλλοντας προωθητικά βίντεο για το Aegean Cuisine και την καμπάνια Syros4Seasons, ενώ στο κλείσιμο, οι επιφανείς φιλοξενούμενοι είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μία μικρή παράσταση, με τραγούδια και μουσικές του Ελληνικού Κινηματογράφου, της Ορχήστρας των Κυκλάδων, υπό τη διεύθυνση του Νίκου Κυπουργού, στο φινάλε της οποίας, είχαν όλοι σηκωθεί από τις θέσεις τους, χειροκροτώντας ενθουσιασμένοι ζητώντας περισσότερη… Φραγκοσυριανή.
Μάλιστα, πηγές αναφέρουν, πως δεν ήταν λίγοι οι επιβάτες του Seabourn Odyssey, που επεσήμαναν με χαρά, ότι η επίσκεψη στο Θέατρο Απόλλων, αποτέλεσε το καλύτερο κομμάτι του ταξιδιού τους.
«Ώρα για πρωτοβουλίες που θα εδραιώσουν τη Σύρο στην αγορά κρουαζιέρας»
Σχετικά με την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, να εδραιώσει συνεργασία, μεταξύ της Seabourn Cruises και του Ομίλου Carnival Corp., που αποτελεί το μεγαλύτερο όμιλο εταιρειών κρουαζιέρας διεθνώς με περισσότερα από 125 κρουαζιερόπλοια, ο πρόεδρος του φορέα, κ. Γιάννης Ρούσσος, σημείωσε, ότι στόχο αποτελεί, η σύμπραξη αυτή να φανεί χρήσιμη στα μέλη του Επιμελητηρίου.
«Αρχικά ήρθαμε σε επαφή με εταιρείες που διαθέτουν πλοία, που μπορούν να προσεγγίσουν σε προβλήτες, όπως αυτή του λιμένα της Σύρου. Άποψή μας είναι ότι αυτή η προβλήτα πρέπει να παραχωρείται, διότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό, όλοι οι επιβάτες να μπορούν να αποβιβαστούν εύκολα και στο κέντρο της πόλης. Είναι πολύ μεγάλο πλεονέκτημα, σε αντίθεση με περιπτώσεις, που τα κρουαζιερόπλοια βρίσκονται αγκυροβολημένα αρόδο και μεγάλη μερίδα επιβατών δεν αποβιβάζεται καν», τονίζει ο κ. Ρούσσος.
Ταυτόχρονα, όμως, σύμφωνα με τον πρόεδρο, «πρέπει να γίνουν βήματα στοχευμένα, ώστε να έχουμε συγκεκριμένα πλοία, να εκδηλώσουν ενδιαφέρον οι εταιρείες. Είναι ευκαιρία τώρα, που αναζητούν νέους προορισμούς, να υπάρξουν αυτές οι πρωτοβουλίες, που θα εδραιώσουν τη Σύρο και θα τη βάλουν σε όλα τα επίπεδα της κρουαζιέρας και όχι μόνο στο χαμηλό επίπεδο, αλλά επίσης, στη μεσαίου και υψηλού επιπέδου κρουαζιέρα».
Όπως επισημαίνει, «με πρωτοβουλία δική μας, έγινε αίτημα από το Δήμο, σε συγκεκριμένες εταιρείες, με πλοία μεγαλύτερα από αυτά που συνήθως έρχονται, 300 περίπου μέτρων, σχετικά με το αν υπάρχει δυνατότητα, με δύο πλωτήρες, τα λεγόμενα pontoons, να επεκτείνει την προβλήτα, με μικρό σχετικά κόστος, ώστε το πλοίο να μπορεί να δένει πιο μακριά από την προβλήτα, όπου υπάρχουν μικρά, σχετικά, βάθη και προς μεγάλη μας ικανοποίηση, απάντησαν, ότι δέχονται, με αυτό τον τρόπο, να δένουν στο λιμάνι της Ερμούπολης. Πρόκειται για μεγάλα πλοία, με 2.000-2.500 επιβάτες, ενώ ανεβαίνουμε και σε κατηγορία εισοδήματος».
«Θέλοντας να δείξουμε, ότι υπάρχει και η “άλλη” κρουαζιέρα, του ποιοτικού τουρισμού, του υψηλού εισοδήματος, κλείσαμε αυτό το πλοίο, το οποίο προσέγγισε στη Σύρο και μετέφερε υψηλού εισοδήματος τουρίστες, που κατά μέσο όρο, πληρώνουν πάνω από 1.000 ευρώ την ημέρα, ανά άτομο, για τη διαμονή τους. Τα επίπεδα είναι άλλα και απευθύνονται σε μεγάλης οικονομικής επιφάνειας επιβάτες», αναφέρει, προσθέτοντας, πως «έχουμε πει, ότι θα προσπαθήσουμε παραπάνω για τη Σύρο, που αντιμετωπίζει μεγάλο οικονομικό πρόβλημα σε όλους τους τομείς. Ως εκ τούτου, μεταξύ άλλων, συμβάλλουμε σε μία προσπάθεια η Σύρος να προσελκύσει μεσαίου και υψηλού επιπέδου κρουαζιέρα», σημειώνει ο κ. Ρούσσος, υπενθυμίζοντας, ότι μέσω του Επιμελητηρίου, «κλειδώθηκε» επίσης συμφωνία, για προσέγγιση δύο κρουαζιεροπλοίων υψηλού επιπέδου, με πάνω από 1.500 επιβάτες έκαστο, μέσα στο καλοκαίρι του 2018».
«Θέλουμε ανάπτυξη ή όχι;»
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου, «αυτό το κάναμε, πρώτα απ’ όλα για να δουν τα μέλη μας, ότι δεν υπάρχει μόνο ο χαμηλός εισοδηματικός τουρισμός, στην πράξη. Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι και εκφράζουμε την ικανοποίησή μας, που το σύνολο των ποιοτικών καταστημάτων της Σύρου είχαν δουλειά – και το εξέφρασαν άμεσα σε τηλεφωνικές επικοινωνίες. Θα μπορούσε να είχε γίνει μία προσπάθεια που να μην είχε αποτέλεσμα. Αυτή η κίνηση, στο κομμάτι αυτό, είχε αποτέλεσμα».
Όπως εξηγεί, «αυτός ήταν ο λόγος, που στείλαμε μία επιστολή προς τα μέλη μας, ενημερώνοντας για την άφιξη του συγκεκριμένου πλοίου και των ευκαιριών, που αυτή σήμανε, για την τοπική επιχειρηματικότητα, προκειμένου να βρίσκονται σε ετοιμότητα», αναφέροντας, ότι αποτελούσε επιθυμία των φορέων του νησιού «η Σύρος να εγγράψει στο “βιογραφικό” της, ότι μπορεί να δεχτεί με επιτυχία υψηλού εισοδήματος επισκέπτες και αυτό θα γίνει εφόσον αυτοί μείνουν ευχαριστημένοι».
Δράττοντας την ευκαιρία, ο κ. Ρόυσσος υπογράμμισε, πως «εμείς, δελτία Τύπου δεν εκδώσαμε, απλώς κοινοποιήσαμε μία επιστολή προς τα μέλη μας, ενημερωτικά. Αν αυτές οι επιστολές είδαν το φως της δημοσιότητας, εμείς δεν θέλαμε να κάνουμε επικοινωνιακή προβολή του θέματος, αλλά να κάνουμε μία κίνηση με απτά αποτελέσματα για τα μέλη».
Εξέφρασε τη λύπη του δε, σχετικά με «μία μικρή μερίδα κόσμου, που έκανε “αντιπολίτευση”, για την ανάπτυξη. Πρώτη φορά βλέπω να γίνεται αντιπολίτευση στην ανάπτυξη. Είμαι ιδιαίτερα προβληματισμένος, ως εκπρόσωπος του Επιμελητηρίου και αναφορικά με επωνύμους συναδέλφους μας, που, λες και δεν έχουν βρει άλλο τομέα να ασκήσουν αντιπολιτευτική κριτική, παρά μόνο σε αυτή την προσπάθεια. Αντιπολίτευση σε τι, όμως; Σε μία προσπάθεια να φέρουμε πόρους στο νησί; Επίσης, ποια υποτέλεια; Δηλαδή, όλος ο πλανήτης, που πραγματοποιεί εκδηλώσεις φολκλόρ – ορισμένες φορές κατωτέρου επιπέδου – στα λιμάνια, με χορευτικά, για να υποδεχτεί κρουαζιερόπλοια, έχει καμία σχέση, με αυτή την καθώς πρέπει εκδήλωση, που διοργανώσαμε, στο Θέατρο Απόλλων και την παρουσίαση μίας διαφορετικής και ιδιαίτερης όψης αυτού του νησιού, που εντυπωσίασε;».
«Τελικά τι θέλουμε; Θέλουμε να υπάρχει ανάπτυξη ή όχι; Θέλουμε τα παιδιά μας να βρίσκουν δουλειές ή όχι; Ή κάποιοι θεωρούν, ότι επειδή έχουν οι ίδιοι τη δυνατότητα να διαθέτουν εισόδημα σε αυτή τη
δύσκολη στιγμή, οι υπόλοιποι δεν βρίσκουν δυσκολίες και δεν προβληματίζονται για το μέλλον των παιδιών τους; Η προσπάθεια πρέπει να είναι συλλογική», υποστήριξε, τονίζοντας, πως σε καμία περίπτωση το Επιμελητήριο δεν απορρίπτει τον αντίλογο, σημειώνοντας ωστόσο, πως «θεωρούμε, ότι όταν γίνονται προσπάθειες για την ανάπτυξη, θα πρέπει να συνδράμουν οι πάντες, από τον τελευταίο πολίτη, έως τον οποιονδήποτε επώνυμο, που κατέχει την οποιαδήποτε θέση. Πρέπει να είμαστε όλοι αρωγοί».
Έκδηλος ενθουσιασμός στο Θέατρο Απόλλων
Όσον αφορά στη μικρή δεξίωση υποδοχής και την εκδήλωση, με τη συμμετοχή της Ορχήστρας των Κυκλάδων και του Νίκου Κυπουργού, ο κ. Ρούσσος ανέφερε, πως «σημαντικό ήταν να αναδειχτούν τα “καλά χαρτιά” της πόλης. Για το λόγο αυτό, σχεδιάσαμε σε ένα από τα πιο δυνατά ατού της Ερμούπολης, που λέγεται Θέατρο Απόλλων, μία εκδήλωση, ένα καλωσόρισμα, βάζοντας μέσα στο “παιχνίδι” και το Aegean Cuisine και αφού τους προβάλλαμε βίντεο, για το τι είναι το δίκτυο και τα προϊόντα του Aegean Cuisine, το μεγαλύτερο κομμάτι, το ανέλαβε ο Δήμος, τόσο με την προβολή προωθητικών βίντεο για το νησί, όσο και με την καταπληκτική παράσταση της Ορχήστρας των Κυκλάδων, που έδεσε απόλυτα με την επιβλητικότητα και τη μεγαλοπρέπεια του θεάτρου. Να πω δε, χαρακτηριστικά, ότι ήταν τόσο πολύ ευχαριστημένοι μέσα οι επισκέπτες, που δεν άφηναν τον κ. Κυπουργό και την Ορχήστρα να τελειώσει, φώναζαν όρθιοι “Συνεχίστε!” και φεύγοντας, άνθρωποι απ’ όλα τα μέρη του πλανήτη, έλεγαν ότι το highlight της εκδρομής τους, ήταν αυτό. Για τη Σύρο, κάτι τέτοιο είναι πολύ σημαντικό, διότι θα αποτυπωθεί στα κριτήρια μέτρησης ικανοποίησης, που έχουν οι εταιρείες, ώστε να πάμε να διεκδικήσουμε μία σταθερή θέση στα δρομολόγια των πλοίων της εταιρείας».
Το σημαντικό, για τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου, είναι πως η προσπάθεια αυτή στέφθηκε με επιτυχία, ενώ επεσήμανε, πως ο Δήμος θα πρέπει να στοχεύσει με συστηματικό τρόπο σε όλα τα επίπεδα της κρουαζιέρας και μάλιστα με γρήγορες κινήσεις, καθώς, όπως είναι γνωστό, ο προγραμματισμός των δρομολογίων, από την πλευρά των εταιρειών απαιτεί διετή ή τριετή προετοιμασία.
Θετικός αντίκτυπος στην αγορά
Από την πλευρά του εμπορικού κόσμου, οι εντυπώσεις υπήρξαν ιδιαιτέρως θετικές, ιδιαίτερα στα μαγαζιά, όπου υπήρξε μεγαλύτερη η κίνηση των συγκεκριμένων επισκεπτών, όπως χρυσοχοεία, καταστήματα οπτικών, επιχειρήσεις με παραδοσιακά, τοπικά προϊόντα κλπ.
Όπως δήλωσε στην εφημερίδα ο ιδιοκτήτης της σειράς καταστημάτων KOIS Optics, κ. Σταύρος Κοής, «αυτό πρέπει να είναι η Σύρος. Η Σύρος πρέπει σιγά-σιγά να καταλάβει, ότι πρέπει να επενδύσουμε, όχι στην ποσότητα, αλλά στην ποιότητα. Οι επιβάτες που επισκέφτηκαν τα καταστήματα, φάνηκε πως ήταν συνειδητοποιημένοι άνθρωποι, που ξέρουν από τουρισμό. Άρα δεν είναι επισκέπτες-πρόβατα, που θα πάνε, όπου τους πάνε. Ήξεραν τι ήθελαν, ρωτούσαν, ψώνιζαν, έμπαιναν στα μαγαζιά. Σε μερικά μαγαζιά αγόρασαν, ωστόσο, δεν έχει σχέση αν αγόρασαν ή όχι, το θέμα είναι ότι μπήκαν μόνοι τους στις επιχειρήσεις, ζητούσαν οδηγίες για το πού θα φάνε καλά, πού θα βρουν ψάρι, πού θα βρουν χρυσοχοεία», σε αντίθεση με τουρίστες της κρουαζιέρα χαμηλού εισοδήματος.
«Πρέπει σταδιακά να ανεβάσουμε τον πήχη, ώστε όσοι έρχονται να βρίσκουν ποιοτικά μαγαζιά, ωραίο φαγητό, καλό καφέ, όλα μας να είναι ποιοτικά καλύτερα», ανέφερε.
Από την πλευρά του, ο ιδιοκτήτης επιχείρησης τοπικών προϊόντων, κ. Κώστας Πρέκας, δήλωσε, πως «τουλάχιστον για το δικό μου κατάστημα, ήταν μία πολύ καλή περίπτωση επισκεπτών κρουαζιέρας. Υπήρχε αγοραστικό ενδιαφέρον. Αυτό που είδα, είναι ότι κυκλοφόρησε ο κόσμος στην αγορά, μπήκε σε μαγαζιά και φάνηκε αυτό, που είχε ακουστεί, ότι πρόκειται για επισκέπτες υψηλού επιπέδου», ενώ θετικά σχολίασε και το γεγονός, πως τόσο ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κυκλάδων, όσο και ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Σύρου, επεδίωξαν άμεσα επαφή με τους επιχειρηματίες, προκειμένου να αξιολογήσουν την κίνηση της αγοράς, κατά τις ώρες που βρέθηκε στη Σύρο το συγκεκριμένο πλοίο.
«Περισσότερη κρουαζιέρα»
Την άποψη, ότι η Σύρος, θα πρέπει να διεκδικήσει μεγαλύτερο μερίδιο από την αγορά κρουαζιέρας, τόσο στις μεσαίου και υψηλού επιπέδου αγορές, όσο και στις χαμηλού εισοδήματος, που θα κρατούν το νησί διαρκώς σε κίνηση, εξέφρασε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Σύρου, κ. Ευάγγελος Αλεξανδρίδης.
Σχολιάζοντας ιδιαίτερα θετικά την πρωτοβουλία του Επιμελητηρίου, για προσέλκυση ανώτερου επιπέδου κρουαζιέρας, την εκδήλωση καλωσορίσματος στο Θέατρο Απόλλων από το Δήμο και το Επιμελητήριο και αναγνωρίζοντας τη θετική, για εκείνη την ημέρα οικονομική επίπτωση, που είχε η «εξόρμηση» των επισκεπτών, σε συγκεκριμένο επίπεδο επιχειρήσεων, ο κ. Αλεξανδρίδης τόνισε, ότι, δεδομένου του χαμηλού αντίκτυπου, σε οικονομική βάση, που έχει η μέχρι στιγμής τουριστική ανάπτυξη του νησιού, σε επιχειρήσεις και καταστήματα, η κρουαζιέρα αποτελεί λύση, προκειμένου η Σύρος να υποδέχεται όσο το δυνατόν περισσότερους επισκέπτες, που θα αυξήσουν τις εισπράξεις στην αγορά.
Όπως εξήγησε, τίθεται σαφώς υπέρ της σταδιακής προσέλκυσης ποιοτικής κρουαζιέρας, ωστόσο χαρακτήρισε «κρίμα», τις περισσότερες ημέρες του καλοκαιριού η προβλήτα να παραμένει άδεια, προτείνοντας το νησί να στραφεί στην κατεύθυνση της προσέλκυσης όλων των επιπέδων κρουαζιέρας, δίνοντας μεν βάρος στη μεσαίου και υψηλού επιπέδου, χωρίς όμως να αγνοείται και η χαμηλού εισοδηματικού επιπέδου, που ενδεχομένως να μην «αφήνει» στο νησί πολλά χρήματα, αλλά σίγουρα είναι καλύτερη από καθόλου κρουαζιέρα.
«Αυτό που εντοπίζουμε, ως επιχειρηματίες, αυτή τη στιγμή, είναι η έλλειψη κρουαζιέρας. Φέτος, θεωρώ, ότι έχουμε ίσως τα λιγότερα κρουαζιερόπλοια. Σαφέστατα και θέλουμε υψηλού οικονομικού επιπέδου κρουαζιέρα, που θα βοηθήσει τα καταστήματα. Έχουμε μία πανέμορφη πόλη και το πλεονέκτημα, ότι το κρουαζιερόπλοιο μπορεί να δέσει στην προβλήτα και οι επιβάτες να βγουν περπατώντας, μπορούν άμεσα να χαρούν την πόλη, να φάνε, να πιούν, να κάνουν τα ψώνια τους. Όλοι οι επαγγελματίες, όπως κι εγώ, εντοπίζουμε, ότι το θέμα δεν είναι μόνο να φέρουμε κάποια καλά κρουαζιερόπλοια, αλλά να έχουμε περισσότερη κρουαζιέρα, γενικά», επισημαίνει.
Όπως τόνισε ο πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, οι αρμόδιοι φορείς θα πρέπει να εκμεταλλευτούν το σημαντικό πλεονέκτημα που διαθέτει η Σύρος, ήτοι ένα ασφαλές από την κακοκαιρία λιμάνι και μία προβλήτα πρόσδεσης, μέσα στην καρδιά της πόλης, προκειμένου να επιδιώξουν αυτή η προβλήτα να είναι γεμάτη από Μάιο έως Οκτώβριο, από πλοία όλων των κατηγοριών της κρουαζιέρας, προκειμένου η αγορά να λειτουργεί διαρκώς, άλλες φορές με περισσότερα έσοδα και άλλες με λιγότερα.
Τέλος, υπογράμμισε, πως «δεν νομίζω ότι πλέον τίθεται θέμα κλειστών καταστημάτων. Δευτέρες, Τετάρτες, τα καταστήματα είναι ανοικτά. Ακόμη και οπωροπωλεία, από τα τρία που διαθέτει το κέντρο της Ερμούπολης, τα δύο παραμένουν ανοιχτά έως τις 9-10 το βράδυ. Πλέον, αυτό πιστεύω ότι έχει καταρριφθεί. Δεν τίθεται θέμα ωραρίου πλέον μέσα στο καλοκαίρι, δεν έχουμε άλλη επιλογή πια. Βλέπουμε, ότι η οικονομία του νησιού έχει καταρρεύσει, είναι σε μία ελεύθερη πτώση και η ανεργία βρίσκεται ψηλά. Δεν έχουμε άλλη επιλογή αν θέλουμε να κυνηγήσουμε τον επισκέπτη που θα μείνει εδώ ή τον επισκέπτη της κρουαζιέρας».
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Στη Γένοβα για την κρουαζιέρα το Επιμελητήριο Κυκλάδων
28 Μαρ. 2024 - 11:58 - Επανεκκίνηση της κρουαζιέρας στη Σύρο
10 Ιουν. 2021 - 6:19 - Oι Κυκλάδες ανάμεσα στους προορισμούς του Silver Moon
10 Απρ. 2021 - 8:45 - Συνεργασία της Διεθνούς Ένωσης Εταιρειών Κρουαζιέρας με την ελληνική κυβέρνηση
8 Απρ. 2020 - 6:14 - Προσωρινοί περιορισμοί για τα κρουαζιερόπλοια
17 Μαρ. 2020 - 17:56