Διάκριση, ανάμεσα σε 50 συμμετοχές από όλο τον κόσμο σε φεστιβάλ των Καννών, απέσπασε το προωθητικό βίντεο για ένα από τα πολυτελή τουριστικά καταλύματα της Σαντορίνης

Πρωτιά για τη... “σονάτα” της πολυτέλειας

Τις εντυπώσεις, αλλά και το πρώτο βραβείο, κέρδισε βίντεο με θέμα τη Σαντορίνη και τις υπηρεσίες υπερπολυτελούς ξενοδοχείου, στο 9ο Φεστιβάλ για τα εταιρικά media και τηλεοπτικά βραβεία των Καννών.

Με τίτλο «Luxury never sounds so good», δηλαδή «Η πολυτέλεια ποτέ δεν ακούστηκε τόσο όμορφα», το βίντεο της εταιρείας NeedAFixer, διακρίθηκε ανάμεσα σε 50 συμμετοχές από όλο τον κόσμο, αποτελώντας ένα ακόμη μέσο προώθησης των πολυτελών υπηρεσιών των καταλυμάτων της Σαντορίνης.

Στο βίντεο αποτυπώνεται η... μουσικά αρμονική δουλειά του προσωπικού, ενός από τα πολυτελή ξενοδοχεία 5 αστέρων του νησιού, από τους υπεύθυνους για την καθαριότητα, το σέρβις, την μαγειρική και το μπαρ, που ως στόχο έχει την απόλυτη αίσθηση εξυπηρέτησης προς τον πελάτη, που δε χρειάζεται να ανησυχεί για τίποτε άλλο, παρά μόνο για την απόλαυση της ομορφιάς, που απλόχερα προσφέρει η ειδυλλιακή Θήρα.

Ο ρυθμός του είναι αρκετά γρήγορος και η σκηνοθεσία και φωτογραφία δεν αφήνουν ανεκμετάλλευτα τα ωραιότερα τοπία, που θα μπορούσε κανείς να συναντήσει στο νησί του ηφαιστείου, ούτε βέβαια και τα πλεονεκτήματα που συνεπάγεται η φιλοξενία σε ένα υπερπολυτελές κατάλυμα.

Οι Κάννες τίμησαν την πρωτοποριακή σύλληψη της ιδέας, πίσω από το βίντεο και η Ελληνίδα ιδιοκτήτρια της δραστήριας και πολυβραβευμένης εταιρείας παραγωγής του βίντεο, που στηρίζεται από το μεγαλύτερο διεθνές δίκτυο σκηνοθετών, παραγωγών, συνεργείων και δημοσιογράφων, κ. Σοφία Παναγιωτάκη, τοποθετήθηκε μάλιστα δημόσια, προκειμένου να δηλώσει την ικανοποίησή της και την υπερηφάνειά της, για την ξεχωριστή αυτή διάκριση, που αφορά στην πατρίδα της, παρά το γεγονός, ότι πολλές από τις παραγωγές της εταιρείας διακρίνονται κάθε χρόνο.