Νέα καμπάνια Zero Waste της Marketing Greece

Όπα… για το περιβάλλον από τις τουριστικές επιχειρήσεις

  • Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου, 2019 - 06:15

Με έναν πρωτότυπο τρόπο η νέα καμπάνια Zero Waste της Marketing Greece, το video της οποίας παρουσιάστηκε στο Συνέδριο ΣΕΤΕ «Redefining Realities:#someREACTdifferent» στις 17 Οκτωβρίου 2019, τονίζει ότι ήρθε η ώρα για αλλαγές! Και προσκαλεί τις τουριστικές επιχειρήσεις να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος και την αειφορία, λέγοντας «ΟΠΑ» σε συνήθειες που επιβαρύνουν το περιβάλλον.

Η καμπάνια Zero Waste θέτει στο επίκεντρο τη διαχείριση των απορριμμάτων και επιστρατεύοντας το χιούμορ ενημερώνει και ευαισθητοποιεί τον τουριστικό κλάδο για το περιβάλλον και τη βιωσιμότητα τόσο των επιχειρήσεών τους όσο και της ίδιας της κοινωνίας.

Ειδικότερα, αξιοποιώντας τη διττή ανάγνωση του επιφωνήματος «ΌΠΑ» (εορταστικό ή αποτρεπτικό), η καμπάνια μέσα από το σύγχρονης αισθητικής video αναδεικνύει τη σημασία, ενθαρρύνει τη διαχείριση των απορριμμάτων και προτρέπει το κοινό να αναλάβει δράση. Ενώ στην ειδικά σχεδιασμένη campaign page προτείνονται απλές και άμεσα εφαρμόσιμες λύσεις και tips.

Συγκεκριμένα, στην καμπάνια η Marketing Greece απευθύνεται στους τουριστικούς επιχειρηματίες αναφέροντας:

«Είσαι ιδιοκτήτης ξενοδοχειακής ή άλλης τουριστικής επιχείρησης. Παρέχεις άνετες, σύγχρονες υποδομές και υψηλό επίπεδο υπηρεσιών. Η ζήτηση για το προϊόν σου είναι μεγάλη, οι πελάτες σου είναι ευχαριστημένοι, τα ratings σου είναι παραπάνω από ικανοποιητικά. Επομένως, όλα καλά. Όπα. Ή μήπως όχι;

Μαζί με όλα αυτά που έχεις πετύχει για να ξεχωρίσεις στον κλάδο σου, έχεις φροντίσει η επιχείρησή σου να είναι βιώσιμη και περιβαλλοντικά βιώσιμη; Που σημαίνει: παράγεις για σένα οικονομικό όφελος, φροντίζοντας όμως από τη δραστηριότητά σου να μην επιβαρύνεται και το περιβάλλον;

Αν το κάνεις, τότε ναι – όλα καλά.

Αν όχι, τότε μην περιμένεις άλλο! Κάντο με τη βοήθεια του Zero Waste!

Τι είναι το Zero Waste;

Μια πρωτοβουλία της Marketing Greece με στόχο η επιχείρησή σου εκτός από αποδοτική να γίνει πιο «πράσινη». Πιο φιλική προς το περιβάλλον και έτσι, πιο φιλική προς τον ίδιο τον άνθρωπο, τώρα και στο μέλλον.

Και πώς ακριβώς επιτυγχάνεται ο στόχος της πρωτοβουλίας Zero Waste; Χωρίς κόπο.

Με πολύ απλά βήματα που εμπεριέχονται στο τρίπτυχο Reduce – Replace – Recycle.

Ενημερώσου και πάρε ιδέες & tips από τον «Πρακτικό Οδηγό για Ανακύκλωση» του ΙΝΣΕΤΕ».

«Το sustainability αποτελεί μια παγκόσμια τάση που αφορά το σύνολο των δραστηριοτήτων και φυσικά και τον τουρισμό. Παράλληλα, βλέπουμε ότι οι ίδιοι οι ταξιδιώτες αναζητούν αλλά και απαιτούν πλέον από τις τουριστικές επιχειρήσεις να ενσωματώνουν στη λειτουργία τους φιλικές προς το περιβάλλον μεθόδους. Επομένως, η υιοθέτηση μιας Zero Waste πολιτικής δεν είναι ζήτημα επιλογής αλλά κυρίως υποχρέωση όλων μας, των πολιτών, των επιχειρήσεων, της Πολιτείας» δήλωσε η Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece.

Όπα λοιπόν… Ήρθε η ώρα για αλλαγές. Πρώτα απ’ όλα στη νοοτροπία και στη συνέχεια κάνοντας πράξη τον Zero Waste στόχο μέσα από την καθημερινότητα, αποχαιρετώντας συνήθειες που παράγουν απορρίμματα και αντικαθιστώντας τες με νέες, «πράσινες» πρακτικές, φιλικές προς το περιβάλλον.

Η καμπάνια χρηματοδοτήθηκε από το ΙΝΣΕΤΕ και βασίστηκε στη μελέτη του: Ανακύκλωση και διαχείριση στερεών αποβλήτων στις τουριστικές επιχειρήσεις της Ελλάδας.

 

 

Ετικέτες: