Διήμερο σεμινάριο εξυπηρέτησης πελατών στη Σύρο
- Σάββατο, 9 Νοεμβρίου, 2019 - 09:59
Ένα νέο σεμινάριο διάρκειας δύο ημερών για την εξυπηρέτηση πελάτών διοργανώνει το Επιμελητήριο Κυκλάδων αρχές Δεκεμβρίου.
Με ανακοίνωσή του, ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους και ζητά τη συμμετοχή τους.
Η ανακοίνωση
Θέλετε να μάθετε ποιοί είναι οι πελάτες σας, υπάρχοντες και δυνητικοί, και πώς μπορείτε να τους εξυπηρετήσετε ώστε να τους διατηρήσετε και να γίνουν οι καλύτεροι πρεσβευτές της επιχείρησής σας;
Πάρτε μέρος στο νέο διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα την Εξυπηρέτηση Πελατών που θα πραγματοποιηθεί στη Σύρο στις 2 και 3 Δεκεμβρίου, στη συνεδριακή αίθουσα του Επιμελητηρίου Κυκλάδων.
- Οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται ηλεκτρονικά έως τις 14 Νοεμβρίου στον σύνδεσμο: https://www.e-kyklades.gr/articles/article.jsp?context=103&categoryid=12980&articleid=51346
Αναλυτικές πληροφορίες για τη θεματολογία του σεμιναρίου και τον εισηγητή μπορείτε να βρείτε εδώ
Το σεμινάριο υλοποιεί το Επιμελητήριο Κυκλάδων σε συνεργασία με την ΕΕΔΕ στο πλαίσιο του νέου κύκλου σύγχρονων εκπαιδευτικών προγραμμάτων που έχει πρόσφατα εγκαινιάσει ανταποκρινόμενο στις ανάγκες της τοπικής επιχειρηματικής κοινότητας.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Επιμελητήριο Κυκλάδων: Σεμινάριο με θέμα το κλάδεμα της ελιάς και των εσπεριδοειδών
2 Φεβ. 2023 - 13:56 - Η Αναπτυξιακή Προοπτική της Σύρου στο επίκεντρο του 17ου Σεμιναρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας και την Οικονομία της Γνώσης
7 Ιουλ. 2022 - 12:31 - Ξεκινάει την Παρασκευή 8 Ιουλίου το 17ο Σεμινάριο για την Κοινωνία της Πληροφορίας και την Οικονομία της Γνώσης
5 Ιουλ. 2022 - 11:45 - Σεμινάριο διαχείρισης παραπόνων στη Σύρο
3 Μαρ. 2020 - 10:38 - Διήμερο σεμινάριο για την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων
12 Οκτ. 2018 - 10:40