Tourism Awards 2020
- Πέμπτη, 4 Ιουνίου, 2020 - 06:14
Ανακοινώθηκαν τα βραβεία Tourism Awards για το 2020.
Την υψηλότερη βαθμολογία σε κάθε μία από τις 14 επιμέρους ενότητες των βραβείων απέσπασαν οι παρακάτω υποψηφιότητες.
1. Strategy: ΤΕΜΕΣ Α.Ε. για τις νέες επενδύσεις στην Costa Navarino
2. Innovation: Attica Group για το ηλεκτρονικό εισιτήριο και την ηλεκτρονική κάρτα επιβίβασης
3. Hotels&Resorts: Poseidonion Grand Hotel στις Σπέτσες
4. Specialty Travel: ΜΑΙΝΑΛΟΝ Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση, για την υλοποίηση δικτύου μονοπατιών 1.000 χλμ τα οποία συνδέουν τους αρχαιολογικούς χώρους της Πελοποννήσου.
5. Guest Experience: Celestyal Cruises, για τις παρεχόμενες υπηρεσίες και δραστηριότητες εν πλω
6. Travel: Mideast Travel Worldwide
7. Tourist Attractions: Windmills.gr, για την αναστήλωση 200 ανεμόμυλων και την ανάδειξη του αιολικού πάρκου του Οροπεδίου Λασιθίου
8. Architecture & Interior Design: Elastic Architects - Ever Eden Hotel, Ανάβυσσος
9. Greek Design: Anamnesia, για τα σουβενίρ της
10. Gastronomy: Aldemar Resorts - Sympossio Greek Gourmet Touring
11. Branding: Marketing Greece για την καμπάνια Oh My Greece | Unlock the Feeling
12. Digital Tourism: Ferryhopper για την online παρουσία της μηχανής αναζήτησης ακτοπλοϊκών δρομολογίων
13. Technology: LG Electronics για λύσεις που φέρνουν το Internet of Things στο ξενοδοχείο
14. Sustainability: Navarino Challenge των Active Media Group και Costa Navarino, για την εφαρμογή αρχών αειφορίας στην συγκεκριμένη διοργάνωση.
Ανάμεσα στα brands και τους φορείς που διακρίθηκαν φέτος περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, και οι: Phaea Resorts, Hilton Athens, Grecotel Hotels&Resorts, H Hotels Collection, Μινωικές Γραμμές, Blue Star Ferries, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, Περιφέρεια Θεσσαλίας, Δήμος Ηρακλείου, Navigator Travel, Όμιλος Μουζενίδη, Eurobank και LG.
Η Πρόεδρος Κριτικής Επιτροπής, Μάγια Τσόκλη, συνεχάρη «όλους αυτούς που -με όραμα και σκληρή δουλειά- βραβεύτηκαν φέτος, μοιράζομαι μαζί σας την σκέψη ότι η αβεβαιότητα που ζούμε μπορεί να γίνει και απελευθερωτική, με την έννοια ότι μας δίνει την ευκαιρία -εφόσον βέβαια παραμείνουμε στο παιχνίδι- να δοκιμάσουμε ιδέες και επιχειρηματικές συνταγές που είτε δεν τολμούσαμε, είτε δεν είχαμε κανέναν λόγο να δοκιμάσουμε πριν. Ας ελπίσουμε ότι ο χρόνος του εγκλεισμού μας έκανε σοφότερους, ότι η πανδημία είναι μία ευκαιρία να επανεφεύρουμε τους εαυτούς μας και να απομακρυνθούμε από βαρίδια του παρελθόντος».
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Επιμελητήριο Κυκλάδων: Επισκέψεις από 189 χώρες δέχτηκαν διαδικτυακά οι επιχειρήσεις που προβάλλονται δωρεάν στο e-kyklades.gr
27 Ιαν. 2025 - 15:40 - ΕΣΠΑ-Νέα προγράμματα για επιχειρήσεις που δημιουργούν επενδυτικό περιβάλλον
25 Ιαν. 2025 - 11:18 - Υπουργείο Τουρισμού: Έρχεται φθηνότερη χρηματοδότηση για "πράσινα" ξενοδοχεία
23 Ιαν. 2025 - 9:09 - ΕΣΠΑ: Νέο πρόγραμμα €200 εκατ. με επιδότηση έως και 50% για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
21 Ιαν. 2025 - 12:09 - ManpowerGroup: Η έλλειψη ταλέντου συνεχίζει να αποτελεί πρόκληση για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα
21 Ιαν. 2025 - 9:26