“ΕΜΠΡΟΣ” ΞΑΝΘΗΣ

Τα «μούσκεψε» η black-Friday στην Ξάνθη

  • Τρίτη, 30 Νοεμβρίου, 2021 - 06:24

Βροχερή και «μουσκεμένη» η πολυδιαφημισμένη black-Friday στην Ξάνθη και η κίνηση στην αγορά τίποτε δεν μαρτυρούσε αυτό που έχουμε συνηθίσει για την συγκεκριμένη ημέρα. Δηλαδή τις ουρές στα καταστήματα και την καταναλωτική μανία ζωγραφισμένη στα πρόσωπα των καταναλωτών! Αντίθετα οι ρυθμοί ήταν πολύ χαλαροί και συνηθισμένοι στην αγορά ακόμη και στα καταστήματα ηλεκτρονικών και ειδών νέας τεχνολογίας που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον ιδίως των νέων και από μέρες τώρα «βομβαρδίζουν» συνεχώς με sms για τις προσφορές τους κινήθηκε σε επίπεδα μιας συνηθισμένης Παρασκευής.

Υποτονική η κίνηση στην αγορά της Ξάνθης – Μόνο τα καταστήματα ηλεκτρονικών κινήθηκαν…

Από τη μια, ο βροχερός καιρός λειτούργησε αποτρεπτικά, από την άλλη ο έλεγχος των πιστοποιητικών που ούτως ή άλλως έχει μειώσει τις αγορές, ίσως και μια έλλειψη διάθεσης για κατανάλωση που εντάσσεται στο πλαίσιο των ανατιμήσεων σε θέρμανση και αλλά και ειδών πρώτης ανάγκης, η κίνηση από τον πρωί της Παρασκευής ήταν πολύ υποτονική. Αυτό επιβεβαιώνει και ο πρόεδρος του Εμπορικού συλλόγου Ξάνθης κ. Ευθύμης Μίλκογλου στο τέλος της ημέρας: «Ο κόσμος δεν ανταποκρίθηκε. Δεν είχε κίνηση η αγορά. Ειδικά η ένδυση – υπόδηση ελάχιστη. Μόνο τα καταστήματα με ηλεκτρονικά, κινητά, τάμπλετ είχαν κάποια κίνηση. Γενικά από τότε που μπήκαν τα νέα μέτρα είναι η τρίτη εβδομάδα τώρα που έχουμε πτώση πάνω από 60%! Ούτε η black-Friday, ούτε τίποτε δεν βοηθάει. Υπάρχει μεγάλη αβεβαιότητα στον κόσμο…έτσι όπως εξελίσσεται η πανδημία. Εμείς από την πλευρά μας ήμασταν στα πρόθυρα της καταστροφής. Δυο χρόνια είμασταν σε καταστολή και μόνο ένα καλοκαίρι που δουλέψαμε δεν μπορεί να αναπληρώσει τα χαμένα έσοδα Δεν ξέρουμε και τι μας επιφυλάσσουν. Η κατάσταση δεν περιγράφεται. Απαισιοδοξία και κατήφεια παντού», επισημαίνει ο κ. Μίλκογλου. Να σημειώσουμε ότι μπορεί η κίνηση στην αγορά να είναι υποτονική ωστόσο η διαδικτυακή είναι ένα άλλο κομμάτι. Ωστόσο ο κ. Μίλκογλου και σ’ αυτό κρατά επιφυλάξεις λέγοντας: «Ότι πολλοί την έχουν πατήσει γιατί άλλα παραγγέλλουν και άλλα τους στέλνουν και αναγκάζονται να τα επιστρέφουν ωστόσο έρευνες δείχνουν ότι οι δικτυακές αγορές είναι η τάση που θα κυριαρχήσει στο μέλλον.

Ποια black-Friday; Εδώ το κάναμε black week και βάλε…

Καταλήγοντας ο κ. Μίλκογλου εξέφρασε την αντίθεσή του γενικά με τον θεσμό της black-Friday ιδιαίτερα με την μορφή που πήρε στην χώρα μας: «Στην Βρετανία όπου ξεκίνησε ήταν μία μέρα και οι τιμές πέφτουν περισσότερο από 80%. Εμείς το έχουμε κάνει black week ενώ πιο μπροστά είχαμε προσφορές. Το έχουμε γενικά ξεφτιλίσει…».

Μαριάννα Ξανθοπούλου