«Στοίχημα» η φετινή τουριστική σεζόν για την Πάρο

  • Πέμπτη, 25 Απριλίου, 2013 - 06:40

Η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, η αύξηση των αφίξεων και η αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης είναι οι κεντρικοί άξονες της στοχοθεσίας του Δήμου Πάρου για τη φετινή τουριστική σεζόν, η οποία, λόγω των οικονομικών συνθηκών, διαγράφεται εκ προοιμίου αρκετά δύσκολη.

Σε κοινή επιστολή τους προς τους επαγγελματίες του νησιού, ο Δήμαρχος, Χρήστος Βλαχογιάννης και η Πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής, Μαρία Χανιώτη, επιχειρούν να διαμορφώσουν ένα συνεργατικό κλίμα, θέτοντας ως κοινό στόχο την καθιέρωση της Πάρου ως του ιδανικού προορισμού, στέλνοντας προς πάσα κατεύθυνση το μήνυμα ότι η επίτευξη του στόχου αυτού θα είναι εφικτή μέσω της αγαστής συνεργασίας μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων. «Φέτος η χρονιά αποτελεί ένα στοίχημα που η Πάρος πρέπει να κερδίσει και αυτό εξαρτάται από όλους μας», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Προτάσεις για ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας

Μία σειρά προτάσεων που δίνουν έμφαση στη δημιουργία μιας καλής και φιλόξενης εικόνας του νησιού για τους επισκέπτες, καταγράφεται στην επιστολή προς τους επαγγελματίες. Μεταξύ αυτών δίνεται έμφαση στην καταβολή κάθε δυνατής προσπάθειας συγκράτησης των τιμών ώστε η Πάρος να γίνει πιο ανταγωνιστική, ενώ στο ίδιο πνεύμα που κινείται και το Υπουργείο Τουρισμού, στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού του για τη φετινή σεζόν, προτείνεται η αναβάθμιση των υπηρεσιών εστίασης και φιλοξενίας με τη χρησιμοποίηση τοπικών προϊόντων στον επισιτισμό και με την ένταξη στους καταλόγους των υπηρεσιών εστίασης των παριανών κρασιών. Όπως, μάλιστα, σημειώνεται, «η Πάρος είναι η δεύτερη σε παραγωγή κρασιού στις Κυκλάδες και η ποιότητα του κρασιού, μας κάνει υπερήφανους». Ταυτόχρονα, ζητείται από τους επαγγελματίες του τουρισμού να αντλήσουν τους εργαζομένους τους από τις τοπικές δυνάμεις του νησιού, αξιοποιώντας τους απόφοιτους των σχολών από το νησί, «δίνοντας έτσι την ευκαιρία στα ντόπια παιδιά να εργαστούν και να προσφέρουν τις γνώσεις τους στον τόπο τους». Μεταξύ των παραινέσεων, περιλαμβάνεται ακόμη η συμβολή όλων στη βελτίωση της εικόνας του νησιού (για παράδειγμα, με άσπρισμα αυλών, σοκακιών έξω από σπίτια και καταστήματα) και η έμφαση στην ποιοτική φιλοξενία με σεβασμό στους επισκέπτες και κυρίως με την εκμηδένιση περιστατικών παρενόχλησης ή με πιεστικές και παραπλανητικές μεθόδους πώλησης για προσέλκυση πελατείας.

Επιδιώκεται αύξηση του μεριδίου στις αγορές

Με την υπόσχεση ότι ο Δήμος θα σταθεί αρωγός σε όλες τις προσπάθειες των επαγγελματιών του νησιού, στην ενημερωτική επιστολή γίνεται επίσης αναφορά στις δράσεις που έχουν έως τώρα υλοποιηθεί για την τουριστική προβολή του νησιού στις αγορές ενδιαφέροντος, με τις προσπάθειες να έχουν επικεντρωθεί στη συντήρηση και στην επιδίωξη αύξησης του μεριδίου τόσο στην ελληνική αγορά όσο και σε αγορές του εξωτερικού (Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Αυστρία, Σκανδιναβία, Ρωσία και Ισραήλ), ενώ στην ενημέρωση γίνεται αναλυτική αναφορά και στις τουριστικές εκθέσεις στις οποίες έχει συμμετάσχει ο Δήμος, καθώς και σε δράσεις διαφημιστικής προβολής και δημοσίων σχέσεων τις οποίες υλοποιεί.

 

 

 

Ετικέτες: