“Ξαφνικά θυμάται να ζητήσει τη συνδρομή μας”
- Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου, 2013 - 06:10
Γαϊτανάκι απαντήσεων ακολούθησε μετά τη ματαίωση του προγραμματισμένου επιδοτούμενου δρομολογίου της άγονης γραμμής για τη Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013, η οποία προκάλεσε την αντίδραση των Δήμων Μήλου, Σίφνου και Σερίφου.
Από την πλευρά τους, οι δήμαρχοι των τριών νησιών αποδοκίμασαν την κίνηση αυτή, εκτιμώντας πως θα σταθεί η αιτία για την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού το προσεχές τριήμερο. Με νέα απάντησή τους στην εταιρεία Παναγιά Οδηγήτρια, πλοιοκτήτρια του Ε/Γ-Ο/Γ Άγιος Γεώργιος εκφράζουν και πάλι τη δυσαρέσκειά τους, ζητώντας εκ νέου καλύτερη και συχνότερη ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών.
Όπως αναφέρουν, η εταιρεία σε σχετική επιστολή της αιτείται να δοθεί άδεια στο πλοίο για εκτέλεση δρομολογίου από και προς Πειραιά αυθημερόν φθάνοντας μόνο μέχρι τη Μήλο. Τονίζεται μάλιστα, πως στο έγγραφό της επικρίνει από τη μία το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για τη μη έγκριση του αιτήματός της και από την άλλη τους δημάρχους, καθώς και τους τοπικούς φορείς των νησιών για τη μη υποστήριξη του αιτήματος με επιστολή τους στο Υπουργείο.
“Τώρα εκφράζει την ευαισθησία της”
Επιπλέον, σημειώνεται πως “η εταιρεία εκφράζει την “αγωνία” της για τη μη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού ενόψει του τριημέρου της 28ης Οκτωβρίου και τη “στενοχώρια της” που, παρά τη μεγάλη ζήτηση στο τηλεφωνικό της κέντρο, δεν μπορεί να δώσει σαφή και θετική απάντηση.
Ως εκ τούτου, οι Δήμαρχοι Μήλου, Σίφνου και Σερίφου εκ μέρους των δημοτών, αλλά και των επισκεπτών των νησιών ρωτούν τη συγκεκριμένη ακτοπλοϊκή εταιρεία “γιατί δεν είχε την ίδια αγωνία για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού όταν δεν δημοσιοποίησε έγκαιρα για πολλοστή φορά τα εγκεκριμένα από το Σ.Α.Σ. δρομολόγιά της στο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων(FORTHcrs), για τα έτη 2012 και 2013”;
Παράλληλα, αναφέρει ότι “δεν είχε την ίδια ευαισθησία απέναντι στους νησιώτες, όταν οι ίδιοι φώναζαν πως ζημιώνονται οικονομικά και δυσφημίζονται ως τουριστικοί προορισμοί, με τις συνεχείς ακυρώσεις κρατήσεων, λόγω της καταχώρησης των δρομολογίων από την εταιρεία στο ηλεκτρονικό σύστημα κυριολεκτικά στο παρά πέντε”. Αναρωτιούνται ακόμα “γιατί η εταιρεία δεν είχε την ίδια στενοχώρια όταν και πέρυσι και φέτος σε κάποιες περιπτώσεις το πλοίο της εταιρείας αναχωρούσε από το λιμάνι του Πειραιά με καθυστέρηση 30min έως και 1h 45min, ταλαιπωρώντας αφάνταστα τους ταξιδιώτες, αγνοώντας τις διαμαρτυρίες μας και υποχρεώνοντάς τους σε εξώδικα”;
“Αγνοούσε επανειλημμένα τα αιτήματά μας”
Επιπλέον τη ρωτούν “γιατί δεν υπερασπίζεται με το ίδιο σθένος τους ταξιδιώτες των νησιών, όταν το τελευταίο δεκαπενθήμερο καθυστερεί συστηματικά το πλοίο της εταιρείας Ε/Γ-Ο/Γ Άγιος Γεώργιος τόσο στην άφιξη του από Πειραιά όσο και στην αναχώρησή του προς Πειραιά από 30min έως και 1½h και στα τρία προγραμματισμένα επιδοτούμενα δρομολόγια”;
Ενώ καταλήγοντας, υπογραμμίζει ότι “ξαφνικά θυμάται να ζητήσει τη συνδρομή των τοπικών φορέων για αυτή τη μία και μόνη φορά, όταν επανειλημμένα έχει αγνοήσει εκκλήσεις, παρακλήσεις, αιτήματα και απαιτήσεις των τοπικών κοινωνιών για τα αυτονόητα”.
“Στόχος μας η συχνότερη ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών μας”
Προς αποκατάσταση της αλήθειας, οι δήμοι παραθέτουν το σύνολο των κινήσεων του προκειμένου να πραγματοποιήσουν το βασικό στόχο τους για όσο το δυνατόν καλύτερη, συχνότερη και με σύγχρονα πλοία ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών τους.
Αρχικά, καθιστούν γνωστό ότι “η εταιρεία Παναγιά Οδηγήτρια με το Ε/Γ-Ο/Γ Άγιος Γεώργιος έχει μειοδοτήσει στην επιδοτούμενη άγονη γραμμή της Σικίνου-Φολεγάνδρου με την πραγματοποίηση τριών δρομολογίων εβδομαδιαίως τα οποία είναι και τα μόνα που πραγματοποιεί”.
Ωστόσο σημειώνουν ότι κάθε πρόσθετο δρομολόγιο που εξυπηρετεί τα νησιά από οποιαδήποτε ακτοπλοϊκή εταιρεία φυσικά και τους βρίσκει σύμφωνους και υπέρμαχους. “Άλλωστε με την κατάσταση που επικρατεί τα τελευταία κυρίως δύο χρόνια όσον αφορά στην ακτοπλοϊκή σύνδεση των Δυτικών Κυκλάδων την χειμερινή κυρίως περίοδο (από Οκτώβριο έως Απρίλιο), η εκτέλεση μόνο τριών δρομολογίων την εβδομάδα από και προς Πειραιά θεωρείται η κατ’ ελάχιστον εξυπηρέτηση των νησιών μας”, αναφέρουν χαρακτηριστικά.
“Διαφωνούμε στην οικονομία δυνάμεων”
Στη συνέχεια, σχετικά με το δρομολόγιο της 28ης Οκτωβρίου εξηγούν πως η ένσταση τους ήταν ότι “το πλοίο δεν θα έφθανε μέχρι τη Σίκινο και τη Φολέγανδρο, δηλαδή δεν θα πραγματοποιούνταν το προγραμματισμένο επιδοτούμενο δρομολόγιο. Αντ’ αυτού, μετά από επικοινωνία των πρακτόρων της εταιρείας στα νησιά με εμάς, προτείναμε να πραγματοποιήσει η εταιρεία έκτακτο δρομολόγιο την Δευτέρα 28 Οκτωβρίου, όπως αιτείται και φυσικά να μεταφέρει το προγραμματισμένο επιδοτούμενο δρομολόγιο της Δευτέρας για την Τρίτη 29 Οκτωβρίου το πρωί.
Αντιλαμβάνεται ο καθένας, ότι σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαμε τρεις Δήμαρχοι να προτείνουμε στο αρμόδιο Υπουργείο την εξυπηρέτηση μόνο των “δικών μας” νησιών αγνοώντας τις ανάγκες των μικρότερων νησιών (η Σίκινος και η Φολέγανδρος θα “ξανάβλεπαν” πλοίο μετά από πέντε ημέρες!!!).
Ολοκληρώνοντας οι ίδιοι υπογραμμίζουν πως “εάν η εταιρεία επιθυμεί να κάνει “οικονομία δυνάμεων” πραγματοποιώντας μόνο τα δύο από τα τρία επιδοτούμενα δρομολόγια, δεν μπορεί αυτό να τους βρει σύμφωνους”. Παράλληλα, ενημερώνουν ότι όλα τα παραπάνω θα τεθούν προς συζήτηση στα Δημοτικά συμβούλια των νησιών τους.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Ερώτημα δημάρχου Πάρου προς το Υπουργείο Εσωτερικών για το φιλοζωικό σωματείο PAWS
5 Μαΐου. 2025 - 12:47 - Επιφυλάξεις για το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο
5 Μαΐου. 2025 - 6:18 - Ενίσχυση των τοπικών Ενοτήτων και Κοινοτήτων με ενεργό ρόλο
5 Μαΐου. 2025 - 6:17 - Κατερίνα Μονογυιού: "Οι δεσμεύσεις του υπουργού Ναυτιλίας ενισχύουν την τουριστική προοπτική των Κυκλάδων"
3 Μαΐου. 2025 - 17:33 - Αρχίζουν τα έργα αναβάθμισης του παλιού λιμένα Μυκόνου
2 Μαΐου. 2025 - 19:33