Η Τήνος πηγή έμπνευσης για ταξίδια στην έκθεση WTM

  • Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου, 2017 - 06:21
  • /   Eνημέρωση: 16 Νοε. 2017 - 7:36

Η Μούσα του Αιγαίου ταξίδεψε στο Λονδίνο  και έγινε πηγή έμπνευσης για ταξίδια  στο πλαίσιο της συμμετοχής στην έκθεση WTM  2017 του Λονδίνου

Με σειρά επαφών στην έκθεση World Travel Market  και με οργάνωση δείπνου εργασίας  σε κεντρικό εστιατόριο του Λονδίνου, ο Δήμος Τήνου ξεδίπλωσε την βεντάλια των εμπειριών που προσφέρει το νησί για μοναδικές και αξέχαστες διακοπές.
Με στρατηγική στόχευση σε συγκεκριμένα κοινά όπως αυτά προέκυψαν από το πρόσφατο Marketing Plan,  παρουσιάστηκαν οι κύριες τουριστικές εμπειρίες σε δημοσιογράφους, bloggers και Τour Operators από τη Βρετανία, τη Γαλλία, την Ιταλία αλλά και  το Μπαχρέϊν και άλλες αραβικές χώρες καθώς και από Ισραήλ, Ινδία, Κίνα, ΗΠΑ, που καλύπτουν ένα  ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων και ενδιαφερόντων και που εκδήλωσαν σοβαρό ενδιαφέρον για τη «Μούσα του Αιγαίου». Η καμπάνια της Τήνου, υποστηρίχθηκε από καλαίσθητο έντυπο και press kit που διανεμήθηκε στο κοινό της έκθεσης.
Οι επαφές, που ξεπέρασαν τις πενήντα  πραγματοποιήθηκαν από  την κυρία Βίκυ Λεβαντή, του Συλλόγου ξενοδόχων Τήνου, που εκπροσώπησε το Δήμο που με ενθουσιασμό και γνώση μετέφερε στους συνομιλητές της τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της Τήνου ενώ το βράδυ της Δευτέρας, πρώτης μέρας λειτουργίας της έκθεσης,  υποδέχτηκε στο εστιατόριο OPSO GREEK RESTAURANT  στο κεντρικό Λονδίνο τους καλεσμένους με κεράσματα από την ελληνική κουζίνα, αναδεικνύοντας την ελληνική γαστρονομία και τονίζοντας τη σημασία παραγωγής ποιοτικών Τηνιακών προϊόντων στην αναβάθμιση της τουριστικής εμπειρίας. Στο θέμα της ανάδειξης της γαστρονομίας ιδιαίτερο ενδιαφέρον εκδηλώθηκε από το “National Geographic” που θα εκδώσει ειδικό περιοδικό για την προβολή και προώθηση του θέματος αυτού.
Επιπλέον ο  T.O.  «Ramblers Walking Holidays” που εξειδικεύεται στον περιπατητικό Τουρισμό εκδήλωσε την επιθυμία για συνεργασία με το Δήμο με στόχο την υλοποίηση από κοινού προγραμμάτων για την ανάπτυξη αυτής της μορφής τουρισμού και την καθιέρωση της Τήνου ως περιπατητικού προορισμού, ένα θέμα που αποτελεί  προτεραιότητα στη στρατηγική ανάπτυξης του τουρισμού της Τήνου.
Άκρως εποικοδομητικές ήταν και οι συζητήσεις με τους εκπροσώπους του διεθνούς ταξιδιωτικού δικτύου GTA TRAVEL που παρακάθησαν και στο δείπνο μαζί με τον Ελληνοβρεταννό Tour Operator Niko Martikas που διακινεί ειδικές κατηγορίες τουριστών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου. Αρκεί να αναφερθεί ότι το δίκτυο  Gulliver`s Travel Associates (GTA)που πρόσφατα συγχωνεύθηκε με την HotelBeds.com και την Tourico Holiday, ανήκει στην παγκόσμια δύναμη στο τομέα του τουρισμού Kuoni Travel, δραστηριοποιείται σε 185 χώρες και κατέχει πάνω από 55.000 πελάτες, μεταξύ των οποίων βρίσκονται ξενοδοχεία, transfer/ destination services, travel agencies και δραστηριότητες σε προορισμούς.
Τέλος, ως αποτέλεσμα των συναντήσεων θα επακολουθήσει μία σειρά ενημερωτικών ταξιδιών γνωριμίας και εξοικείωσης με το νησί από επαγγελματίες που εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την ανάδειξη και του τουρισμού με αρχαιολογικό  και πολιτιστικό χαρακτήρα.
Την οργάνωση της εκθεσιακής συμμετοχής, των επαφών και της προωθητικής ενέργειεας ανέλαβε για το Δήμο Τήνου η MTC GROUP.

 

Ετικέτες: