Τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης και φροντίδας στον Δήμο Άνδρου
- Τρίτη, 17 Νοεμβρίου, 2020 - 15:48
Μέχρι τις 30-11-2020 είναι σε ισχύ τα νέα μέτρα έναντι covid-19 (lockdown). Ο Δήμος Άνδρου έχει ενεργοποιήσει το τηλεφωνικό κέντρο υποστήριξης και εμψύχωσης, στο πλαίσιο της λειτουργίας των υπηρεσιών του για την κοινωνική φροντίδα και αλληλεγγύη.
Στο τηλέφωνο 2282022021 μπορούν ν’ απευθύνονται οι πολίτες του νησιού μας με σκοπό:
⦁ Να γίνεται καταγραφή των αιτημάτων και των αναγκών των κατοίκων που αδυνατούν ή ΔΕΝ επιτρέπεται να μετακινηθούν καθώς και των απόρων (υπενθυμίζεται ότι η δαπάνη για φάρμακα ή είδη πρώτης ανάγκης θα επιβαρύνει τους αιτούντες, σύμφωνα με Εγκύκλιο του ΥΠ.ΕΣ).
⦁ Διασύνδεση με και ενημέρωση σε ομάδες εθελοντών, όπως ΣΕΔΑ ή και στελέχη του προγράμματος ΒΒΣ, στις κατά τόπους κοινότητες, για την αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων.
⦁ Καθοδήγηση και ενημέρωση για τα τηλεφωνικά κέντρα άμεσης βοήθειας και υποστήριξης, όπως ΣΕΔΑ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΚΕΝΤΡΟ ΥΓΕΙΑΣ, ΕΚΑΒ, ΚΕΝΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΛΙΜΕΝΙΚΟ.
⦁ Ψυχολογική υποστήριξη και ενδυνάμωση από τα στελέχη του προγράμματος ΒΒΣ, στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της κρίσης σε επίπεδο δημόσιας υγείας, λόγω της covid-19.
Τηλέφωνο γραμμής υποστήριξης: 2282022021
Ωράριο λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή,
08:00 – 15:00
Παρακαλείστε για συνετή και συνειδητή χρήση της τηλεφωνικής γραμμής στήριξης, για την ορθότερη εξυπηρέτηση των πολιτών, που χρήζουν ανάγκης.
- Εισέλθετε στο σύστημα ή εγγραφείτε για να υποβάλετε σχόλια
Διαβάστε ακόμα
- Στο επίκεντρο η επόμενη τουριστική περίοδος και η ετοιμότητα των υπηρεσιών
24 Ιαν. 2025 - 17:56 - Διεκδίκηση κατασκευής νέου λιμανιού στη θέση Καμινάκι
24 Ιαν. 2025 - 15:17 - Στο επίκεντρο η βιωσιμότητα της αμπελουργίας
24 Ιαν. 2025 - 8:38 - Αντιπαράθεση για το Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής Τήνου
24 Ιαν. 2025 - 6:18 - Κώστας Μπιζάς: Ζητά επιτάχυνση διαδικασιών για τη δρομολόγηση της κατασκευής των Πράσινων Σημείων Διαχείρισης Απορριμμάτων
23 Ιαν. 2025 - 16:28