Σε σύμβαση προχώρησε η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με ανάδοχο προκειμένου να σχεδιαστεί στρατηγική ανάλογα με τις ανάγκες της covid εποχής

Πλάνο προετοιμασίας υποδοχής επισκεπτών στο Ν. Αιγαίο

  • Πέμπτη, 15 Απριλίου, 2021 - 06:17

Στην υπογραφή σύμβασης με ανάδοχο προχώρησε ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, προκειμένου να σχεδιαστεί ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα, ενόψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου, για τη διαχείριση της επισκεψιμότητας εν μέσω πανδημίας.

Πιο συγκεκριμένα, ο ανάδοχος, στο πλαίσιο της σύμβασης αναλαμβάνει το σχεδιασμό πλάνου προετοιμασίας υποδοχής επισκεπτών για την πληρέστερη προετοιμασία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου.

Το πλάνο θα περιλαμβάνει:

  • Σχεδιασμό εργαλείου που θα φιλτράρει την πορεία της πανδημίας στην Ελλάδα και τις βασικές τουριστικές αγορές του προορισμού. Το εργαλείο θα συλλέγει, αναλύει και θα παράγει δεκαπενθήμερες αναφορές, καταγράφοντας σειρά στοιχείων σχετικά με την πορεία της πανδημίας στην Ελλάδα αλλά και στις χώρες των βασικών τουριστικών αγορών των προορισμών της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου, των μέτρων που λαμβάνονται, των μεταβολών στις ταξιδιωτικές οδηγίες, των μεταβολών των συναισθημάτων και συμπεριφορών (sentiment report) των τουριστών.

  • Ανάλυση υποδομών και συστημάτων διασύνδεσης εντός του προορισμού. Η έκθεση θα καταγράψει όλες τις υποδομές του προορισμού, ιδιωτικές και δημόσιες και θα προτείνει βέλτιστες λύσεις που θα εξυπηρετούν τόσο τις ανάγκες των πολιτών όσο και αυτές των ταξιδιωτών. Η ανάλυση θα λάβει τη μορφή ενός χάρτη που θα προτείνει τους βέλτιστους τρόπους επικοινωνίας μεταξύ των υποδομών.

  • Ανάλυση των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και προτάσεις ενίσχυσης με βάση τις νέες συνθήκες. Θα αναλυθούν τα βασικά προσφερόμενα προϊόντα και εμπειρίες του προορισμού και θα προταθούν συγκεκριμένες ενέργειες που θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, την ενσωμάτωση πολιτικών, προτύπων και διαδικασιών, προτάσεων εμπλουτισμού των υπηρεσιών, διαχείρισης καθώς και ενεργειών επικοινωνίας τοπικών κοινωνιών, κ.α.

  • Επανεξέταση προφίλ επισκεπτών και προσαρμογή επικοινωνίας με βάση τα νέα δεδομένα. Στο στάδιο αυτό θα αναλυθούν τα βασικά κοινά και θα επανασχεδιαστούν/εμπλουτιστούν τα προϊόντα και οι εμπειρίες που προσφέρει ο προορισμός. Με βάση τα νέα χαρακτηριστικά του κάθε κοινού, θα σχεδιαστεί η κατάλληλη μηνυματική, καθώς και τα κατάλληλα εργαλεία προσέγγισης τους.